moet je de zelfde maat 29 inch nemen als je normale mtb ?
Moderators:JJ, Beheerders
-
moet je de zelfde maat 29 inch nemen als je normale mtb ?
laat het even weten dan ga ik zo nog even framepje kopen
ik hoor het graag
laat het even weten dan ga ik zo nog even framepje kopen
ik hoor het graag
-
-
-
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Vergelijk bovenbuis lengte met die van je RM. Kijk wat in de buurt komt voor de VooDoo en check of de framehoogte klopt met wat je in gedachten hebt (of met de huidige maat van je frame)
Vind je de huidige zit op je bike fijn dan ga je voor dat frame, wil een andere zit op je bike dan wordt het lastiger...
JJ
Vind je de huidige zit op je bike fijn dan ga je voor dat frame, wil een andere zit op je bike dan wordt het lastiger...
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
-
375 bij Bike2buildCloxxki schreef: Wat kost een Dambala in NL?
- Een starre vork is nooit een upgrade -
-
Oh momma. Als dat geen typo is...
Hoewel, in de VS zou de nieuwe Dambala onder de $500 gaan komen vertelde VooDoo me. alleen, daar hebben ze geen BTW, dus zou je alsnog op €500 uit komen. Maar zorg dat je de goede maat klikt! Eerst bovenbuis checken. Maatje groter kan geen kwaad, het zijn halve maatjes bijna, en met 29" geeft het niet als je op een iets kortere stuurpen uitkomt. Doen!
Hoewel, in de VS zou de nieuwe Dambala onder de $500 gaan komen vertelde VooDoo me. alleen, daar hebben ze geen BTW, dus zou je alsnog op €500 uit komen. Maar zorg dat je de goede maat klikt! Eerst bovenbuis checken. Maatje groter kan geen kwaad, het zijn halve maatjes bijna, en met 29" geeft het niet als je op een iets kortere stuurpen uitkomt. Doen!