de griep

Chronisch last van crashen? Andere problemen? Stel hier je medische vragen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
didadunlop
de griep

Bericht door didadunlop » za feb 24, 2007 11:15 am

Buahhhh ik zit al weer 3 dagen thuis met griep... dwz:

1. koorts
2. keelpijn en droge hoest
3. gewrichtspijn
4. rillingen
5. dichte neus en holtes
6. algeheel lamlendig gevoel

en het leuke is dat de gehele carnaval in een tent ben geweest en zo'n beetje iedereen die daar vanaf dag 2 is geweest heeft ook griep...:D

Maar dat is allemaal mooi kut want ik wou net vandaag een mooie wegrit maken en morgen de toertocht gimmert doen aangezien ik al te lang niet op de MTB heb gezeten.....:( bummer..
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.

WhoCares

Bericht door WhoCares » za feb 24, 2007 1:46 pm

Zet dat maar uit je hoofd , eerst uitzieken en daarna , net zolang als je ziek geweest bent , uitrusten.

Dat van de carnaval , dat is nu eenmaal het risico van veel mensen bij elkaar die elkaar kunnen aansteken. :(
Laatst gewijzigd door WhoCares op za feb 24, 2007 8:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

TF

Bericht door TF » za feb 24, 2007 5:25 pm

Balen zeg!

Misschien een idee om gewoon weer aan de zuip te gaan, punt 1, 3, 4 en zeker 6 klinken als ontwenningsverschijnselen van bier.... :o

Punt 2 en 5 lijken mij een gevolg van je midge bar, je vat eerder kou als je met zon stuurtje rijdt... effe een oude krant onder je shirtje doen!

Wederom beterschap!
If you're a gangster... what are you doing in show business?

Sven

Bericht door Sven » za feb 24, 2007 6:41 pm

Waar ken ik het van?

2 weken geleden: griep.
Vanaf woensdag t-m zondag knock-out gelegen.

Nu na de carnaval zwaar verkouden...
Tis gewoonweg bagger. Helemaal uitzieken en dan (jep...) opnieuw beginnen. Lijkt net alsof je alle conditie eruit hebt ge-vommit.

didadunlop

Bericht door didadunlop » za feb 24, 2007 7:28 pm

idd.. gelukkig heb ik geen kotsneigingen (alhoewel de geluiden uit mijn maag anders doen vermoeden).

Mooi kolere aangezien het zo'n mooi bikeweer is hier in oost-brabant..

Ik heb de tijd wel mooi doorgebracht met het zoeken naar upgrades en het plannen van de tocht naar SSWC 2007..:D
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.

Plaats reactie