Teken
Moderator:Beheerders
- didadunlop
Het valt me op dat er de laatste tijd meer teken zijn in Nederland. Dit weekend al een stuk of 5 moeten verwijderen na het fietsen/in het bos zijn.
Hebben anderen dit ook gemerkt of ben ik de enige?
Ik wordt er wel moe van want het is iedere keer weer een heidens karwei om een full body search te doen voor die frut beesten en ze dan ook nog eens een keer rustig verwijderen zonder de boel te slopen.
Ik wordt er wel moe van want het is iedere keer weer een heidens karwei om een full body search te doen voor die frut beesten en ze dan ook nog eens een keer rustig verwijderen zonder de boel te slopen.
-
Re: Teken
Nee je bent zeker niet de enige, ken zelf deze problemen ook.didadunlop schreef:
Alleen in mijn geval heb ik medelijden met de teek.

Maar weer even on topic, volgens mij zijn er middelen voor verkrijgbaar zodat teken zich niet willen hechten op je lichaam.
Tenminste daar staat mij iets van bij.
Giant NRS Team.
Rocky Mountain Element.
American Eagle Lake Tahoe.
Rocky Mountain Element.
American Eagle Lake Tahoe.
- didadunlop
Oh, Zeeland, de Utrechtste Heuvelrug, Rijswijk(!) en mijn achtertuin((!!) zitten er ook vol van. En mij moeten ze ook altijd hebben.
Makkelijkste om gez*ik (FSMA / Lyme) te voorkomen is even je benen afvegen als je dicht langs een struik gereden hebt. Dat en een grondige inspectie voor/tijdens/na het douchen.
Makkelijkste om gez*ik (FSMA / Lyme) te voorkomen is even je benen afvegen als je dicht langs een struik gereden hebt. Dat en een grondige inspectie voor/tijdens/na het douchen.