Schouderblad??

Chronisch last van crashen? Andere problemen? Stel hier je medische vragen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Reprox
Schouderblad??

Bericht door Reprox » za jun 17, 2006 3:27 pm

Vandaag tijdens een van mijn ritten op mijn dirt fiets, wou ik onder een manuel eens een x-up proberen.. normaal lukt het wel aardig
Maar bij één van die pogingingen ging het mis doordat ik mijn wiel vrij laag had.. daardoor hij met een flike zwaai terug schoot uit de rotatie van de x-up
waardoor ik een vreemde beweging maakte en een krakend geluid uit het achterste gedeelte van het schouderblad hoorde.
In het begin was er wel aardig wat pijn, nu is hij alleen behoorlijk stijf en wat tintelingen en een bult

Iemand ervaring? Hoe er mee om te gaan ?

Groeten Daan
Normal people worry me.

WhoCares

Bericht door WhoCares » zo jun 18, 2006 7:06 am

Een bezoek aan de huisarts , weekenddokter of ziekenhuis , als je niet kunt wachten!!

Reprox

Bericht door Reprox » zo jun 18, 2006 6:49 pm

Bedankt voor je reactie, vandaag na een nacht(je) geslapen te hebben,
is hij nog steeds erg gevoelig (soms pijnlijk) voel me net als iemand met een handicap :(

Huisarts lijkt me wel het beste, en voor de hand liggend..

Heeft echt niemand ervaring :?

Groeten Daan
Normal people worry me.

k@tze

Bericht door k@tze » wo jun 21, 2006 6:51 pm

Hup naar de huisarts of de ehbo met je... Ik krijg de indruk dat je een ruptuur of luxatie hebt aan een spieraanhechting van je schouderblad of zoiets, klinkt niet gezond. Voelt het warm rondom deze plek?.... ervaring, nee, maar wel een gezond verstand en enige kennis van anatomie.

laat het niet van dit forum afhangen en ga.

ps, laat even weten wat het was.

succes.

Billabong

Bericht door Billabong » do jun 22, 2006 11:22 am

lijkt mij ook een scheurtje in de pees die aan de achterkant van je schouderblad aanhecht. Als het warm aanvoelt en je voelt een verdikking kan het zijn dat je er een ontsteking op gekregen hebt. Ijs leggen is dan best het eerste dat je doet. Maar ga zeker langs de kinésist of huisarts.

Plaats reactie