Re:trillende spier ?
Moderator:Beheerders
Hela
Net back van het biken en nu heb ik al een uur last van een soort trillende opzettende spier is het misschien ?
Het is aan de onder zeikant van mn tweede blokje(van mn buik) van boven gezien.
Elke keer een seconde dan duurt t weer ff en dan weer.
En je voelt het ook duidelijk als je er een vinger tegenaan houd.
Doet geen pijn maar toch wil ff weten wat het is :P
Weet iemand hier wat dat is ?
Hoe het komt ?
Hoor t graag
Crash
Net back van het biken en nu heb ik al een uur last van een soort trillende opzettende spier is het misschien ?
Het is aan de onder zeikant van mn tweede blokje(van mn buik) van boven gezien.
Elke keer een seconde dan duurt t weer ff en dan weer.
En je voelt het ook duidelijk als je er een vinger tegenaan houd.
Doet geen pijn maar toch wil ff weten wat het is :P
Weet iemand hier wat dat is ?
Hoe het komt ?
Hoor t graag
Crash
heeft dat niet gewoon met inspanning te maken?
kooz
kooz
kooz schreef:
heeft dat niet gewoon met inspanning te maken?
kooz
Hey,
het zal wel een beetje spanning in de spier zijn die dit veroorzaakt. Ik denk dat je er geen zorgen over hoeft te maken, tenzij het erger wordt

Deefke

Lexus, reageer de volgende maal normaal. Heb het hele topic moeten cleanen met je kinderachtige reacties.
@ Crash, kan zijn dat een zenuw je spier ietwat aantrekt doordat hij geirriteerd is door een bepaalde beweging in je rug. Geen zorgen over maken, of het moet langer dan een aantal dagen aanhouden.
@ Crash, kan zijn dat een zenuw je spier ietwat aantrekt doordat hij geirriteerd is door een bepaalde beweging in je rug. Geen zorgen over maken, of het moet langer dan een aantal dagen aanhouden.
-
Kan wellicht ook door de houding i.c.m. inspanning te maken hebben.
Bijvoorbeeld als ik een aantal manches achter elkaar gekart heb dan kan ik daarna het eerste uur geen glas cola stil vasthouden zonder te trillen.
Let volgende keer eens op je zithouding en is die houding de afgelopen keer wellicht anders geweest als "normaal"?!?
Bijvoorbeeld als ik een aantal manches achter elkaar gekart heb dan kan ik daarna het eerste uur geen glas cola stil vasthouden zonder te trillen.
Let volgende keer eens op je zithouding en is die houding de afgelopen keer wellicht anders geweest als "normaal"?!?
[quote="D"n Helle"]
Lexus, reageer de volgende maal normaal. Heb het hele topic moeten cleanen met je kinderachtige reactie
[/quote]
Sorry was niet lelijk bedoeld maar meer als grapje,wordt dus niet gewaardeerd ,wie is hier nu kinderachtig? ;D
Groetjes Lexus
Lexus, reageer de volgende maal normaal. Heb het hele topic moeten cleanen met je kinderachtige reactie
[/quote]
Sorry was niet lelijk bedoeld maar meer als grapje,wordt dus niet gewaardeerd ,wie is hier nu kinderachtig? ;D
Groetjes Lexus
Jumping Hansje schreef:
True. Maar daar zit je ook wel heel ingespannen achter het stuurtje en is ook een enorme inspanning. Hou jij de cola op dat moment IN je glas?

-
Letterlijk met veel pijn en moeite wel ja. :"(
Heb ik ook een aantal keren gehad maar dan in mijn been/knie. Een soort van pulseren van de spier. Heeft imho gewoon te maken met een juist geleverde inspanning. Bij mij was het meestal na een minuut of 10 weg.
-
Klopt in mijn geval wel zo"n beetje. Wat ook hielp was onder het rijden even om en om de handen van het stuur en zo mogelijk even de vingers strekken. Dit om even een andere houding te hebben. Daardoor had ik er aanmerkelijk minder last van.
-
- Contacteer:
hm ja ik heb het ook weleens achter op me schouder blad een trillende spier . Soms wel 2 dagen maar dan is het weer weg
ik heb het vaak in de spier achter mijn knie.
beetje raar gevoel :P
beetje raar gevoel :P
Ik ken het gevoel ook, voelt echt heel appart, meestal trekt het ook wel snel weg bij mij. Wat ik wel gemerkt heb is dat het strekken van de spier in kwestie kan helpen om het sneller weg te laten gaan.
Dus Crash in jouw geval moet je met je buik op de grond gaan liggen en terwijl je je heupen nog op de grond houdt moet je je bovenlichaam omhoog duwen met je armen. Zo strek je je buikspieren.
Dus Crash in jouw geval moet je met je buik op de grond gaan liggen en terwijl je je heupen nog op de grond houdt moet je je bovenlichaam omhoog duwen met je armen. Zo strek je je buikspieren.
haleee
thanx voor de reacties nu ben ik er uit dat ik geen alien in me heb zitten ofzo , maar dat het gewoon normaal is
Zal volgende keer eens checken of dat rekken een beetje wil helpen !
thanx voor de reacties nu ben ik er uit dat ik geen alien in me heb zitten ofzo , maar dat het gewoon normaal is

Zal volgende keer eens checken of dat rekken een beetje wil helpen !