Irritatie op je handen
Moderator:Beheerders
Hey, ik rijd momenteel met ODI intense grips. Eeen maand of 2 nadat ik ze had gekocht kreeg ik rode plekken bovenaan men handpalm tussen m"n vingers. Met of zonder handschoenen, het doet er niet toe, ze blijven er staan.
Ik heb nu 2 weken niet gereden (vakantie), en toen waren ze verdwenen, maar de eerste dag dat ik trug met m"n strijdros reed stonden ze er al terug.
Zijn er mss mensen die dit ook hebben of hebben gehad?
greetz
Ik heb nu 2 weken niet gereden (vakantie), en toen waren ze verdwenen, maar de eerste dag dat ik trug met m"n strijdros reed stonden ze er al terug.
Zijn er mss mensen die dit ook hebben of hebben gehad?
greetz
Re:Irritatie op je handen
Het lijkt er op dat je een contact of rubber-allergie hebt. Heb je al eens andere handvatten geprobeerd (niet odi"s) of handvatten van kurk??
misschien een testje laten doen in het ziekenhuis, dan weet je het zeker.
misschien een testje laten doen in het ziekenhuis, dan weet je het zeker.
Ritchey WCS , foam handvattten , overal te krijgen. Of zou dit ook niks helpen ? ::)
Bwa, ik zal wel eens zien wat ik er aan zal doen.
toch bedankt
toch bedankt
Kan zijn dat er latex in verwerkt is. Dikke kans zelfs en heel veel mensen zijn gewoon allergisch voor latex. Dus een testje kan geen kwaad denk ik.
Ik ben bijvoorbeeld allergisch voor nikkel. Een nikkel horloge is voor mij dus uitgesloten.
Ik ben bijvoorbeeld allergisch voor nikkel. Een nikkel horloge is voor mij dus uitgesloten.

k heb der ook een beetje last van. maar k trek er me eiglijk nx van aan.
ik dacht eiglijk dat t eelt-plekken waren
ik dacht eiglijk dat t eelt-plekken waren
als je een condoom om je snikkel doet, krijg je dan ook uitslag?
..ja, ...aan zijn handen! dat zegt hij hierboven toch? ???