ogen
Moderator:Beheerders
Re:ogen
Dat kan heel best een teken zijn dat er iets mis is met je, misschien ff de dokter prettige kerstdagen gaan wensen...
fijne binnenkomer vriend, maar dit lijkt mij idd niet het juiste adres.
Middel bestaat wel in de USA (waar anders) wordt vaak gebruikt door modellen/acteurs en is zeer schadelijk voor je ogen op de lange termijn.
geen aanrader
ps tip van oma: bleekwater
..........................NOT
dusssss©
Middel bestaat wel in de USA (waar anders) wordt vaak gebruikt door modellen/acteurs en is zeer schadelijk voor je ogen op de lange termijn.
geen aanrader
ps tip van oma: bleekwater

dusssss©
Waterstofperoxide blijkt ook te werken, alleen kun je dan zelf niet het resultaat zien. (je wordt namelijk blind, je moet sowieso nooit zelf gaan experimenteren met je ogen, je hebt namelijk maar 1 paar)
Het kan wel betekenen dat er iets mis met je is, evt. iets met je hormonen.
Een dokter bezoeken kan m.i. geen kwaad, zeker niet als het steeds erger wordt
groeten Koen
Het kan wel betekenen dat er iets mis met je is, evt. iets met je hormonen.
Een dokter bezoeken kan m.i. geen kwaad, zeker niet als het steeds erger wordt
groeten Koen
-
wat minder THC benuttigen ;D
-
ge kunt bij den apotheker een middelke gaan hale
kweeni meer just wa het is of hoe het noemt ma tis tege rooddoorlope oge, ne maat van mij eeft da en gebruikt da als em ne pretstok eeft gerookt en dan nog naar huis moet, ma diene eeft daar wel fel last van
egon
kweeni meer just wa het is of hoe het noemt ma tis tege rooddoorlope oge, ne maat van mij eeft da en gebruikt da als em ne pretstok eeft gerookt en dan nog naar huis moet, ma diene eeft daar wel fel last van
egon