Re: Benen scheren!? :)
Moderator:Beheerders
-
Waarom scheren de meeste MTB"ers / Wielrenners / etc... hun benen? Wat is daar het voordeel van?
Gtrz, Vincent van Dijk
Gtrz, Vincent van Dijk
geen/weinig ontstekingen bij val? makkelijk te masseren? andere mannen vallen er op? (???)
-
geen/weinig ontstekingen bij val? makkelijk te masseren? andere mannen vallen er op? (???)
Yeah Right!? ;D Dan moet je niet als eerste starten! :-[
aerodynamisch , minder luchtweerstand , mietjes ???, ;D
-
Wie heeft hier dan zijn benen geschoren? Wat is jouw ervaring daarmee?
me not , ik hou van harige benen. ::)nl. mijn eigene.
Die van vrouwen moeten geschoren zijn.
;D
Die van vrouwen moeten geschoren zijn.

het benen scheren is der dezer dagen eerder een must of verplichte trend onder renners, voor al bij de wegrenners. ik doe hetzelf ook, ondervind enkel last als ik een korte broek aan heb, en de grote-ego-personen-op-straat me gewoon uit staan te lachen.
enkele redenen waarom ik en andere renners de benen scheren:
- als je valt, vooral bij mtb, heb je eventueel wonden. op de vele haren die je op je benen hebt zitte talloze bacteriën, die bacteriën nestelen zich lekker in je wonden en gaan de boel wat infecteren
- sterkere bloedsomloop
- aerodynamischer
- massage, dit geldt eigenlijk enkel voor profrennersn of gewoon renners die zich thuis laten masseren door het vrouwtje, met haar op je benen doet masseren noga pijn, en het glijdt ook niet, zo mis je het sensuele effect
- de meeste vrouwen geilen op mooie gladde gespierde benen
om te stoefen bij het vrouwvolk aan de start :-X
enkele redenen waarom ik en andere renners de benen scheren:
- als je valt, vooral bij mtb, heb je eventueel wonden. op de vele haren die je op je benen hebt zitte talloze bacteriën, die bacteriën nestelen zich lekker in je wonden en gaan de boel wat infecteren
- sterkere bloedsomloop
- aerodynamischer
- massage, dit geldt eigenlijk enkel voor profrennersn of gewoon renners die zich thuis laten masseren door het vrouwtje, met haar op je benen doet masseren noga pijn, en het glijdt ook niet, zo mis je het sensuele effect
om te stoefen bij het vrouwvolk aan de start :-X
- als je valt, vooral bij mtb, heb je eventueel wonden. op de vele haren die je op je benen hebt zitte talloze bacteriën, die bacteriën nestelen zich lekker in je wonden en gaan de boel wat infecteren MEE EENS
- sterkere bloedsomloop MEE EENS (KORTE PERIODE, MAAR WEL HEEL EVEN BETER)
- aerodynamischer MMMMM (IN THEORIE)
- massage, dit geldt eigenlijk enkel voor profrennersn of gewoon renners die zich thuis laten masseren door het vrouwtje, met haar op je benen doet masseren noga pijn, en het glijdt ook niet, zo mis je het sensuele effect MMMMM (LAAT WEL ANDERE DINGEN MASSEREN)
om te stoefen bij het vrouwvolk aan de start EUH?
- sterkere bloedsomloop MEE EENS (KORTE PERIODE, MAAR WEL HEEL EVEN BETER)
- aerodynamischer MMMMM (IN THEORIE)
- massage, dit geldt eigenlijk enkel voor profrennersn of gewoon renners die zich thuis laten masseren door het vrouwtje, met haar op je benen doet masseren noga pijn, en het glijdt ook niet, zo mis je het sensuele effect MMMMM (LAAT WEL ANDERE DINGEN MASSEREN)
om te stoefen bij het vrouwvolk aan de start EUH?
Ik als amateur ga niet mijn benen scheren..zit ik dadelijk meer aan mijn benen te scheren dat ik fiets!
-
Ik als amateur ga niet mijn benen scheren..zit ik dadelijk meer aan mijn benen te scheren dat ik fiets!
Dan moet je epileren, dat blijft langer glad

ik heb ook bij de amateurs gereden maar daar toen schoor toch iedereen zijn benen.
Nu ook nog wel maar ik rijdt nu minder dus hoef je ook minder te scheren ;)
Voor zover ik weet hangt de enige rationele reden samen met het masseren van de benen.
Als de benen niet geschoren worden doet het masseren pijn en is er kans op ontsteking.
By de weg: waarom zie je geen wielrenners/mtb"ers met een baard of snor?
Als de benen niet geschoren worden doet het masseren pijn en is er kans op ontsteking.
Kijk nog maar eens goed naar de Giro (wedstrijdje voor reetfietsers).
Voor een MTBer bullshit!
Een varken heeft toch ook haar?
Een varken heeft toch ook haar?
wilde je zeggen dat jouw huid er net zo uit ziet als een varken?
varkens hoeven niet om hun moeilijk opgebouwde conditie te denken bij een eventuele infectie
varkens hoeven niet om hun moeilijk opgebouwde conditie te denken bij een eventuele infectie
Wie gaat er nou varkens kaal scheren?!!! >:(
inderdaad, bij de amateurs (masters 1, masters 2) scheert ook iedereen zijn benen, het gaat er hem niet om of je prof of amateur bent, het gaat erom dat je geen risico loopt op eventuele infecties ofzo. en de reden waarom renner geen baard hebben is voor de aërodynamiek, en het staat ook helemaal belachelijk, kijk naar Pantani met zijn lelijke sik, de lelijkaard, El Elefantino, zoals Armstrong hem nekte vorig jaar. bij Filip is het wel beestig cool zijn sikje (meirhaeghe)

en wat dat varken hier plots komt doen snap ik niet :P
Sommige mensen raken snel ontstoken, ikke amper gelukkig :)
Ik heb een veiligheidsspeld als piercing in mn wenkbrouw, en dies maar heel soms ontstoken.. terwijl ik iemand ken waarvan de piercing heel vaak is ontstoken ondanks de officiele piercing.
Duss als je er slecht tegen kunt is het wel een optie jah... en als t masseren pijn doet :-/
Ik heb een veiligheidsspeld als piercing in mn wenkbrouw, en dies maar heel soms ontstoken.. terwijl ik iemand ken waarvan de piercing heel vaak is ontstoken ondanks de officiele piercing.
Duss als je er slecht tegen kunt is het wel een optie jah... en als t masseren pijn doet :-/
waarom is iedereen hier zo bang voor infecties. Als je een wond hebt moet je hem goed schoonmaken en er jodium op doen, ook al is het al een paar uur geleden dat de wond is ontstaan.
Mensen die veel infecties krijgen bij het minste of geringste wondje moeten eens naar de arts gaan, het kan dan zijn dat er een te grote hoeveelheid streptokok bacterien op je lichaam zitten die in je wond komen als je een wondje hebt.
Ik heb hier zelf last van gehad, nu heb ik nooit meer infecties, ook niet als ik na 2 uur atben pas de wond schoonmaak en en jodium opdoe.
In ieder geval, ik scheer mijn benen niet omdat ik het er niet uit vind zien.
Mensen die veel infecties krijgen bij het minste of geringste wondje moeten eens naar de arts gaan, het kan dan zijn dat er een te grote hoeveelheid streptokok bacterien op je lichaam zitten die in je wond komen als je een wondje hebt.
Ik heb hier zelf last van gehad, nu heb ik nooit meer infecties, ook niet als ik na 2 uur atben pas de wond schoonmaak en en jodium opdoe.
In ieder geval, ik scheer mijn benen niet omdat ik het er niet uit vind zien.
Jeah... ik maak mn poten haast nooit schoon. Nouja, pas als ik douche die avond.. ik denk er echt nooit overna van "ooowh, daalk krijg ik een infectie". Ik heb nooit een infectie gehad.. dus t zal wel goed zijn.
En idd het ziet er niet uit.
En idd het ziet er niet uit.
precies, en je zult zien dat mensen met deze houding de minste infecties krijgen;D ;D ;D ;D ;D
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Gewoon, om je gigantische M.Soleus en M. Gastrocnemius en M Vatus Lateralis te showen! Kijk maar naar bodybuilders, die hebben ook alles kaal
Nahh, ik show liever met biken.. daar hebbik geen kale benen voor nodig!! ;D
vrouwen onder ons: kunnen jullie eens bevestigen dat vrouwen inderdaad gespierde gladgeschoren bruine benen heel mooi en sexy vinden