de "teek"

Chronisch last van crashen? Andere problemen? Stel hier je medische vragen.

Moderator:Beheerders

Trekrules

Bericht door Trekrules » di jul 29, 2008 8:31 pm

bestaat al een tijdje de Tick Twister,maar wel erg handig en heel snel.Zeker de beste manier om teken te verwijderen en ik heb een setje(grote en kleine) die ik al meer dan 1 jaar thuis heb liggen en meestal gebruik ik hem voor de huis kat :)
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life

Timmos

Bericht door Timmos » zo aug 17, 2008 10:20 pm

paar vraagjes.

Heb klein bultje in me knieholte met een heel klein zwart kopje
zat wat te krabben en kopje is eraf.

Wel jeukt het en is het een beetje opgezweld. maar dat zijn geen verschijnselen voor een teek?

Anders contact huisarts?

Mrtnrider

Bericht door Mrtnrider » zo aug 17, 2008 10:21 pm

Timmos schreef:paar vraagjes.

Heb klein bultje in me knieholte met een heel klein zwart kopje
zat wat te krabben en kopje is eraf.

Wel jeukt het en is het een beetje opgezweld. maar dat zijn geen verschijnselen voor een teek?

Anders contact huisarts?
Ja, dat lijkt me een teek, als de kop eraf is dan leeft hij gewoon door in je huid. Dus ik zou morgen vroeg meteen even langs de huisarts gaan.
Grtz.

aappii

Bericht door aappii » di feb 10, 2009 6:57 pm

ik heb ook een keer een teek gehad na avontuurtje in de duinen. ik had er 1 bij mn ooglid... en zij had er 1 bij dr oksel :angelnot: gewoon met een pincet eruit getrokken. en gelukkig niets aan over gehouden

r083rt
Contacteer:

Bericht door r083rt » do apr 16, 2009 10:14 am

Je hebt ook een apparte spray tegen teken waarmee je je benen kan inspuiten. Als ik na me werk thuis ben zal ik de naam even opzoeken. Kom best vaak in de bossen met biken en klim trips en nog nooit een teek gehad. (Zal het toch wel werken denk ik ).

Edit: Wat google al die doet tegewoordig. http://www.bever.nl/beschermen-en-verzo ... stop-spray
Specialized Demo 8 2011

Plaats reactie