Have you ever puked during a ride/race?
Moderator:Beheerders
Je wilt toch niet zeggen dat je daarna vrolijk bent doorgefietst he?
ZOja:sick... Ik zou toch naar huis gaan en ff rusten...
ZOja:sick... Ik zou toch naar huis gaan en ff rusten...
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Re:Have you ever puked during a ride/race?
Ik was (en ben) niet ziek, alleen de combinatie van iets te kort geleden gegeten en maximale inspanning ging ff verkeerd. Kijk als ik een opkomende griep had gehad dan had ik zeker niet verder getraind.
Na e nachtje stappen al seriues gekotst en de dag erna met e helse kater den bike op en toen toch bijna opnieuw. But who care"s anyway? ;D Planten groeien er misschien beter van !!!
Ik heb het laatst 2 keer bijna gehad. "s avonds biken, van tevoren weer teveel eten omdat mijn moeder nu eenmaal de lekkerste nassie met saté maakt die er is (dus 2 borden, dikke boer en dan biken). Op een gegeven moment begin ik dus aan een klim waarbij ik wcht moest inhouden om niet over mijn stuur te gaan, dus langzaam de bult op. Het nadeel hiervan is dat
a) iedereen op je staat te wachten op de top en
b) Je moe wordt van langzaam rijden je kan beter volle kracht doorjakkeren, dan kom je verder.
Verder heb ik het volgende frapante verschijnsel meegemaakt, meerdere malen zelfs. Tijdens een lange tocht een paar boterhammetjes met pindakaas en een banaan, vervolgens verder biken en dan boeren als een wilde (met meerdere donderklappen). Op zich grappig, alleen minder als er zich meer mensen op de paden bevinden. Voel me dan niet misselijk, alleel "lichtelijk opgeblazen". iemand anders hier ook last van?
a) iedereen op je staat te wachten op de top en
b) Je moe wordt van langzaam rijden je kan beter volle kracht doorjakkeren, dan kom je verder.
Verder heb ik het volgende frapante verschijnsel meegemaakt, meerdere malen zelfs. Tijdens een lange tocht een paar boterhammetjes met pindakaas en een banaan, vervolgens verder biken en dan boeren als een wilde (met meerdere donderklappen). Op zich grappig, alleen minder als er zich meer mensen op de paden bevinden. Voel me dan niet misselijk, alleel "lichtelijk opgeblazen". iemand anders hier ook last van?
-
- Contacteer:
beter kauwen ;D ;D ;D
-
heb wel al wielrenners zien kotsen
- dobbel our zero
jack flash schreef:
heb wel al wielrenners zien kotsen
algemeen bekend dat dat mietjes zijn

heb zeker wel eens gekotst tijdens het fietsen..maar of het ook echt van het fietsen was.....of van de avond ervoor