Re: Benen scheren!? :)
Moderator:Beheerders
denk es na voordat je wat post aub......
haren en masseren is NIET fijn
ik scheer zelf ook en ik ben er trots op, nou ja mijn vriendin in ieder geval wel..... ;D
GreetZ Rob
haren en masseren is NIET fijn
ik scheer zelf ook en ik ben er trots op, nou ja mijn vriendin in ieder geval wel..... ;D
GreetZ Rob
Re:Benen scheren!? :)
Ik ben zelfs ook een wielrenner en scheer ze niet ik zeg altijd maar je hebt toch ook haar op je hoofd.
Er zijn genoeg mensen die dat ook scheren en dan nog, het lijkt me duidelijk wie de prijs voor zwakste argument in deze thread tot nog toe toekomt....
Het telt voor velen ook mee dat het er (volgens hun) voor geen meter uit ziet om met dubbel geisoleerde berepoten in een latex broekje door het bos te huppen...
Het telt voor velen ook mee dat het er (volgens hun) voor geen meter uit ziet om met dubbel geisoleerde berepoten in een latex broekje door het bos te huppen...
idd de award voor het meest waardeloze argument..... waarom scheer je je kop nie kaal...........
Laat me nie lachen :P
Scheer gewoon omdat je het zelf fijn vind en niet voor een ander!!!
Ik doe het ook en tis alleen maar praktisch
GreetZ Rob
GreetZ Rob
ben vandaag in korte broek en gladde benen gaan trainen, weliswaar met van die performance olie erop, en kheb geen last gehad met de koude, waar ik wel last mee had waren de 13-jarige giechel-meeloper-trienen aan de schoolpoorten rond 16 uur die voor heel "t straat "snelle beentjeuuuus" roepen...
kan ze overigens geen ongelijk geven ;D ;D
kan ze overigens geen ongelijk geven ;D ;D
ik weet niet waar jij woont maar bij ons zijn de scholen gewoon dicht op zaterdag.
-
BOSS schreef:
ik weet niet waar jij woont maar bij ons zijn de scholen gewoon dicht op zaterdag.
Hangjeugd?

Vincent
ow ja bedoel gisteren ;D alle besef van tijd en ruimte verloren de laatste tijd :P
-
Koby schreef:
ow ja bedoel gisteren ;D alle besef van tijd en ruimte verloren de laatste tijd :P
Epo is niet het beste middel om als snoep te eten!

Vincent
ja kweetet, de maag en darm klachten zijn niet te houden de laatste tijd, maar het voordeel is bij mij dat je spermaproductie op volle toeren draait, en mn okselhaar vlechtbaar is. overigens nog lekker ook.
nee niet het okselhaar, de epo-snoepjes ;D
nee niet het okselhaar, de epo-snoepjes ;D
lollollollollollol ;D
-
- Contacteer:
K heb echt zo vaak dat k reacties krijg van die 16 jaar oude sletjes.. krijg trouwens wel vaak te horen: "lekker kontje" naja dat doet deugt hahah!!!
-
Volgens mij willen gladdebenenreetfietsers nageroepen worden................tsssssssssssss wat ze zich al niet inbeelden. Ik heb ook ooit geschoren gefietst [het massage en schaafwonden verhaal] en ik moet zeggen dat dat NOOIT gebeurde. Wel vroegen de geile kippen op het strand van Lloret of ik ziek was...........
Kijk dabedoelik.
Daarom voor de beenscheerders:
www.watbenjedan.nl
MEGALOL
Kijk dabedoelik.
Daarom voor de beenscheerders:
www.watbenjedan.nl
MEGALOL
neen toch niet >:(

En daarom heeft Ludo Diercksens gedacht "als ik mijn benen scheer, dan ook de rest van mijn lichaam maar"rob_the_biker schreef: idd de award voor het meest waardeloze argument..... waarom scheer je je kop nie kaal...........
GreetZ Rob
Ja, alle (!) rest... :P
Weet eigenlijk niet of ik mijn benen dit jaar wil scheren.
Het staat heel erg mooi/snel tijdens het fietsen, maar zo vreselijk lullig als je in je korte broek over straat loopt.
Het staat heel erg mooi/snel tijdens het fietsen, maar zo vreselijk lullig als je in je korte broek over straat loopt.
Och boeiend je weet waar je het voor doet...
Misschien vinden juist de lekkere meiden dat wel mooi...
Ik denk dat ik het iig niet zou doen, maja mijn mening he..
Misschien vinden juist de lekkere meiden dat wel mooi...

Ik denk dat ik het iig niet zou doen, maja mijn mening he..

Dn Helle schreef:
Misschien vinden juist de lekkere meiden dat wel mooi...![]()
Ja! Romantisch!
Liefde is .......... Elkaars benen waxen!

Whaaahahahaha humor!!
Waxen bij kaarslicht!!! ;D ;D ;D

Waxen bij kaarslicht!!! ;D ;D ;D
Ha bedankt voor de adward
van het slechtste argument van...
Maar je moet natuurlijk altijd zelf weten of je ze scheert of niet ik vind dat je er alleen maar werk aan hebt en die werk uren besteed ik liever aan mijn fiets.

Maar je moet natuurlijk altijd zelf weten of je ze scheert of niet ik vind dat je er alleen maar werk aan hebt en die werk uren besteed ik liever aan mijn fiets.
-
Re: Benen scheren!? :)
Steven schreef:
Voor zover ik weet hangt de enige rationele reden samen met het masseren van de benen.
Als de benen niet geschoren worden doet het masseren pijn en is er kans op ontsteking.
By de weg: waarom zie je geen wielrenners/mtb"ers met een baard of snor?
oja?
om imagotechnische redenen scheer ik m"n benen doorgaans vaker dan m"n kin.
btw weleens een een dikke wond/korst gehad na een val met gladde benen? na drie dagen steken er allemaal van die fijne stoppels (vol met bacteriën) uit je wond/korst.
wat mij betreft: scheren doe je puur voor de looks, en een beetje voor de soigneur, als je die hebt...
OEI!!
Als ik dit zo lees,ben ik een combinatie tussen een leernicht en neanderthaler
Toch maar eens kijken als ik in de la van mijn vrouw tussen al haar atributen een ladyshave kan vinden ;D
Zullen er wel geen baterijen in zitten.....................
Als ik dit zo lees,ben ik een combinatie tussen een leernicht en neanderthaler

Toch maar eens kijken als ik in de la van mijn vrouw tussen al haar atributen een ladyshave kan vinden ;D
Zullen er wel geen baterijen in zitten.....................
Dan haal je de batterijen uit het apparaat ernaast

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Dan krijg ik echt wel problemen.........
Dan krijg ik echt wel problemen.........

-
mjah, in de zomer scheer ik ze meestal wel, behalve dat het beter is tegen infecties staat het ook wel leuk