Ik heb hard zitten balen toen ik 2 weken geleden ontzettende last van me onderrug tot me bovenbeen kreeg. Even afgewacht en toen naar de dokter gegaan. Hij had het over een acute ischias. En dat was dus al balen. 6 weken rustig aan doen was wat zou helpen. Die nacht kon ik helemaal niks meer. Zelfs liggen ging niet meer zonder kapot te gaan van de pijn. Dus wij naar de huisartsenpost in het ziekenhuis. Hier een pijnstillende injectie en een morfine injectie gekregen in het linker-bovenbeen (de pijnlijke). Dit heeft me de nacht doorgeholpen. Maar de volgende ochtend toch weer naar de dokter. Dit keer doorgestuurd naar het Rijnland ziekenhuis Leiderdorp, naar de spoedeisende-hulp dan wel. Hier aangekomen op een bed gaan liggen, en nu sinds twee dagen weer thuis. In het ziekenhuis een MRI en diverse andere scans laten maken met veel moeite. Voor een MRI scan moet je stilliggen, en laat dat nou net niet gaan. Met veel moeite een halfuur in dat herrie apparaat stil gelegen en het resultaat was:
Een aardige ontsteking in me bekken-gewricht.
Na anderhalve week mocht ik dus naar huis. En nu thuis nog 31 dagen aan me antibiotica via infuus. Zwaar balen dus. Verder weer rustig aan beginnen met lopen en weer langzaam aansterken. En na die 31 dagen, kan ik hopelijk weer rustig aan rondjes gaan fietsen. Het seizoen begon lekker, maar nu dus zo een noodzakelijke tussenstop.
Cheers M.
!!!! TIP !!!!
Wacht nooit te lang met naar de dokter te gaan.