Schouderkap gebroken...

Chronisch last van crashen? Andere problemen? Stel hier je medische vragen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Miura
Schouderkap gebroken...

Bericht door Miura » ma jun 22, 2009 5:04 pm

Ik ben dus Miura en sinds een paar weken lid hier en in het bezit van mijn eerste mtb :) Intussen heb ik dus wel al brokken gemaakt :|
Gisteren ben ik dus gevallen nadat ik iets te snel een jump had genomen. Ik ben slecht geland en ben dan door de lucht gegaan met als gevolg dat ik vol op mijn schouder ben geland, tussen de tengels dan nog wel :no:
3 uur later ben ik dan naar de spoed gegaan omdat de pijn steeds erger werd. Na een paar foto's wist de arts me te zeggen dat ik een onverplaatste collum glenoidalisfractuur heb. Een schouderkapbreuk in mensentaal :no: De arts zei dat ik 6 weken moet rusten en mijn arm zo stil mogelijk moet houden. Die zit nu in een soort draagverband.
Ik hoop maar dat ik er in de verre toekomst geen blijvende pijn meer zal in hebben...

Vind dit echt zo balen. Na mijn motorongeluk ben ik beginnen biken wat me enorm beviel en nu dit :cry:
Anyway ik hoop dat ik snel weer op de fiets kan...

O ja mijn helmpje en mij 661 evi knee pads hebben prima hun werk gedaan 8)

GreeTz

Whouz

Bericht door Whouz » ma jun 22, 2009 10:48 pm

Klinkt naar ja,
Al die tijd dat je thuis zit jezelf helemaal opstoken met dikke films.
En als je dan weer gaat rijden :evil: (dan ben je net een powerranger)

Koets

Bericht door Koets » di jun 23, 2009 12:06 pm

Dat klinkt iid niet fijn ik heb zo`n 5 a6 weken geleden m`n linker sleutelbeen gebroken op de filthy trails was 1e x ging gelijk mis gelukkig aan t eind heb iig wel wat leuke runs gehad voor t gebeurde :P

Maar ja daar in t ziekenhuis zeiden ze ook 6 tot 8 weken rust arm niet gebruiken bla bla dus ik zag de bui al hangen gelukkig kon ik na zo`n 3 weken m`n arm alweer een beetje gebruiken en moest en mocht dit ook van de arts en fysio hier in NL.

Fietsen mocht alleen nog niet dus dan zijn bike films echt een top oplossing ;) ik heb nu iig weer wat rondjes gemaakt over de weg dus ben super blij dat ik zo snel herstel hoop dat het bij jou ook goed komt :D beterschap iig ermee!

TheBigLjeweetwel

Bericht door TheBigLjeweetwel » ma sep 28, 2009 11:04 am

maja das lastig jah, maar je moet er rekening mee houden, dat indien jij motorcross gereden heb, en daar veel grote sprongen gemaakt heb en heel wild gereden hebt. dat het daar allemaal een stuk zaxhter ovrkomt vlgs ij door dat de grotere vering alles beter opslokt he. en bij een mtb is dat toch een stukkle minder, veel minder massa en gewicht. vlieg je vlgs mij eerder van je fiets af om dat de impact dan groter is op jou eigen lichaam dan bij ene crossmotor die jij zelf moet absorberen ipv de opghangingen van de motor zelf. :roll:

dus voorzichtigr opbouwenn en van lieverlee steeds groter maken je jumps als je er vertrouwen in krijgt /hebt. En niet te gauw overmoedig worden. \

Zo heb ik meer vrienden in het ziekenhuis zien belanden. :| die nou echt hun fietsen in de wilgen hamgen :ban:

Plaats reactie