kijkoperatie knie
Moderator:Beheerders
hallo allen ben net terug uit het ziekenhuis. ik had veel klachten aan mijn knie vooral met fietsen, maar ook met andere sporten zoals basketbal. nu is de beslissing genomen om een kijk operatie te gaan ondergaan want de foto's zeiden niet alles. iemand enig idee hoe lang het duurt voor je weer kan sporten. vooral snowbaorden en fietsen?
joep was een gescheurde buiten meniscus, snowboarden en biken echt op goeie kracht (en als ik op de bike zit of board sta gebeurt dat toch ook al zeg ik rustig aan te gaan doen;) pas weer in maart. jammer dat gaat mij werk als snowboardleraar. ben nu een goeie week onderweg en kan inmiddels zonder krukken voort bewegen. zit nog wel veel vocht in. en de fysio daar ben ik ook al geweest;) het enige voordeel is dat ik niet hoef te werken en toch centen vang......maar na een week ben ik het al zat dat thuis zitten
Had ook knieoperatie gehad binnenmeniscus.
Ik kon na 2 dagen weer normaal lopen, en na een week weer aan het werk(bouw).
Er zit veel verschil in per persoon, ook de oefeningen zijn heel belangrijk.
Heb 3 maand geleden enkel gebroken en alle banden afgescheurd.
ben nu weer hersteld voor 90 %. Bij mij gaat herstellen altijd heel snel maar ik moet zeggen dat ik altijd veel aandacht besteed aan oefeningen en ik zorg er voor dat het spul niet overbelast word. Als je hersteld bent moet snowboarden geen probleem zijn.
Tenzij je valt en je voeten raken los van het board dan kun je het flink verdraaien, maar zolang je op je board blijft geen probleem.
Veel succes met het herstel.
ben nu weer hersteld voor 90 %. Bij mij gaat herstellen altijd heel snel maar ik moet zeggen dat ik altijd veel aandacht besteed aan oefeningen en ik zorg er voor dat het spul niet overbelast word. Als je hersteld bent moet snowboarden geen probleem zijn.
Tenzij je valt en je voeten raken los van het board dan kun je het flink verdraaien, maar zolang je op je board blijft geen probleem.
Intense Uzzi. R.I.P.
vindt het knap als je je voeten los krijgt van de plank;)...iig na 2 maanden chillen en een beetje oefenen ga ik morgen weer beginnen met basketbal training. rustig aan tot het pijn doet. de meniscus etc is wel hersteld het kraakbeen nog niet en dat zorgt soms voor erg veel overlast. volgens de fysio ken men daar weinig aan doen is waarschijnlijk beschadigt tijdens de operatie.fbkona schreef:Had ook knieoperatie gehad binnenmeniscus.