je moet het lekker zelf weten, maar je slaat jezelf echt voor je kop als je nu valt en dat gebeurt nu dus alleen maar nog sneller omdat je niet op volle sterkte kunt fietsen.Stillridingbmx schreef:Het is niet verstandig, dat weet ik maar kan het gewoon niet laten.
Gebroken sleutelbeen
Moderator:Beheerders
- Jean-Pierre
Heb je gelijk in, is ook. Kijk wel hoe het verder deze week gaat.Loeky schreef:je moet het lekker zelf weten, maar je slaat jezelf echt voor je kop als je nu valt en dat gebeurt nu dus alleen maar nog sneller omdat je niet op volle sterkte kunt fietsen.Stillridingbmx schreef:Het is niet verstandig, dat weet ik maar kan het gewoon niet laten.
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
Nog geen 2 weken na breuk alweer op de fiets? Het is zoals Loeky zegt je eigen verantwoordelijkheid maar damn... doe even rustig aan. Ik had zelf een redelijk gunstig geval van de breuk en kreeg het advies 6 weken zeker rustig aan doen. Ik ben daarna meteen op de citybike weer gegaan en kon me ook moeilijk inhouden voor mountainbiken maar als je nu eventjes verkeerd terechtkomt (hoeft nog niet eens een val te zijn) kan het nog veel erger fout gaan.