botje in pols

Chronisch last van crashen? Andere problemen? Stel hier je medische vragen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
vanspauwent88
botje in pols

Bericht door vanspauwent88 » di mar 06, 2007 7:07 pm

yuw,
ik heb een botje in pols wat geen bloed meer krijgt,
dus sterft het af.
nu heb ik van de dokter te horen gekregen da ik niet meer mag rijden :cry:
maar de lente begint weer enz. en ik krijg ongelooflijk veel zin om te rijden,nu was mijn vraag heeft iemand dat ook? en,of weet iemand er een oplossing voor ??? Als er een oplossing voor is ?,dokter zei dat ik beter van mijn bike afblijf maar dat kan ik niet :( .
mvg T

TuneBrother

Bericht door TuneBrother » di mar 06, 2007 8:02 pm

als het toch al af sterft zou ik gewoon gaan fietsen, dan gaat het alleen wat sneller maar heb je wel je plezier gehad.
Of-the-shelf is dialed for the masses, Principia tubing is dialed for performance!

vanspauwent88

Bericht door vanspauwent88 » za mar 10, 2007 7:17 pm

TuneBrother schreef:als het toch al af sterft zou ik gewoon gaan fietsen, dan gaat het alleen wat sneller maar heb je wel je plezier gehad.
Als het voledig afsterft word je pols vast gezet ,kan je nog enkel met je vingers bewegen :( dus kweet nie.

legion
Contacteer:

Bericht door legion » zo mar 11, 2007 11:59 am

Een botje in je pols dat geen bloed krijgt?

Heb je ook een iets accuratere omschrijving?
Gaat het om een botje dat afsterft (bijzonder) of wordt de bloedtoevoer bekneld dóór een botje. Er kunnen redeijk veel dingen misgaan in je pols, maar dat heeft over het algemeen betrekking op de zenuwen die er langs lopen. Als daar iets aan mankeert dan zijn daar wel oplossingen voor.
Ik zou eerst eens naar je dokter gaan om precies te weten wát je hebt.
Bikepark Groningen

Caramba

Bericht door Caramba » zo mar 11, 2007 6:02 pm

Nu ben ik geen medicus, maar er stroomt geen bloed door botten en een bot kan niet afsterven voor zover ik weet. Hele vreemde dokter heb je :evil:

Jumping Hansje

Bericht door Jumping Hansje » di mar 13, 2007 2:52 pm

Caramba schreef:Nu ben ik geen medicus, maar er stroomt geen bloed door botten en een bot kan niet afsterven voor zover ik weet.
Helaas dus wel, mijn broer heeft dit gehad met zijn schouder, het gevolg is dat hij nu door het leven gaat met een prothese in zijn schouder.
Hoe het inhoudelijk verder in elkaar zit weet ik niet, maar dat botten kunnen afsterven is maar al te waar.
Giant NRS Team.
Rocky Mountain Element.
American Eagle Lake Tahoe.

Plaats reactie