Het ging allemaal zo mooi, lekker gezond bezig, veel fietsen, een hele goede conditie opgebouwd. Ik heb nog geen problemen met mn bloedverdunners gehad, wat wondjes enzo, maar niks ernstig.
Dus ik vol vertrouwen voor de jaarlijkse controle naar de dokter. Dokter: Willem het gaat niet zo goed.

Kutzooi... ik moet een nieuwe hartklep.
Mn hartklep is te klein voor mn hart geworden. Anders gezegd mn hart is gegroeit en de plastic-hartklep groeit natuurlijk niet mee. Ik denk dat mn hart zoveel gegroeit is door het fietsen. Maar het rare is, ik heb nergens last van, terwijl mijn hart nu veel harder moet werken omdat de druk in mn hartkamer groter is.
De dokter zei dat ik nog wel kon blijven fietsen. En dat ze over een halfjaar weer zouden kijken omdat ik nergens last van heb.
Maar ik doe het toch maar wat rustiger aan, ik fiets elke dag 30 kilometer. Maar daar ben ik nu maar mee gestopt, na een hele dikke ruzie met mn moeder.. tja moederliefde
Ik fiets nu nog maar een 2 uur in de week.
Nu ga ik mn mtb maar wat upgraden als ik dan weer veel kan fietsen, heb ik hopenlijk een mtb waar ik 100% tevreden mee ben.
Over een halfjaar moet ik getest worden, doormiddel van een fietstest ..... extra wrang:(