conditie

Chronisch last van crashen? Andere problemen? Stel hier je medische vragen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
bart-fmx
conditie

Bericht door bart-fmx » ma apr 04, 2005 8:27 pm

hey
ik vroeg me af hoe ik nou het beste een beetje goede conditie kan houden. ik kan uiteraard minder vet eten en meer fruit en groente enzo daar heb ik geen problemen mee stoppen met roken daarintegen wel ik rook nu zon pakje van nelle zwaar in de drie dagen :?. ik heb ook geen zin om te gaan xcen ik ga wel naar de sportsgool maar dat is alleen maar beetje krachttraining en daar heb ik niks aan ik moet conditie krijgen. iemand suggesties?

grtz b

Sven

Re:conditie

Bericht door Sven » ma apr 04, 2005 9:55 pm

Ga es iedere ochtend met de fiets naar school, ga eens ipv van een hele avond krachttraining een halve avond krachttraining doen en de rest conditie.

Ik weet, het is niet leuk, maar je conditie, als je em hebt, heb je wel veel plezier van.
En stoppen met roken scheelt veel!!

TF

Re:conditie

Bericht door TF » di apr 05, 2005 7:09 pm

Tja joh, zoveel shag, logisch dat je geen zin hebt om te xc-en, kennelijk ontbreekt het je aan voldoende discipline om die shag vaarwel te zeggen. Als je jezelf een lol wilt doen dan kap je er gewoon mee. Bovendien loop je door al die zooi in je bloed in combinatie met die trainingen van je een verhoogd risico op gezondheidsproblemen. En maak je maar geen illusies Lance heeft mazzel. In ieder geval belangrijk is dat je een hogere zuurstofopnamecapaciteit creeerd. Deze VO2 max geeft de hoeveelheid zuurstof aan die je bloed maximaal kan transporteren. Als je bronchien vervuild raken door het teer uit je saggie dan begrijp je dat daardoor je vo2 max afneemt. Veel sterkte met alles en oja je stinkt

Plaats reactie