te hoge hartslag
Moderator:Beheerders
Jep,
Heb sinds kort last van een te hoge rusthartslag. Soms el 80 Ã 85 in rust tegenover enkele weken terug 50 Ã 55. Is dit een geval van overtraining ? ??? Na een bloedonderzoek heb ze niks van vitamine te korten gezien. Moet ik nu effe niksen en de bike langs de kant zetten of wa ? Graag wa advies!!! Wie helpt mij of kent dit probleem?
Greetz Benani
Heb sinds kort last van een te hoge rusthartslag. Soms el 80 Ã 85 in rust tegenover enkele weken terug 50 Ã 55. Is dit een geval van overtraining ? ??? Na een bloedonderzoek heb ze niks van vitamine te korten gezien. Moet ik nu effe niksen en de bike langs de kant zetten of wa ? Graag wa advies!!! Wie helpt mij of kent dit probleem?
Greetz Benani
-
Re:te hoge hartslag
Ja rusten 2 weken zou ik pakken.
Je zult zien dat je er stukken beter uitkomt dan je je nu voelt.
E
Je zult zien dat je er stukken beter uitkomt dan je je nu voelt.
E
Is die hartslag het enige verschil met normaal?
Prestaties zijn ongeveer hetzelfde. Wel na het biken zakt ie wat traag. Gisteren na een tochtje van uurke na ongeveer vijf minuten nogaltijd rond de 130 toen ik begon te fietsen zat ik al onmiddellijk aan 120 Ã 130. Tijdens het biken ligt ie wat hoger dan normaal. Rusten zeker ???
Greetz
Greetz
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Verkouden?
Anders gewoon vermoeid.
Anders gewoon vermoeid.
Ik bedoel meer dat "t ook kan liggen aan dingen als stress en idd verkoudheid oid, hoeft geen overtrainheid te zijn, maar 30 slagen verschil is wel erg veel... Beetje rust kan iig geen kwaad.
Jep , ben wel serieus verkouden, al enkele weken. Wist nie dat da op je rusrhartslag effect had. Van "t weekend nochtans goe gebiked. Wel nogaltijd te hoge rustpols. Alvast bedankt voor de raad ! Een weekske rust zou dus geen kwaad kunnen.
Greetz Benani
Greetz Benani