Pijnlijke kuiten (Chronisch)

Chronisch last van crashen? Andere problemen? Stel hier je medische vragen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
sunn
Pijnlijke kuiten (Chronisch)

Bericht door sunn » di mar 16, 2004 3:07 pm

Ik heb al een dik jaar last van pijnlijke kuiten. Dit is vooral na inspanning, dus fietsen en dergelijke, maar ook na een minder zware inspanning zoals lopen en lange tijd staan. Ik ben al bij de dokter en fysio geweest en die zeggen dat het aan de doorbloeding en hoge spierspanning ligt. Na 13 weken fysio nog amper vooruitgang. Ik denk dat er een andere oorzaak is maar wat? Soms heb ik "s ochtends ook last van pijnlijke kuiten. Het voelt niet als spierpijn maar als constant vermoeide benen.

Sensei

Re:Pijnlijke kuiten (Chronisch)

Bericht door Sensei » di mar 16, 2004 10:44 pm

Etalage benen? Zo heet dat toch?

fonzie

Bericht door fonzie » wo jun 23, 2004 3:11 pm

Etalagebenen zijn wat anders. Daarbij treedt de pijn op na een (kort) stukje lopen, en verdwijnt als je stilstaat.
Wat jij beschrijft lijkt me iets heel anders, maar ik ben ook benieuwd of iemand een antwoord heeft.

WhoCares

Bericht door WhoCares » wo jun 23, 2004 4:31 pm

Er is misschien wel een bloedvat dat geheel of gedeeltelijk afgesloten wordt in een bepaalde houding. ( het is maar gedacht , ben geen dokter )

Benani

Bericht door Benani » wo jun 23, 2004 5:59 pm

Heb je ook last tijdens het bike ,lopen, ...? Heb iets gelijkaardigs in m"n lies altijd pijn na een inspanning of na lang rechtstaan, maar nooit tijdens de inspanning zelf. Ben ook veel nr kiné geweest en haalde ook nie veel uit. Heb recent twee spuiten gekregen (cortizone en een of ander verdoving) , is nu wel beter maar voor hoe lang , i don"t know!!
Hopelijk geraak je re vlug vanaf;

Greetz

Plaats reactie