Re:ONtsteking!!!
Moderator:Beheerders
Jep,
Heeft er hier ooit al iemand een ontsteking op de pezen in de lies ( abductoren of zoiets) gehad? Ik sukkel er nu al enkele maanden mee en wil er eindelijk eens vanaf, heb al vanalles geprobeert, nr de kinesist lopen, speciale medicatie en onlang een inspuiting met een of andere verdoving. Ga ik echt m"n bike enkele weken of misschien wel maand(en) aan den haak moeten hangen :"(
Thanx ip voorhand!!!
Heeft er hier ooit al iemand een ontsteking op de pezen in de lies ( abductoren of zoiets) gehad? Ik sukkel er nu al enkele maanden mee en wil er eindelijk eens vanaf, heb al vanalles geprobeert, nr de kinesist lopen, speciale medicatie en onlang een inspuiting met een of andere verdoving. Ga ik echt m"n bike enkele weken of misschien wel maand(en) aan den haak moeten hangen :"(
Thanx ip voorhand!!!
-
een maat van mij heeft iets dergelijks gehad bij zijn knie. Ik wil je niet ontmoedigen maar hij is vrij lang uit de running geweest. Ik geloof dat hij bij de fysio liep en daarnaast veel moest fitnessen om zijn spieren rondom de knie te versterken. Ik zal "t hem eens vragen
succes dermee
succes dermee
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Magnetic Cell Regeneration (magneetveldtherapie)
zie bijvoorbeeld www.santerra.net
Vraag er maar eens naar bij je fysio
(en nee, het is niet van het nivo Biostabil 2000)
zie bijvoorbeeld www.santerra.net
Vraag er maar eens naar bij je fysio
(en nee, het is niet van het nivo Biostabil 2000)
Denk dat ik al zoiets gehad heb bij de kiné , is da nie het zelfde als ultrasones. Zal "t toch nog eens vragen bij m"n volgend bezoek. Alvast ne freme THANX
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Nee, zeker niet hetzelfde als ultrasoon geluid. MCR schijnt veiliger te zijn.
Gewoon een matje met een draadje aan een kastje!

Gewoon een matje met een draadje aan een kastje!
Veiliger op wat voor een gebied?
Kun je de werking uitleggen?
En waarom niet wireless?
Kun je de werking uitleggen?
En waarom niet wireless?
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Ultrasoon geluid kan cellen beschadigen.
MCR is: een mat met spoelen erin, en een kastje dat die spoelen aanstuurt en zo magnetische golven met allerlei frequenties produceert. Dat zou het rustmembraanpotentiaal van je cellen moeten herstellen en zo de celstofwisseling verhogen.
MCR is: een mat met spoelen erin, en een kastje dat die spoelen aanstuurt en zo magnetische golven met allerlei frequenties produceert. Dat zou het rustmembraanpotentiaal van je cellen moeten herstellen en zo de celstofwisseling verhogen.
Thanx, zal het es checken bij m"n kinesist. Hopelijk heeft ie da en helpt het dan ook! Misschien spoedig beter!!!