Steken
Moderator:Beheerders
Ik ben vanmorgen tegen een angel aangereden. Ik weet niet precies wat voor beest daar aan hing, maar het steekt en het heeft haar, een betere studie heb ik niet kunnen doen. Ik denk zelf dat "t een horz/sel wesp of bij was maar ???.
Hoe dan ook, het kreng zat vol op mijn lip te steken en die is nu wat opgezwollen (staat elegant!!!) iemand nog goede tips wat ik er aan kan doen? Ik ben gelukkig niet allergisch oid.
Hoe dan ook, het kreng zat vol op mijn lip te steken en die is nu wat opgezwollen (staat elegant!!!) iemand nog goede tips wat ik er aan kan doen? Ik ben gelukkig niet allergisch oid.
Re:Steken
waarschijnlijk is het een bij geweest die uit noodweer gestoken heeft, ze doen het niet vaak omdat ze weten dat ze ten dode opgeschreven zijn als ze het doen (ze hebben namelijk een weerhaak aan de angel en verliezen hem hiermee). Een wesp (papierwesp) steekt veel sneller en kan vaker steken. Horzel of paardenwesp??? laat ik het niet hopen, dan had je meer dan alleen een dikke lip. Verder, als je ooit een Hoornaar tegen komt (roodbruin met geel beest) laat het beestje rustig zitten, het is een monster maar doet in tegenstelling tot de veel kleinere papierwesp vrijwel niets.
ijsklontjes zuigen voor jou vandaag.
suxsmmhhwwwfff.
ijsklontjes zuigen voor jou vandaag.
suxsmmhhwwwfff.

de vriend van mijn zusje is gestoken door een wesp, en hij is dus wel allergisch voor die dingen: hij was volledig off the radar... moest ambulance (en dan met name de antistoffen in de ambulance) aan te pas komen om hem weer op deze wereld te zetten.
Ijsklontjes (of gewoon roomijs) indeed.
Nogmaals het enige wat ik van het beest weet is dat "t steekt en mijn altijd gevoelige bovenlip registreerde enige haren, maar dat laat nog wel "t één en "t ander aan mogelijkheden open.
Stonden trouwens wel een paar paarden daar vlak naast, mijn ma gokte er ook al op dat "t misschien daar vandaan was komen vliegen, maar goed.
Nogmaals het enige wat ik van het beest weet is dat "t steekt en mijn altijd gevoelige bovenlip registreerde enige haren, maar dat laat nog wel "t één en "t ander aan mogelijkheden open.
Stonden trouwens wel een paar paarden daar vlak naast, mijn ma gokte er ook al op dat "t misschien daar vandaan was komen vliegen, maar goed.
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Hmz, heb ook ooit zoiets gehad op mijn lip, een onbekend stekend beest. Na 5 minuten reed ik zwaar voor lul, maar na een half uurtje was t alweer weg, zo"n goede doorbloeding heb je bij t sporten.
Maar als t bij jou nog steeds nie weg is..... ijs erop en vraag je vriendin of ze het gif eruit wil zuigen
Maar als t bij jou nog steeds nie weg is..... ijs erop en vraag je vriendin of ze het gif eruit wil zuigen

asphaltdude on the rocks schreef:
vraag je vriendin of ze het gif eruit wil zuigen![]()
Aha, legion wil dus helemaal niet weten wat hij er tegen kan doen, hij wil gewoon vrijwilligers om lekker aan zijn lip te sabbelen!
Foei toch! :P
legion schreef:
Ik ben vanmorgen tegen een angel aangereden. Ik weet niet precies wat voor beest daar aan hing, maar het steekt en het heeft haar, een betere studie heb ik niet kunnen doen.
Volgens mij kwam dat beest van een andere planeet ;D
Misschien een daas? Die kunnen namelijk ook heel gemeen steken :"(
Die vrijwilligers zijn er wel,
Maar enieweeeeee, "t is al een stuk minder nu, de hele lip is nog wat dik en niet meer 1 vage bobbel, en echt jeuken of irriteren doet ie niet, gewoon veel ijs eten en bierdrinken, wel gekoeld natuurlijk.

De therapeutische en pijnstillende werking die uitgaat van alcoholische versnaperingen was mij al lange tijd bekend en nu bleek bovendien dat de hals van een ijskoud flesje hetzelfde effect had als een ijsklontje is er geen reden meer om nÃét te drinken

Sita schreef:
![]()
Sita Superfly
It was JOE!!!!!!!!!!!!!
Eerste keer dat ik je zie en meteen vol op de bek eey.
You"re a no good kisser....
Yeah baby!!!!!
"t was alleen op 2km van me voordeur, ik was nog mooi droog onder de oksels....
legion schreef:
Yeah baby!!!!!
Tja, maar daar was ik ook niet naar op zoek; meer naar het zweet op de bovenlip ... Enfin, genoeg melig gedoe :-X
Laten we nu maar weer eens gaan biken :-*
-
- Contacteer:
Misschien was het de wereld beroemde KILLERBEEE!!! (xc)