mijn fiets is gejat!!
Moderator:Beheerders
oi,
wil iedereen uitkijken naar specialized p2"s met mensen die er niet op horen in de buurt van groningen. t klinkt misschien wat rechts maar ik schat dat het een neger is die hem gejat heeft [er waren op die plek alleen maar negers] maar goed hij zou hem natuurlijk ook gewoon kunnen verkopen. er zijn er niet veel van hier in de buurt volgens mij dus als je me zou willen waarschuwen bij het zien van een zou ik dat zeer op prijs stellen. als dat iets oplevert of als je die gast eraf ragt dan vind ik dat een nette beloning waard.
bij voorbaat dank
roy
NB: tel: 0596-623175
wil iedereen uitkijken naar specialized p2"s met mensen die er niet op horen in de buurt van groningen. t klinkt misschien wat rechts maar ik schat dat het een neger is die hem gejat heeft [er waren op die plek alleen maar negers] maar goed hij zou hem natuurlijk ook gewoon kunnen verkopen. er zijn er niet veel van hier in de buurt volgens mij dus als je me zou willen waarschuwen bij het zien van een zou ik dat zeer op prijs stellen. als dat iets oplevert of als je die gast eraf ragt dan vind ik dat een nette beloning waard.
bij voorbaat dank
roy
NB: tel: 0596-623175
Re:mijn fiets is gejat!!
"Tot U sprak Jan Jaap van de Centrumpartij" !!ik schat dat het een neger is die hem gejat heeft (op die plek waren alleen maar negers)
ja die fucking zwarten dat dat doen
ze geven de hele zwarte bevolking in de buurt daar een slechte naam, zo een mensen als die neger moesten ze maar terug sturen
ze geven de hele zwarte bevolking in de buurt daar een slechte naam, zo een mensen als die neger moesten ze maar terug sturen
..... ::) ::).......zielig.......
janjaap als ge wist dat er bosnegers rondliepen had je toch wel een oogje in het zeil kunnen houden he ::)
al er alleen blanken waren geweest, had ik dat er ook wel bijverteld...
You don"t get it, do you ? ::)
Discrimineren is ook hier NIET toegestaan!
Inderdaad dus ook niet zeggen dat een blanke hem ook had kunnen jatten.Jurriaan schreef: Discrimineren is ook hier NIET toegestaan!
Maar het lijkt mij toch wel enigzins zinvol om een daderpatroon te schetsen alvorens je je zoektocht gaat houden.
Tha daar heeft ie wel gelijk in.had je toch wel een oogje in het zeil kunnen houden he
De fiets http://www.specialized.com/SBCBkModel.j ... in&my=2003
-
Hij geeft in principe alleen toch een omschrijving van de (mogelijke) dader?

We hebben 10x meer aan een omschrijving van zijn fiets, nuttelose speculaties over de dader zijn, ehhh NUTTELOOS!!
We zullen opletten
ps. jammer dat je niet mee was urban groningen, was leuk ;D

ps. jammer dat je niet mee was urban groningen, was leuk ;D
O dus laten we elke gek op zo"n fiets er maar aftrappen. Er zijn er gelukkig niet zo veel in dit land. Mogelijke dader maakt het wel wat makkelijker. Of het nou een blanke of een neger is.legion schreef: We hebben 10x meer aan een omschrijving van zijn fiets, nuttelose speculaties over de dader zijn, ehhh NUTTELOOS!!
Ik zie hier een mooie schets van wat er mis is in dit land.
We mogen niet zeggen dat het een neger was want dan discrimineren we.
Laten we vooral zo door gaan dan hebben we over 20 jaar hier niks meer te vertellen. Zeg gewoon waar het opstaat.
Spaar jezelf de opmerkingen dat ik een racist ben of erger nog. Dat ben ik namelijk absoluut niet.
We mogen niet zeggen dat het een neger was want dan discrimineren we.
Laten we vooral zo door gaan dan hebben we over 20 jaar hier niks meer te vertellen. Zeg gewoon waar het opstaat.
Spaar jezelf de opmerkingen dat ik een racist ben of erger nog. Dat ben ik namelijk absoluut niet.
we dicrimineren niet ....
we maken alleen onderschijdt.
enfucko schreef:
we dicrimineren niet ....
Dit vind ik er een onder de noemer: zeg dan niets

Ik bedoel een mens is een mens en ik vind niet dat er zomaar onderscheid gemaakt moet worden tussen verschillende rassen. We leven toch niet meer in de middeleeuwen of in de tijd van de slaven (als dat al niet hetzelfde is). Beetje dom om jezelf al dan niet beter te voelen dan een ander ras, of is dat soms uit onmacht?
De qoute vind ik een rascistische opmerking, maar niet het daderprofiel dat geschetst wordt, dat doen ze ook zo bij "Opsporing Verzocht".
Leer eerst toch eens lezen allemaal voor er met links commentaar gegooid word
[
Typisch een gevalletje van "lees de draad voor je links blaat".
Oh en splinter als je zo goed bekend bent met opsporing gezocht dan weet je vast ook dat daar bijna alleen maar negers de revu passeren maar dat is natuurlijk puur toeval? ::)
En JJ phucked up dat je fiets geklauwd is. We bidden voor je
Dude
[
Er word gezegd dat de dader waarschijnlijk een neger is omdat daar alleen maar negers in de buurt waren. Lijkt de kans toch vrij groot dat de dader ook idd een neger is.janjaap schreef: ik schat dat het een neger is die hem gejat heeft [er waren op die plek alleen maar negers]
Typisch een gevalletje van "lees de draad voor je links blaat".
Oh en splinter als je zo goed bekend bent met opsporing gezocht dan weet je vast ook dat daar bijna alleen maar negers de revu passeren maar dat is natuurlijk puur toeval? ::)
En JJ phucked up dat je fiets geklauwd is. We bidden voor je

Dude
- Ghostdog - X
- Contacteer:
Postslet Nr1 (aka Dude) schreef:
gast ga jij eens eerst boling for columbine kijken. Omdat je alleen negers op tv ziet in dat soort programmas wil nog niet zeggen dat zij verantwoordelijk zijn voor alle criminaliteit. De media laat vooral negers zien om ons angst in te praten en hogere kijkcyfers te krijgen. Er is net zoveel criminaliteit onder elke bevolkingsgroep (oke sommige iets meer). Maar de media schoteld ons een vertekend beeld voor.
Jop
Hij heeft toch niet GEZIEN dat zijn fiest is gepikt door een neger ???
Dan mag-ie denken dat de dader een neger was, maar dat mag-ie niet zeggen.Dat heeft niks met links of rechts te maken, dat staat in de wet.
Dus inderdaad éérst de draad lezen en dán je populistisch, rechtse koffietafel-praatjes spuien. :-*
En nu ik toch bezig ben : Snowgirl (what"s in a name) laat inderdaad zien wat er mis is in dit land.Iedereeen roept maar wat, dát is er mis in dit land ! En nu ga ik koffie drinken.
Dan mag-ie denken dat de dader een neger was, maar dat mag-ie niet zeggen.Dat heeft niks met links of rechts te maken, dat staat in de wet.
Dus inderdaad éérst de draad lezen en dán je populistisch, rechtse koffietafel-praatjes spuien. :-*
En nu ik toch bezig ben : Snowgirl (what"s in a name) laat inderdaad zien wat er mis is in dit land.Iedereeen roept maar wat, dát is er mis in dit land ! En nu ga ik koffie drinken.
Ghostdog schreef:
[Postslet Nr1 (aka Dude) schreef:
gast ga jij eens eerst boling for columbine kijken. Omdat je alleen negers op tv ziet in dat soort programmas wil nog niet zeggen dat zij verantwoordelijk zijn voor alle criminaliteit. De media laat vooral negers zien om ons angst in te praten en hogere kijkcyfers te krijgen. Er is net zoveel criminaliteit onder elke bevolkingsgroep (oke sommige iets meer). Maar de media schoteld ons een vertekend beeld voor.
Jop
Ik zeg niet dat dat toeval is of niet, en of dat het veel voorkomt of niet, ik zei dat ze het daderprofiel geven zoals het is. Daar bedoel ik mee te zeggen dat de opmerking dat het wellicht een neger is, niet rascistisch is maar een beeld van de verdachte.
-
- Forumbeheerder
Op basis van bovenstaande heb ik een daderprofiel opgemaakt: Dit is de robotfoto
seriously: erg jammer van je fiets.
IPV hier allemaal oeverloos te kletsen of t nu terecht was om over negers te beginnen, kijken we beter eens uit of we die fiets niet zien.....

seriously: erg jammer van je fiets.
IPV hier allemaal oeverloos te kletsen of t nu terecht was om over negers te beginnen, kijken we beter eens uit of we die fiets niet zien.....
-
Ghostdog schreef:
Jop
En jij hebt het lef om Nederland in dit opzicht met de USA te vergelijken? Ga je mond spoelen met terpentine!
Ik wil trouwens ook wel een neger.
Mijn afstandsbediening van tv is stuk namelijk.
Mijn afstandsbediening van tv is stuk namelijk.
in ieder geval bedankt voor de positieve reacties. voo de wat negatiever gestemde reacties: ik ga ook wel met NEGERS om dus ik bedoel echt niks racistisch...
roy
roy
janjaap schreef:
ik ga ook wel met NEGERS om dus ik bedoel echt niks racistisch...
nobele gedachte