Wanneer komt de regen??

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
El Florio
Wanneer komt de regen??

Bericht door El Florio » zo aug 24, 2003 1:38 pm

De meesten denken nu van: "wat durft die hier allemaal vragen, regen, ze moesten hem tegen zijne kop slagen"

Maar voor de Kempense mountainbikeroutes is het echt wel hoog tijd dat het eens stevig gaat regenen. Liefst "s nachts natuurlijk, maar "t is echt wel hoog tijd want al die zandbakken hier is ook ni leuk om door te ploeteren.

En al die Limburgers, Brabanders en Ardennezen maar glunderen met hun stenige ondergrond.

Eind van de week zou er hier een regenzone zijn volgens de weerman. Wie weet dit jaar weer een ondergelopen Pukkelpop ;D

baquelappe

Re:Wanneer komt de regen??

Bericht door baquelappe » zo aug 24, 2003 1:39 pm

er is gister op m"n werk een zeeeeer plaatselijke wolkbreuk geweest, was niet leuk.... Was gelukkig snel weer droog, kon ik weer verder fietsen :D

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » zo aug 24, 2003 1:56 pm

gisteren in Amerongen weze biken, maar ik heb zelfs geschuild voor een lokale wolkbreuk ;D ;D :?

Ik moet zeggen dat die routes daar er prima bij liggen ondanks al die droogte, Schoorl hier is 1 grote zandverstuiving en niet te fietsen.

dusssss©

DeKerfs

Bericht door DeKerfs » zo aug 24, 2003 2:31 pm

Net terug van 100km Opoeteren in België... we zagen er uit als turken... zo zwart... zo ontzettend stoffig! Enorme stofwolken als er een groepje voor je reed.. zo erg dat je op bepaalde stukken het pad niet eens meer zag... Ik heb de smaak van zand nog steeds, bij alles wat ik eet/drink...

Zo stoffig heb ik het in tijden niet meegemaakt... en van mij mag het zeker ook flink regenen... Liefst door de weeks ("s nachts als het kan), maar ik geloof niet dat daar zo"n rekening mee wordt gehouden.

Heb zo"n vermoeden dat we uiteraard weer een enorm natte/koude winter tegemoet gaan.. Oók fijn :? (tis ook nooit goed...)

Caramba

Bericht door Caramba » zo aug 24, 2003 4:20 pm

Nou hier in Brabant (Drunense Duinen) is het natuurlijk ook 1 grote zandbak. NIET LEUK MEER! Ik wil ook regen!!! :P

@sph@ltdude
Contacteer:

Bericht door @sph@ltdude » zo aug 24, 2003 6:07 pm

Was vrijdag op de reetfiets weg, ging het idd regenen. En wat zo jammer was, d"r stonden allemaal bomen langs de weg waar van de zoete plakkerige troep af kwam, en door die regen reed ik dus gewoon door de stroop :?

Later op de avnond ging het nog eens regenen, maar zo weinig dat het in onze regenmeter niet eens te zien was.

Dirty-Harry

Bericht door Dirty-Harry » zo aug 24, 2003 6:19 pm

wij hebben ook regen nodig, dan kunnen we eindelijk onze nieuwe vette reeks dirts shapen....

zonoskar

Bericht door zonoskar » zo aug 24, 2003 8:37 pm

Neej man, zand is cool. Bovendien heb ik nu vakantie, dan kan het niet gaan regenen :)

jojo

Bericht door jojo » zo aug 24, 2003 8:45 pm

Hier in het noorden ook erg droog en stoffig, maar dat mag nog wel ff zo blijfen. Als het aan mij ligt ook wel in de winter, maarja dat zal wel niet gebeuren :(

jojo

DeKerfs

Bericht door DeKerfs » zo aug 24, 2003 8:45 pm

zonoskar schreef:
Neej man, zand is cool. Bovendien heb ik nu vakantie, dan kan het niet gaan regenen :)

had volgende week maar vakantie... ;)

Sven

Bericht door Sven » zo aug 24, 2003 9:28 pm

Op sommige stukken in limburg begint het nu ook aardig zanderig te worden, voor mij mag het ook gaan regenen...

enfucko

Bericht door enfucko » zo aug 24, 2003 9:56 pm

Bergschenhoek ligt er ook maar droog bij :( :(

BattleSickO

Bericht door BattleSickO » di aug 26, 2003 11:50 am

DeKerfs schreef:
Net terug van 100km Opoeteren in België...

HE daar was ik ook, maar wel op de 40 km dan (zondagmorgen en fietsen is voor mij een beetje lastig ;D ). Mooie tocht, maar idd af en toe te stoffig en te zanderig ... een beetje regen aub (trekt toch zo de grond in) zou ook hier in de Kempen niet missttaan.

jojo

Bericht door jojo » di aug 26, 2003 12:10 pm

Volgens de weerdeskundigen gaat het vanaf morgen regenen :(
Hoop dat ze ernaast zitten ;)

jojo

urban waste

Bericht door urban waste » di aug 26, 2003 12:23 pm

Ik doe al een maand lang elke dag de regendans, maar het schiet nog niet erg op :(. Er gaat toch niks boven mountainbiken in de modder 8)

Splinter

Bericht door Splinter » di aug 26, 2003 1:12 pm

Als dat losse zand is idd maar niks, maar wat gaan we zeggen als het regent en keihard waait, sneeuwt, ijzelt, mist, vriest, dooit .. ,..., ..

Plaats reactie