Dirty-Pages Chat Café
Moderator:Beheerders
Vanaf heden is de dirty pages chat weer te bereiken.
Het verlengstuk van het café forum om al jullie dagelijkse dingen te bespreken zodat het forum geen message box van 2 mensen wordt !
Mvg. Dirty-Pages Team
Dirty Pages Chat
Het verlengstuk van het café forum om al jullie dagelijkse dingen te bespreken zodat het forum geen message box van 2 mensen wordt !
Mvg. Dirty-Pages Team
Dirty Pages Chat
- Drooze @ DirtE19
- Contacteer:
Re:Dirty-Pages Chat Café
om de een of andere reden werk de chat pagina niet bij mij.
ik heb de help pagina doorlopen, maar vond niets.
als ik inlog (mijn nick invoer, en op "chat" druk) krijg ik een groot leeg wet rechthoek, met daarin linksboven een icoontje met een vierkantje, bolletje, rechthoekje.
wat doe ik fout?
ik heb de help pagina doorlopen, maar vond niets.
als ik inlog (mijn nick invoer, en op "chat" druk) krijg ik een groot leeg wet rechthoek, met daarin linksboven een icoontje met een vierkantje, bolletje, rechthoekje.
wat doe ik fout?
Wel eens van Java gehoord?
Helaas kom ik er ook niet in, ik heb een fout in mijn system zitten waardoor javascript niet meer werkt ;-(
JD
Helaas kom ik er ook niet in, ik heb een fout in mijn system zitten waardoor javascript niet meer werkt ;-(
JD
pff ik heb ook een fout in mijne java zittten ik kom er duzz niet op ik krijg alleen een grijs scherm milj**r :-X
Mirc!
zoek dat eens op "t net, ik denk dat het je wel kan helpen.
zoek dat eens op "t net, ik denk dat het je wel kan helpen.
Werkt niet, krijg alleen een grijs vlak te zien.
Bij mijn is ook alleen een grijs vlak te zien... :"(
www.Mirc.com
programma"tje downloaden instellen volgens dit document http://www.dirty-pages.net/chat/help.html en your in business.
Dan doe je dp chat volgens aparte software. Lees de link en alles wijst zich vanzelf.

programma"tje downloaden instellen volgens dit document http://www.dirty-pages.net/chat/help.html en your in business.

-
via mijn werk is deze software niet down-te-loaden ( ;D nice word!)...kan iemand anders het bestandje ff mailen (indien nat niet to big)?
thks ;D
thks ;D