Pinkpop was...........
Moderator:Beheerders
Het was leuk, helaas miste ik een wel paar bands. En het weer op zondag was om te :"( voor de rest was het wel geslaagt.
Re:Pinkpop was...........
Van wat ik op tv gezien heb vond ik het zwaar k*t .. allemaal van die onmogelijke alternatieve muziek. :Pblech..Het enigste wat wel grappig was dat bandje uit Ierland ofzo de floggerly fogs of zoiets .. ,gelijk Pater Moeskroen hier. ;D Maarre daar verstond je ook geen zak van.

Lefty schreef:
Maarre daar verstond je ook geen zak van.![]()
Dat noemen ze nu engels lefty ::)
Floggin molly, leftyboy. "Bweuh, alternatieve muziek" - dat verwacht je niet!
PaterMoeskroen was gister "bij ons" btw, was nog gratis ook - niet geweest.
PaterMoeskroen was gister "bij ons" btw, was nog gratis ook - niet geweest.
-
- Contacteer:
.................niet uitverkocht :-X
op TV zagen die QOTS er wel erg stoer uit...helden
for me? ZUCO 103 van zondag
heb ze zaterdag avond nog in den bosch mogen bekijken en dat blijft een spektakel ! geweldig !
heb ze zaterdag avond nog in den bosch mogen bekijken en dat blijft een spektakel ! geweldig !
IDD Zuco was erg ok!
........... geen gemis
Kga volgende week vrijdag naar Candy Dulfer in Monchengladbach, voor de 3e keer naar hetzelfde concert.
Hadden jullie niet gedacht he? ;D
Hadden jullie niet gedacht he? ;D
kheb candy (op band) gezien met Prince in zowel Antwerpen als Nederland (was Ahoy of HMH) en dat was errug goed ;D
-
- Forumbeheerder
jojo schreef:
Het was leuk, helaas miste ik een wel paar bands. En het weer op zondag was om te :"( voor de rest was het wel geslaagt.
alternatief?
ik vond t zo ellending mainstream allemaal. Ben ook niet gekomen omdat de line up even verrassend was als de menukaart in een frietkot. Geen beetje durf. Heb een uur of vier gevolgd via studio brussel.
Lefty schreef:
Van wat ik op tv gezien heb vond ik het zwaar k*t .. allemaal van die onmogelijke alternatieve muziek. :Pblech..Het enigste wat wel grappig was dat bandje uit Ierland ofzo de floggerly fogs of zoiets .. ,gelijk Pater Moeskroen hier. ;D Maarre daar verstond je ook geen zak van.![]()
Flogging Molly is dan ook leuk hé, lekkere Folk-Punk!
Voor de rest leek mij Royksöp of hoe schrijf je dat ook wel leuk en de Counting Crows sloegen er wel eens naast, maar altijd mooi gered. Vooral de pianist die er eens een lap op ging geven, maar dat op "t verkeerde nummer deed, grappig...
Pinkpop is klassiek studeertijd voor mij.
Rock Werchter is het begin van mijn vakantie en gaat ook dit jaar weer lachen worden met top of the bill: REM, Metallica en X-Zibit
Splinter schreef:
kheb candy (op band) gezien met Prince in zowel Antwerpen als Nederland (was Ahoy of HMH) en dat was errug goed ;D
Candy Dulfer goed? matig!! Zij hoort duidelijk tot de categorie "Mijn vader kan het wel"
Pimiento schreef:
[Splinter schreef:
Candy Dulfer goed? matig!! Zij hoort duidelijk tot de categorie "Mijn vader kan het wel"
Volgens mij weet jij niet waar je het over hebt.
27 en 28 april was ik in A"dam om naar haar concert en fanclubdag te gaan.
Concert was van Candy Dulfer en daarna kwam Hans dulfer, en die speelde toch stukken minder dan Candy.
Ok kun je zeggen van: hij hoeft zich niet meer te bewijzen, maar dat was wel extreem erg.
En de stelling dat Candy niet kan spelen, vind ik gewoon diep triest van je. Als er toch eentje een sax masterlijk kan bespelen, dan is zij dat wel.
Punt. Maar tis wel een kwestie van smaak.
Hmm ze kan best een beetje spelen, maar meesterlijk is ze eeecht niet. Dat haar pa niet goed speelde kan zijn, maar die speelde eerder altijd goed (beter dan Candy).
PS als je met The Symbol f.k.a. Prince naar bed gaat maakt dat nog geen goede saxofonist van je.
PS als je met The Symbol f.k.a. Prince naar bed gaat maakt dat nog geen goede saxofonist van je.
Pimiento schreef:
Hmm ze kan best ::) (Yeah right) een beetje spelen, maar meesterlijk is ze eeecht niet. Dat haar pa niet goed speelde kan zijn, maar die speelde eerder altijd goed (beter dan Candy).
Sinds wanneer heeft dat invloed op de manier dat zij speelt? Ik vind haar stijl gewoon super, zij speelt waanzinnig goed, meer vocaal dan haar vader en dat blijf ik ook vinden.
Ze kan een beetje spelen... tsss....
Sorry maar hier verschilt mijn mening echt!!!
Dn Helle schreef:
[Pimiento schreef:
Dat mag, maar ik blijf erbij. BOT dan maar?
QOTSA zijn idd errug vet. Die muziek roeleert gewoon, lekker ongecompliceerd beuken! Beter dan dat zweverige Massive Attack, bah! (de lichtshow was wel vet BTW
)

Ik heb betere pinkpoptijden gekend. Goed waren Queens of the stone age (zag je die drummer wat een beest zeg), flogging molly (Folk rulez), Placebo, Moby, Massive attack, Solomon Burke, Zwan en dat was het wel.
Echt geen zak aan waren Zuco 103 (wat kan dat mens irri zingen), Junkie XL, Krezip (is nou wel genoeg geweest
), Asnouk (zelfde verhaal), Evanescence, Ozark Henry.
Maar de allerslechtste was toch wel The Cardigans. Statisch en mevrouw zong alsof ze in de voorronde van Idols zat, zo slecht.
Ik denk dat Pinkpop echt meer zijn best moet gaan doen om grotere popacts zoals Metallica hier naartoe te halen want het is gewoon niks. Ga liever naar Werchter. Daar zijn de grote jongens.
Waarom Anouk en krezip voor de zoveelste keer gevraagd zijn is mij echt een raadsel ??? ???.
Echt geen zak aan waren Zuco 103 (wat kan dat mens irri zingen), Junkie XL, Krezip (is nou wel genoeg geweest

Maar de allerslechtste was toch wel The Cardigans. Statisch en mevrouw zong alsof ze in de voorronde van Idols zat, zo slecht.
Ik denk dat Pinkpop echt meer zijn best moet gaan doen om grotere popacts zoals Metallica hier naartoe te halen want het is gewoon niks. Ga liever naar Werchter. Daar zijn de grote jongens.
Waarom Anouk en krezip voor de zoveelste keer gevraagd zijn is mij echt een raadsel ??? ???.
Pimiento schreef:
[Dn Helle schreef:
[Pimiento schreef:
Dat mag, maar ik blijf erbij. BOT dan maar?
Goed idee..
Bikeroo schreef:
Ik hoop dan wel voor je dat je al kaarten hebt. Officieel zijn ze uitverkocht, op e-bay zijn mensen die zotte prijzen betalen en de bruin mannen aan den inkom zullen er ook dit jaar niet naast vragen volgens mij.
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Concert organisator Mojo koos ervoor om de grotere bands op andere festivals te laten spelen en dat Linkin park af zei was gewoon zwoar klote!
RInse

RInse
-
Tjaa als je even over de grens kijkt blijkt dat in het land van de dikke friette op Rock Werchter een vele male betere line up heeft geregeld!!
En het festival is ook vele male gezelliger
En het festival is ook vele male gezelliger