Re:Dinsdag Snakebite in de bus
Moderator:Beheerders
toch ?
-
En sinterklaas bestaat ook !!!!
Sorry, maar op de website staat nog steeds: februari is .......
Of hij ooit in m"n bus komt, eerst maar eens de kat uit de boom kijken en een los exemplaar door bladeren.
Sorry, maar op de website staat nog steeds: februari is .......
Of hij ooit in m"n bus komt, eerst maar eens de kat uit de boom kijken en een los exemplaar door bladeren.
Ik hoop echt dat je gelijk hebt, maar is "t gewoon wishfull thinking of????
uit betrouwbare bron, dus..
-
Ow ja, snakebite. Wat was dat ook al weer ??? ???

Eerst zien, dan geloven.
jammer dat de een april grap nu al uitkomt
verrassing: 1 april gaan we ook al niet halen... hou er even je adem niet voor in, spannende dingen kan ik niet melden op dit moment.
Neem het ons niet kwalijk okay? We doen echt ons best...
T schreef:
verrassing: 1 april gaan we ook al niet halen... hou er even je adem niet voor in, spannende dingen kan ik niet melden op dit moment.
No problem, ieder positief initiatief wordt nog steeds gesteund.
Een beetje cynisme is toch geen probleem?
Pino schreef:
[T schreef:
No problem, ieder positief initiatief wordt nog steeds gesteund.
Een beetje cynisme is toch geen probleem?
nee beslist niet, ik heb enkel niets te melden, terwijl ik weet dat men wel wat wil horen... moelukmoeluk...

Geduld is zeker een schone zaak, en dat "t allemaal "eventjes duurt" zit me niet zo dwars. Wat ik me wel afvraag is of dit nou bij ieder nummer het geval gaat zijn in meer of mindere mate, dan zou een jaarabbonement lopen tot 2005 ofzo
.
Nou ja, ik ga er vooralsnog vanuit dat het allemaal ten goede komt van de kwaliteit van "t blad en dat is uiteindelijk het belangrijkste....

Nou ja, ik ga er vooralsnog vanuit dat het allemaal ten goede komt van de kwaliteit van "t blad en dat is uiteindelijk het belangrijkste....
wat ik dan wel kan vertellen is dat de voornaamste reden van vertraging "m zit in het feit dat we perse willen kunnen garanderen dat SB op een regelmatige basis op de mat valt, dus niet ene keer 2 maanden andere keer 6 maanden en een volgende keer 3 jaar...
we zijn blijkbaar nogal veeleisend... ;D
we zijn blijkbaar nogal veeleisend... ;D
Mooi, dan is er voor mij dus geen reden om me zorgen te maken.
Keep up the good work, we zijn allemaal benieuwd.
Keep up the good work, we zijn allemaal benieuwd.
ik hoor of zie niks van het nieuwe mtb blad? is er nog kans van uitkomen?

Ik las die titel en schoot al in de lach, maar het is 1 van de vele oude snakebite topics...
Ik vroeg het me ook al af, maaruh als ze nog 6 nummers willen uitbrengen in hun eerste jaar moeten ze wel heeeeeeeeel hard opschieten...
Kan me ook moeilijk voorstellen dat er nog veel adverteerders zijn die er nog iets in zien.
Ãk denk, dat snakebite zo dood is als de paus...
Snakebite, to bite or not to bite...
Nu, na bijna 2 jaar ploeteren, moet het hoge woord er wel een keer uitkomen. De core-redactie heeft de laatste paar maanden een beetje om de hete brei lopen draaien, om slechts een -begrijpelijke- reden... de hoop niet te willen opgeven.
Enkel is het gebleken dat het bar en bar moeilijk is om voldoende financiele bodem te leggen voor een gezond magazine. Om een nieuw magazine de beste kans te gunnen zul je minimaal 1 jaar moeten verschijnen en die garantie kunnen we niet geven. Wij, de redactie van Snakebite, zijn van mening dat je het dan ook maar niet moet doen. Liever eerlijk (zij het vreselijk aan de late kant) toegeven dat het niet gaat lukken zoals wij voor ogen hadden (perfectionisten tot het laatste draadje), dan 1, 2 of 3x proberen en dan mogelijk alsnog de handdoek in de ring moeten gooien.
We sluiten het niet uit om in de toekomst nog een poging te wagen, maar dan openen we onze mond pas als we 100% zekerheid hebben. We zijn namelijk best met onze billen bloot gegaan door zo open te werk te gaan, het gaat me eigenlijk ook wel van het hart... vandaar ook dit zeer open bericht.
Er gaan nog wel wat creatieve ideeen de rondte die betrekking hebben op het merk Snakebite, maar die ik zal jullie besparen tot die daadwerkelijk het levenslicht gaan zien
Wij rekenen op jullie begrip, aangezien we dit magazine niet voor ons plezier, maar voor de nederlandse mountainbikers hebben willen oprichten. Opmerkingen, suggesties oid kunnen jullie hier kwijt, of persoonlijk aan mij richten, op redactie@snakebite-magazine.nl
Met vriendelijke groet,
Tanja de Bie
Nu, na bijna 2 jaar ploeteren, moet het hoge woord er wel een keer uitkomen. De core-redactie heeft de laatste paar maanden een beetje om de hete brei lopen draaien, om slechts een -begrijpelijke- reden... de hoop niet te willen opgeven.
Enkel is het gebleken dat het bar en bar moeilijk is om voldoende financiele bodem te leggen voor een gezond magazine. Om een nieuw magazine de beste kans te gunnen zul je minimaal 1 jaar moeten verschijnen en die garantie kunnen we niet geven. Wij, de redactie van Snakebite, zijn van mening dat je het dan ook maar niet moet doen. Liever eerlijk (zij het vreselijk aan de late kant) toegeven dat het niet gaat lukken zoals wij voor ogen hadden (perfectionisten tot het laatste draadje), dan 1, 2 of 3x proberen en dan mogelijk alsnog de handdoek in de ring moeten gooien.
We sluiten het niet uit om in de toekomst nog een poging te wagen, maar dan openen we onze mond pas als we 100% zekerheid hebben. We zijn namelijk best met onze billen bloot gegaan door zo open te werk te gaan, het gaat me eigenlijk ook wel van het hart... vandaar ook dit zeer open bericht.
Er gaan nog wel wat creatieve ideeen de rondte die betrekking hebben op het merk Snakebite, maar die ik zal jullie besparen tot die daadwerkelijk het levenslicht gaan zien

Wij rekenen op jullie begrip, aangezien we dit magazine niet voor ons plezier, maar voor de nederlandse mountainbikers hebben willen oprichten. Opmerkingen, suggesties oid kunnen jullie hier kwijt, of persoonlijk aan mij richten, op redactie@snakebite-magazine.nl
Met vriendelijke groet,
Tanja de Bie
Hoi Tanja,
Dank voor dit oprechte bericht.
De spoeling is momenteel dun aan het worden in MTB-land en het zou zonde zijn als jullie daar persoonlijk van te lijden zouden krijgen.
Vergeet niet dat jullie er zelf ook plezier van moeten hebben!
Hopelijk zijn jullie niet teveel adders onder het gras tegengekomen.
Gezien jullie enthousiasme hoop ik dat we in de toekomst ooit nog van jullie in de één of andere vorm zullen horen of zien.
Pino
De spoeling is momenteel dun aan het worden in MTB-land en het zou zonde zijn als jullie daar persoonlijk van te lijden zouden krijgen.
Gezien jullie enthousiasme hoop ik dat we in de toekomst ooit nog van jullie in de één of andere vorm zullen horen of zien.
Pino
Pino schreef:
Hoi Tanja,
Pino
Dank je Pino, je hebt gelijk, ook voor ons moest het plezierig blijven, aangezien we al gauw erachter kwamen dat we er niet vet mee gingen verdienen

Tanja
Nou zeg, dit hadden al veel mensen voorspelt, en toen hoorde ik nog iemand roepen:
Yeah right, Wait and see!
Dat deed ik dus want ik wilde een abo op een bikeblad, maar wilde het eerst eens in de winkel zien liggen en dan eerst kopen.
Naja dan had ik toch gelijk, jammer.
Dat deed ik dus want ik wilde een abo op een bikeblad, maar wilde het eerst eens in de winkel zien liggen en dan eerst kopen.
Rob. schreef:
Nou zeg, dit hadden al veel mensen voorspelt, en toen hoorde ik nog iemand roepen:
Natuurlijk hadden wij er zelf veel vertrouwen in, anders moet je niet aan beginnen of wel soms?
You told us so... ja, met jou zo velen... maar als ik me daardoor moet tegen laten houden... vallen en opstaan... live and learn... zo kom je nog eens ergens, zo probeer je nog eens wat... maar IK heb er geen spijt van... whether you told me or not...
volgende (yeah yeah... dü tell me) project: nu es kijken of ik een bikepark kan bouwen in Nederland :P ::) ;D
You told us so... ja, met jou zo velen... maar als ik me daardoor moet tegen laten houden... vallen en opstaan... live and learn... zo kom je nog eens ergens, zo probeer je nog eens wat... maar IK heb er geen spijt van... whether you told me or not...
volgende (yeah yeah... dü tell me) project: nu es kijken of ik een bikepark kan bouwen in Nederland :P ::) ;D
Jullie hebben tenminste geleerd.
Degenen die cynisch met de armen over elkaar zeggen dat het toch niks wordt zijn de uitzuigers op deze aardkloot. Aan hun mening en personen heb je helemaal niets.
"Hep U ook stickers of een gratis blad?", maar een girotje invullen, ho maar.
Als je een bestuurder zoekt van een shovel, bulldozer of andere graafmachine, meld ik me aan als vrijwilliger.
Ervaring en kennis heb ik niet, maar er is maar één manier om dat te verkrijgen, toch.....