Hej!
Ik ben Stefan Vandevelde, ik ben 22 jaar en samen met mijn 2 broers heb ik al van jongs af aan leren veldrijden van onze pa. We zijn niet echt professionele veldrijders ofz maar af en toe doen we wel eens mee aan een lokale koers. Deze zomer wouden we graag met de 3 broers op mountainbike vakantie gaan in Duitsland. Dit forum leek me wel interessant en iets waar we ook nog het een en ander van bij kunnen leren... Ik zag ook dat sommige mensen foto's hadden gepost met hun MTB's, ik heb een beetje op mijn computer gezocht maar geen recent meer gevonden, ik laad er nog wel een paar op over enkele dagen!;)
groeten,
Velder
voorstellen
Moderator:Beheerders
"The problem with winter sports is that -- follow me closely here -- they generally take place in winter."
Ik hoopte hier mensen te vinden die rond dezelfde streek al wat fiets ervaring hadden opgedaan, het is nog niet volledig geregeld maar hoe het er nu uitziet, zullen we waarschijnlijk in München aankomen en vandaar een beetje verder de bergen in trekken. Ik heb al wat routes opgezocht, maar ik vind het toch altijd interessant om de ervaring te horen van mensen die er echt geweest zijn. We zijn ook nog altijd zeer vrij om de routes aan te passen;)
"The problem with winter sports is that -- follow me closely here -- they generally take place in winter."