Voorstelronde!!

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Treepy
Voorstelronde!!

Bericht door Treepy » di mei 14, 2013 10:25 pm

Hallo!!

Mijn naam is Albert 26 jr jong en ondertussen lekker fanatiek rijder! Sinds 2010 doe ik aan mountainbiken, ik deed dit als conditiesport naast de autosport die ik deed. Sinds vorig zomer ben ik samen met mn kameraad fanatieker gaan rijden (hiermee deed ik ook de autosport). Vakanties naar Belgie enzo. Sindsdien zijn we meer richting het endurogevoel gegaan. Aangezien we afgelopen winter de autosport vaarwel hebben gezegd hebben we allebei een nieuwe fiets besteld, een Specialized camber comp carbon. We reden eerder op rockhoppers. Afgelopen winter zijn we ook druk bezig geweest een oude Fiat buscamper op te knappen, en na 7 maanden werk is hij dan klaar voor gebruik.
Deze over 3 weken gaan we voor 8 dagen naar malmedy om daar lekker te rijden en van het zomer gaan we een midweek naar de vogezen (xonrupt-longmere).

De fiets is niet helemaal standaard gebleven, wat we (ja allebei dezelfde bike) hebben aan laten passen zijn:

vaste zadelpen -> commandpost
slx shifters -> xt shifters
geen pedalen -> time mx6
remschijven 180/160 -> 200/180 (ik alleen ivm framemaat)

Tot op heden hebben we er al een aardig aantal km's opzitten in de 5 week dat we hem hebben, en het is een superbike!

Hierbij ff een aantal foto's
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Greetz,
Treepy

Frank773

Bericht door Frank773 » wo mei 15, 2013 12:07 am

Welkom hier op het forum!
mooie bike! ook je fiat ziet er gaaf uit! nog sticker plannen? :D
www.wildchains.com
Bike Sports Enschede

Treepy

Bericht door Treepy » wo mei 15, 2013 5:31 pm

Dank je Frank, er komen inderdaad nog stickers op de camper. Van onze dealer (Xycletracx) en van specialized :D
Greetz,
Treepy

Life begins where your comfortzone ends!

_rolo_

Bericht door _rolo_ » wo mei 15, 2013 6:00 pm

Welkom, ennuh ben benieuwd naar het interieur vd bus. Fototje???
En puike fietsen

Treepy

Bericht door Treepy » za mei 18, 2013 4:00 pm

Dank u!!
Ik zal deze week even foto's schieten van de binnenkant. We moeten nog even wat zaken op orde zetten aan de binnenkant en dan is dat klaar. Deze week eerst nog even een extra laklaag geven aangezien hij niet helemaal mooi is geworden en dan de stickers erop!
Greetz,
Treepy

Life begins where your comfortzone ends!

Plaats reactie