Zero Gravity Expo 16/17 maart

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
sneeuwpop
Zero Gravity Expo 16/17 maart

Bericht door sneeuwpop » za mar 16, 2013 8:46 pm

In de TT-hallen in Assen wordt dit weekend een super VET evenement georganiseerd:

de Afbeelding

Ik noem zo maar een paar redenen om langs te komen:

- Wedstrijden voor amateurs en pro's
- 2 miljoen liter waterbak voor indoor-WAKEBOARD
- Gigantische dirt-track met 8m hoge drop-in
- BIG AIR BAG (MTB/BMX/Mountainboard)
- Trial-bike demo's
- MTB-museum expositie
- Houten pumptrack

Er valt dus genoeg te zien en ook zelf te doen (pumptack, airbag, ...)
Kom dus ook op zondag 17 maart en mis dit event niet!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Meer info op de website: http://www.zerogravityexpo.nl
“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€￾

BQDHFR

Bericht door BQDHFR » di mar 19, 2013 7:16 am

sneeuwpop

Bericht door sneeuwpop » di mar 19, 2013 2:23 pm

Ik zit zelf niet in de organisatie van dit evenement, maar was er zaterdag om mee te helpen en vond het zeker te rustig kwa toeschouwers. Daarom zaterdagavond maar nog wat reclame proberen te maken :-q

Over het hele weekend gezien was het een zeer geslaagd evenement. Promotie vooraf is zeker een tekortkoming geweest, maar de opzet was goed. Er is wel in een aantal landelijke bladen en via facebook&twitter reclame gemaakt, maar naar mijn weten zijn ze de verschillende internetfora vergeten. Gemiste kans dus.

Maar voor een eerste editie van dit evenement vond ik het erg gaaf. BMX, MTB, Trial, Skateboard, Wakeboard, Wakeskate, Mountainboard, Inlineskate; van alles was er aanwezig. Waar er op de zaterdag door veel deelnemers aan de wedstrijden nog rustig aan werd gedaan, gingen de remmen op de zondag los. Hoogtepunt was de best-trick-contest op de dirtjumps, waar de threesixties en backflips gecombineerd werden met tailwhips en barspins, eventueel nog gevolgd door een flair op de quarterpipe.
“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€￾

Plaats reactie