Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.
Moderator:Beheerders
-
marinoj - Berichten:65
go pro of vette dirt
Bericht
door marinoj » do jan 10, 2013 9:46 pm
goedendag mensen,
ik zit momenteel met een dillema.
ik heb een heel deel geld gespaard en ben al een tijd aan het nadenken om iets nieuw te kopen.
dus ik dacht een gopro hero3 black edition of een serieuze upgrade voor mijn dirt.
sowieso moet het frame van mijn dirt vervangen worden omdat het onderste gedeelte van mijn balhoofd is open geplooid. En als ik dat doe dan koop ik ook nieuw tandwielen,stuur,zadel,zadelpen,2 nieuwe wielen en laat mijn vork herspuiten.
maar omdat de gopro 450 euro kost en mijn dirt ongeveer 650 euro en ik maar 600 euro heb wil ik niet nog zo lang wachte en werken om mijn dirt op te bouwen als ik een gopro koop.
ik wil graag jullie mening hierover want ik zit vast
MVG Janssens Marino
-
legion
-
Contacteer:
Bericht
door legion » do jan 10, 2013 10:17 pm
Leuk zo'n go pro, maar wat wil je er mee filmen als je fiets het niet doet. Geld in je fiets stoppen dus, de rest is toch allemaal bijzaak.
Bikepark Groningen
-
Bericht
door marinoj » do jan 10, 2013 10:28 pm
legion schreef:Leuk zo'n go pro, maar wat wil je er mee filmen als je fiets het niet doet. Geld in je fiets stoppen dus, de rest is toch allemaal bijzaak.
mijn dirt rijdt nog (raar) en ik ga geregeld skien en ik rijd ook nog downhill
-
morin - Berichten:431
Bericht
door morin » do jan 10, 2013 10:57 pm
Ik wilde ook graag een go pro, heb er 1 maar maak er lang niet zoveel gebruik van als dat ik eerst had gedacht, dus aan je fiets!!
Verkoop het andere spul en je bent klaar!!
-
Bericht
door marinoj » vr jan 11, 2013 8:16 pm
merci voor het reageren. ik ga voor mijn dirt.
en ik zal er een mooie showroom topic van maken