Enquête fietsclinics en sportieve fietsreizen

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Sten G
Enquête fietsclinics en sportieve fietsreizen

Bericht door Sten G » wo nov 28, 2012 8:42 pm

Mijn naam is Sten Geraeds. Voor een fiets-speciaalzaak doe ik marktonderzoek (in het kader van mijn studie aan de NHTV in Breda) of het bedrijf, naast de verkoop en onderhoud van sportieve fietsen (mountainbikes, racefietsen en trekkingsfietsen), ook clinics zou moeten aanbieden. Het bedrijf wil bovendien mountainbike/racefiets/trekking reizen gaan organiseren. Nu wil ik jullie, forumgebruikers, vragen de volgende enquête in te vullen. Het invullen van de enquête zal slechts 5-10 min. duren. Alvast bedankt!

De link naar de enquête: www.thesistools.com/web/?id=301826

Mocht u nog vragen en/of suggesties hebben dan kunt u contact opnemen via stengeraeds@gmail.com.

froggy01

Bericht door froggy01 » wo nov 28, 2012 8:55 pm

ingevuld

DeStiO

Bericht door DeStiO » wo nov 28, 2012 9:13 pm

Ik ook

ps check : http://www.mikeysbikeadventures.com/
Ter concurrentie en een goed voorbeeld
''Ga toch fietsen'' zeiden ze, en daar ging ik......

Tommie ;D

Bericht door Tommie ;D » do nov 29, 2012 6:36 pm

Ingevuld hoor ;)

Sten G

Bericht door Sten G » di dec 04, 2012 10:52 am

Bedankt voor jullie hulp en tips, dit wordt zeer gewaardeerd!

Sten G

Re: Enquête fietsclinics en sportieve fietsreizen

Bericht door Sten G » di dec 04, 2012 10:53 am

Sten G schreef:Mijn naam is Sten Geraeds. Voor een fiets-speciaalzaak doe ik marktonderzoek (in het kader van mijn studie aan de NHTV in Breda) of het bedrijf, naast de verkoop en onderhoud van sportieve fietsen (mountainbikes, racefietsen en trekkingsfietsen), ook clinics zou moeten aanbieden. Het bedrijf wil bovendien mountainbike/racefiets/trekking reizen gaan organiseren. Nu wil ik jullie, forumgebruikers, vragen de volgende enquête in te vullen. Het invullen van de enquête zal slechts 5-10 min. duren. Alvast bedankt!

De link naar de enquête: www.thesistools.com/web/?id=301826

Mocht u nog vragen en/of suggesties hebben dan kunt u contact opnemen via stengeraeds@gmail.com.
Het aantal enquêtes gaat de goede kant op, maar ik heb nog wat respondenten nodig. Invullen van de enquête kost slechts 5-10 min. Jullie hulp wordt gewaardeerd!

WitteReus
Contacteer:

Bericht door WitteReus » di dec 04, 2012 12:14 pm

Ingevult!
Wat wit is kan nog witter.
Vraag het de witte reus!

http://wittereus.pinkbike.com/

Plaats reactie