Op mijn trial fiets ben ik lekker aan het oefenen. Voorwiel op het muurtje, achterwiel erop swingen en balanceren maar. Tja, en ook er vanaf vallen natuurlijk.
Drie etages hoger roept een grafstem van achter de geraniums: "Het is hier geen speeltuin!". Vriendelijk vraag ik de meneer of hij last van mij heeft. Zijn antwoord laat geen ruimte voor twijfel: "JA!".
Met de mountainbikecode in mijn achterhoofd antwoord ik dat ik dan wel ergens anders heenga. De brombeer verdwijnt weer achter zijn geraniums terwijl ik hem nog een fijne avond toewens.
Intolerantie gaat echt niet alleen over hoofddoekjes; ook over mountainbikehelmen. Gun een ander vooral niet wat je zelf niet kan of niet durft of altijd al hebt willen doen maar er de ballen niet voor hebt gehad!
Jammer. Dan maar op zoek naar een ander muurtje in de wijk. Want gelukkig merk ik dat de meeste mensen het wel leuk vinden als je muurtjes en een fiets op onorthodoxe wijze gebruikt.
Veel bikefun gewenst
Brombeer
Moderator:Beheerders
-
- de G U R U
- Contacteer:
- cyberhawk
- Contacteer:
ik ben zelfs een keer weg gestuurd op een LEEG marktplein..
door van die opleiding loze stadswachtjes...
beetje flat land trials aant doen... maar ik mocht er niet fietsen volgens hun
(er hangt een bordje nog ook dat je er wel mag fietsen als er geen markt is
)
was wel de laatste keer voor mij.. ik heb mn code aan de kapstok hangen ..ernaast het hoofd van een stadswacht
ik ben er klaar mee
door van die opleiding loze stadswachtjes...
beetje flat land trials aant doen... maar ik mocht er niet fietsen volgens hun
(er hangt een bordje nog ook dat je er wel mag fietsen als er geen markt is

was wel de laatste keer voor mij.. ik heb mn code aan de kapstok hangen ..ernaast het hoofd van een stadswacht

ik ben er klaar mee