Brombeer

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Mzungu
Brombeer

Bericht door Mzungu » za jul 24, 2010 8:29 pm

Op mijn trial fiets ben ik lekker aan het oefenen. Voorwiel op het muurtje, achterwiel erop swingen en balanceren maar. Tja, en ook er vanaf vallen natuurlijk.
Drie etages hoger roept een grafstem van achter de geraniums: "Het is hier geen speeltuin!". Vriendelijk vraag ik de meneer of hij last van mij heeft. Zijn antwoord laat geen ruimte voor twijfel: "JA!".
Met de mountainbikecode in mijn achterhoofd antwoord ik dat ik dan wel ergens anders heenga. De brombeer verdwijnt weer achter zijn geraniums terwijl ik hem nog een fijne avond toewens.

Intolerantie gaat echt niet alleen over hoofddoekjes; ook over mountainbikehelmen. Gun een ander vooral niet wat je zelf niet kan of niet durft of altijd al hebt willen doen maar er de ballen niet voor hebt gehad!
Jammer. Dan maar op zoek naar een ander muurtje in de wijk. Want gelukkig merk ik dat de meeste mensen het wel leuk vinden als je muurtjes en een fiets op onorthodoxe wijze gebruikt.

Veel bikefun gewenst

luv 2 ride

Bericht door luv 2 ride » za jul 24, 2010 8:47 pm

Tja,sommige mensen zien er de schoonheid niet van in,ik vind alles op 2 wielen en zonder motorblok de moeite waard,dus kom maar op mijn muurtje stunten,haal ik wel even de geraniums eerst weg anders zie ik geen ruk. ;)
Intense Uzzi Vpx

r083rt
Contacteer:

Bericht door r083rt » za jul 24, 2010 9:24 pm

Als je alleen al in de lucht van geraniums kan zitten spoor je al niet.. wat stinken die dingen zeg...
Specialized Demo 8 2011

de G U R U
Contacteer:

Bericht door de G U R U » vr jul 30, 2010 11:22 am

je moet toch wat na je pensioen..
"Jij zult zeker ook niet weten goed nederlands te kennen? ,,

B-DIRT FOR PRESIDENT 2010
Topic: nee kids gaan niet naar die ka judas oma.

cyberhawk
Contacteer:

Bericht door cyberhawk » vr jul 30, 2010 11:49 am

ik ben zelfs een keer weg gestuurd op een LEEG marktplein..

door van die opleiding loze stadswachtjes...

beetje flat land trials aant doen... maar ik mocht er niet fietsen volgens hun

(er hangt een bordje nog ook dat je er wel mag fietsen als er geen markt is :lol: )

was wel de laatste keer voor mij.. ik heb mn code aan de kapstok hangen ..ernaast het hoofd van een stadswacht :evil:

ik ben er klaar mee :ban:

Plaats reactie