de buren van mountainbike.nl
Moderator:Beheerders
Ik kom altijd in het café van de buren h.o.d.n. "forum mountainbike nl", maar dat café is plotseling dicht. Zijn ze failliet? Of is de eigenaar vastgevroren en krijgt hij de kroeg niet open?
Het ruikt naar rollade in het huis
en de Josti-band is op de buis
want het is Kerstmis.
want het is Kerstmis.
Humps are for camels
Beetje raar om als 'broekie' jou daaraan te herinneren, maar... VROEGAH, toen ik begon met MTB'en, stond internet in de kinderschoenen. Toen lukte het ook prima om aan antwoorden te komen. Vroeger, toen we nog met elkaar praattenbert l. schreef:Jij wordt nog een keer assistent-bondscoach!!
Maar blijf je herinneren dat iedereen ooit een keer als beginner is begonnen en heeel veeel vragen had

Wat moeten de bikeshop mensen weemoedig terugkijken naar die tijd, toen zij nog de experts waren en niet de mensen die ergens op het net een klok hebben horen luiden...
Vroegah waren ze nog experts.... de gemiddelde shop snapt het allemaal niet meer zo erg....JeroenK schreef: Wat moeten de bikeshop mensen weemoedig terugkijken naar die tijd, toen zij nog de experts waren en niet de mensen die ergens op het net een klok hebben horen luiden...
Btw... bij mtb.nl zijn het beginnersvragen, mag ik er dan vanuit gaan dat deze vraag gesteld wordt door een expert?

Re: de buren van mountainbike.nl
haha, daar een beetje de bink uithangen en als ze je niet meer willen hier komen uithuilen???bert l. schreef:Ik kom altijd in het café van de buren h.o.d.n. "forum mountainbike nl", maar dat café is plotseling dicht. Zijn ze failliet? Of is de eigenaar vastgevroren en krijgt hij de kroeg niet open?
want het is Kerstmis.

Het moet toch niet gekker worden!
Wees blij, dan hoef je al dat vreselijk slappe geneuzel ook niet meer te lezen.
dusssssss©
Mmm, er wordt daar zoveel meer gepost dan op DP, dat tussen al het slappe geneuzel ook veel meer interessante info staat dan op DPBOSS schreef:haha, daar een beetje de bink uithangen en als ze je niet meer willen hier komen uithuilen???bert l. schreef:Ik kom altijd in het café van de buren h.o.d.n. "forum mountainbike nl", maar dat café is plotseling dicht. Zijn ze failliet? Of is de eigenaar vastgevroren en krijgt hij de kroeg niet open?
want het is Kerstmis.![]()
![]()
Het moet toch niet gekker worden!
Wees blij, dan hoef je al dat vreselijk slappe geneuzel ook niet meer te lezen.
dusssssss©

Mountainbike.nl is trouwens weer enige tijd online. Maar goed ook, want ik zat me weer stierlijk te vervelen op mijn werk!
Er word idd veel meer gepost, maar 90% is volledig overbodig en is alleen bedoeld om maar te posten en zodoende je teller te spekken.baron062 schreef:
Mmm, er wordt daar zoveel meer gepost dan op DP, dat tussen al het slappe geneuzel ook veel meer interessante info staat dan op DP![]()
![]()
Mountainbike.nl is trouwens weer enige tijd online. Maar goed ook, want ik zat me weer stierlijk te vervelen op mijn werk!
Minder is meer!
dussssssss©
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Inderdaad, loop niet zo te mekkeren allemaal. Iedereen zijn ding. Hier wordt inderdaad ook hopen geouwehoerd zonder inhoud,anders was ik ook nooit aan die 5000 posts gekomen
JJ

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Inderdaad. Wel merkwaardig, iemand met een eigen zaak en dan toch zoveel posts! Heb je niets te doen ofzo? Dacht dat lanterfanten alleen toegestaan was voor mensen in loondienst?JJ schreef:Inderdaad, loop niet zo te mekkeren allemaal. Iedereen zijn ding. Hier wordt inderdaad ook hopen geouwehoerd zonder inhoud,anders was ik ook nooit aan die 5000 posts gekomen![]()
JJ

Zei hij met bijna 1500 posts op zijn naam..... kukelekuu en 3 x kraaide de haan, vrij vertaald naar een oud verhaal rond Pasen.. Het lijkt of je het zo'n 5 keer leuker vind bij die buren dan op DPSneeck schreef:Dat is gewoon hét probleem van mtb.nl, te weinig échte biker's en teveel lycra dragend xc volk die amper weten hoe ze een band moeten vervangen of kunnen bunnyhoppen. Hou ook enkel nieuws en te koop in de gaten, de rest boeit me niet.

Maarruh, even for the record, mtb.nl en DP zijn 2 verschillende fora, mtb.nl voor mainstream mtb en DP voor minder mainstream. SO WHAT? of.. Who cares? Zo zijn er wel meer verschillen op te noemen, lekker belangrijk, alle 2 de fora hebben hun eigen onhebbelijkheden en maken hun fantastische onderscheid t.o.v. de ander.
- didadunlop
High-five!Erikje schreef:Maarruh, even for the record, mtb.nl en DP zijn 2 verschillende fora, mtb.nl voor mainstream mtb en DP voor minder mainstream. SO WHAT? of.. Who cares? Zo zijn er wel meer verschillen op te noemen, lekker belangrijk, alle 2 de fora hebben hun eigen onhebbelijkheden en maken hun fantastische onderscheid t.o.v. de ander.

- Jean-Pierre
Denk het toch niet...Mrtnrider schreef:reba is echt wel stevig genoegBiKeRbOi schreef:DP is sowieso beter (voor street/dirt), als je op mtb.nl vraagt welke vork stevig genoeg is voor street/dirt zegt iedereen Reba![]()
En als ik zeg dat ie niet stevig genoeg is krijg ik 20 zeikende mensen over me heen dat ie wél stevig genoeg is
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
Steelboy schreef:High-five!Erikje schreef:Maarruh, even for the record, mtb.nl en DP zijn 2 verschillende fora, mtb.nl voor mainstream mtb en DP voor minder mainstream. SO WHAT? of.. Who cares? Zo zijn er wel meer verschillen op te noemen, lekker belangrijk, alle 2 de fora hebben hun eigen onhebbelijkheden en maken hun fantastische onderscheid t.o.v. de ander.
en Amen.