de buren van mountainbike.nl

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

bert
Contacteer:
de buren van mountainbike.nl

Bericht door bert » di dec 22, 2009 12:23 pm

Ik kom altijd in het café van de buren h.o.d.n. "forum mountainbike nl", maar dat café is plotseling dicht. Zijn ze failliet? Of is de eigenaar vastgevroren en krijgt hij de kroeg niet open?

Het ruikt naar rollade in het huis
en de Josti-band is op de buis
want het is Kerstmis.
Humps are for camels

JeroenK

Bericht door JeroenK » di dec 22, 2009 12:37 pm

De site lijkt down te zijn inderdaad.

Ingesneeuwd misschien?

Of is het aantal beginnersvragen zo groot geworden dat het soort van denial of service attack gevormd heeft? De forum database is de grote hoeveelheid redundante data een beetje zat aan het worden en legt het bijltje er bij neer? :lol:

bert
Contacteer:

Bericht door bert » di dec 22, 2009 12:53 pm

Jij wordt nog een keer assistent-bondscoach!!
Maar blijf je herinneren dat iedereen ooit een keer als beginner is begonnen en heeel veeel vragen had...

Omdat ik geen liefde vond
vier ik nu kerstfeest met mijn hond
(De Grasparkieten)
Humps are for camels

JeroenK

Bericht door JeroenK » di dec 22, 2009 1:01 pm

bert l. schreef:Jij wordt nog een keer assistent-bondscoach!!
Maar blijf je herinneren dat iedereen ooit een keer als beginner is begonnen en heeel veeel vragen had
Beetje raar om als 'broekie' jou daaraan te herinneren, maar... VROEGAH, toen ik begon met MTB'en, stond internet in de kinderschoenen. Toen lukte het ook prima om aan antwoorden te komen. Vroeger, toen we nog met elkaar praatten :cry:.

Wat moeten de bikeshop mensen weemoedig terugkijken naar die tijd, toen zij nog de experts waren en niet de mensen die ergens op het net een klok hebben horen luiden...

Steelboy
Contacteer:

Bericht door Steelboy » di dec 22, 2009 1:04 pm

... vroeger toen we nog niet gehoord hadden van termen als ROS, bijtelling, pensioengat... en we blij waren met STI en SPD!

Erikje

Bericht door Erikje » di dec 22, 2009 1:07 pm

JeroenK schreef: Wat moeten de bikeshop mensen weemoedig terugkijken naar die tijd, toen zij nog de experts waren en niet de mensen die ergens op het net een klok hebben horen luiden...
Vroegah waren ze nog experts.... de gemiddelde shop snapt het allemaal niet meer zo erg....

Btw... bij mtb.nl zijn het beginnersvragen, mag ik er dan vanuit gaan dat deze vraag gesteld wordt door een expert? 8)

JeroenK

Bericht door JeroenK » di dec 22, 2009 1:31 pm

En nou niet serieus aan de loop gaan met mijn grappig bedoelde in hokjes zetterij hè ;)

Erikje

Bericht door Erikje » di dec 22, 2009 2:15 pm

Ik serieus? Komaan....

JeroenK

Bericht door JeroenK » di dec 22, 2009 3:03 pm

Erikje schreef:Ik serieus? Komaan....
Sorry, ik dacht even aan je avatar te zien dat je serieus was :coffee:

BOSS
Contacteer:

Re: de buren van mountainbike.nl

Bericht door BOSS » di dec 22, 2009 3:09 pm

bert l. schreef:Ik kom altijd in het café van de buren h.o.d.n. "forum mountainbike nl", maar dat café is plotseling dicht. Zijn ze failliet? Of is de eigenaar vastgevroren en krijgt hij de kroeg niet open?

want het is Kerstmis.
haha, daar een beetje de bink uithangen en als ze je niet meer willen hier komen uithuilen??? :angelnot: ;)
Het moet toch niet gekker worden!

Wees blij, dan hoef je al dat vreselijk slappe geneuzel ook niet meer te lezen.

dusssssss©
DE site
MTB in Noordwest NL?->MTB Noordwest 9

baron062

Bericht door baron062 » di dec 22, 2009 4:24 pm

BOSS schreef:
bert l. schreef:Ik kom altijd in het café van de buren h.o.d.n. "forum mountainbike nl", maar dat café is plotseling dicht. Zijn ze failliet? Of is de eigenaar vastgevroren en krijgt hij de kroeg niet open?

want het is Kerstmis.
haha, daar een beetje de bink uithangen en als ze je niet meer willen hier komen uithuilen??? :angelnot: ;)
Het moet toch niet gekker worden!

Wees blij, dan hoef je al dat vreselijk slappe geneuzel ook niet meer te lezen.

dusssssss©
Mmm, er wordt daar zoveel meer gepost dan op DP, dat tussen al het slappe geneuzel ook veel meer interessante info staat dan op DP :ban: :lol:

Mountainbike.nl is trouwens weer enige tijd online. Maar goed ook, want ik zat me weer stierlijk te vervelen op mijn werk!

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » di dec 22, 2009 4:50 pm

baron062 schreef:
Mmm, er wordt daar zoveel meer gepost dan op DP, dat tussen al het slappe geneuzel ook veel meer interessante info staat dan op DP :ban: :lol:

Mountainbike.nl is trouwens weer enige tijd online. Maar goed ook, want ik zat me weer stierlijk te vervelen op mijn werk!
Er word idd veel meer gepost, maar 90% is volledig overbodig en is alleen bedoeld om maar te posten en zodoende je teller te spekken.

Minder is meer!

dussssssss©
DE site
MTB in Noordwest NL?->MTB Noordwest 9

baron062

Bericht door baron062 » di dec 22, 2009 4:57 pm

Achja, dat percentage zal hier 89% zijn, maar daar is het een forum voor. :argue:

JJ
Forumbeheerder
Contacteer:

Bericht door JJ » di dec 22, 2009 5:07 pm

Inderdaad, loop niet zo te mekkeren allemaal. Iedereen zijn ding. Hier wordt inderdaad ook hopen geouwehoerd zonder inhoud,anders was ik ook nooit aan die 5000 posts gekomen :|

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!

baron062

Bericht door baron062 » di dec 22, 2009 5:18 pm

JJ schreef:Inderdaad, loop niet zo te mekkeren allemaal. Iedereen zijn ding. Hier wordt inderdaad ook hopen geouwehoerd zonder inhoud,anders was ik ook nooit aan die 5000 posts gekomen :|

JJ
Inderdaad. Wel merkwaardig, iemand met een eigen zaak en dan toch zoveel posts! Heb je niets te doen ofzo? Dacht dat lanterfanten alleen toegestaan was voor mensen in loondienst? :angelnot:

Erikje

Bericht door Erikje » di dec 22, 2009 6:31 pm

Ergo, volgens mijn gegevens zelfs eigen zaak én loondienst....

BiKeRbOi
Contacteer:

Bericht door BiKeRbOi » di dec 22, 2009 6:38 pm

DP is sowieso beter (voor street/dirt), als je op mtb.nl vraagt welke vork stevig genoeg is voor street/dirt zegt iedereen Reba :?
En als ik zeg dat ie niet stevig genoeg is krijg ik 20 zeikende mensen over me heen dat ie wél stevig genoeg is :?

Mrtnrider

Bericht door Mrtnrider » di dec 22, 2009 6:41 pm

BiKeRbOi schreef:DP is sowieso beter (voor street/dirt), als je op mtb.nl vraagt welke vork stevig genoeg is voor street/dirt zegt iedereen Reba :?
En als ik zeg dat ie niet stevig genoeg is krijg ik 20 zeikende mensen over me heen dat ie wél stevig genoeg is :?
reba is echt wel stevig genoeg ;)

Sneeck

Bericht door Sneeck » di dec 22, 2009 8:02 pm

Dat is gewoon hét probleem van mtb.nl, te weinig échte biker's en teveel lycra dragend xc volk die amper weten hoe ze een band moeten vervangen of kunnen bunnyhoppen. Hou ook enkel nieuws en te koop in de gaten, de rest boeit me niet.

Erikje

Bericht door Erikje » di dec 22, 2009 8:15 pm

Sneeck schreef:Dat is gewoon hét probleem van mtb.nl, te weinig échte biker's en teveel lycra dragend xc volk die amper weten hoe ze een band moeten vervangen of kunnen bunnyhoppen. Hou ook enkel nieuws en te koop in de gaten, de rest boeit me niet.
Zei hij met bijna 1500 posts op zijn naam..... kukelekuu en 3 x kraaide de haan, vrij vertaald naar een oud verhaal rond Pasen.. Het lijkt of je het zo'n 5 keer leuker vind bij die buren dan op DP :angelnot:

Maarruh, even for the record, mtb.nl en DP zijn 2 verschillende fora, mtb.nl voor mainstream mtb en DP voor minder mainstream. SO WHAT? of.. Who cares? Zo zijn er wel meer verschillen op te noemen, lekker belangrijk, alle 2 de fora hebben hun eigen onhebbelijkheden en maken hun fantastische onderscheid t.o.v. de ander.

dader

Bericht door dader » di dec 22, 2009 8:34 pm

Sneeck schreef:Dat is gewoon hét probleem van mtb.nl, te weinig échte biker's en teveel lycra dragend xc volk die amper weten hoe ze een band moeten vervangen of kunnen bunnyhoppen.
Dit wordt weer een zinloze discussie..
Magic Carpet Ride

didadunlop

Bericht door didadunlop » di dec 22, 2009 8:45 pm

Afbeelding
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.

Steelboy
Contacteer:

Bericht door Steelboy » di dec 22, 2009 9:14 pm

Erikje schreef:Maarruh, even for the record, mtb.nl en DP zijn 2 verschillende fora, mtb.nl voor mainstream mtb en DP voor minder mainstream. SO WHAT? of.. Who cares? Zo zijn er wel meer verschillen op te noemen, lekker belangrijk, alle 2 de fora hebben hun eigen onhebbelijkheden en maken hun fantastische onderscheid t.o.v. de ander.
High-five! :arms:

Jean-Pierre

Bericht door Jean-Pierre » di dec 22, 2009 9:28 pm

Mrtnrider schreef:
BiKeRbOi schreef:DP is sowieso beter (voor street/dirt), als je op mtb.nl vraagt welke vork stevig genoeg is voor street/dirt zegt iedereen Reba :?
reba is echt wel stevig genoeg ;)
Denk het toch niet...
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de

DeKerfs

Bericht door DeKerfs » di dec 22, 2009 9:28 pm

Steelboy schreef:
Erikje schreef:Maarruh, even for the record, mtb.nl en DP zijn 2 verschillende fora, mtb.nl voor mainstream mtb en DP voor minder mainstream. SO WHAT? of.. Who cares? Zo zijn er wel meer verschillen op te noemen, lekker belangrijk, alle 2 de fora hebben hun eigen onhebbelijkheden en maken hun fantastische onderscheid t.o.v. de ander.
High-five! :arms:

en Amen.

Plaats reactie