naar de politie gaan of?

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

kenzo
naar de politie gaan of?

Bericht door kenzo » za sep 05, 2009 6:59 pm

deel 1 : http://www.dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?t=43873

hallo

een paar maanden geleden had ik zaken gedaan met KoxxTrial(zie deel 1), op 12 juli kreeg ik zijn laatste pb waarin stond dat hij het geld op de twintigste juli ging overschrijven, jullie kunnen al raden, dat ik het geld nog steeds niet heb. en we zijn al bijna 2 maand later :ban: , in die tijd heb ik al verschillende pb's gestuurd, maar weer leest hij ze , zonder ze te beantwoorden :/.
heeft iemand zijn adres?

mvg

redoutterider

Bericht door redoutterider » za sep 05, 2009 10:40 pm

wat is zijn excuus nu weer? is hij weer bezig?
Member of Dirty Flow
http://redoutebmx.webs.com/

Mrtnrider

Bericht door Mrtnrider » za sep 05, 2009 11:42 pm

Nee niet naar de politie. Zou echt zelf naar hem toe gaan.

fucalot

Bericht door fucalot » zo sep 06, 2009 12:38 pm

Politie gaat er niet veel aan doen ook niet, geloof ik. Die maken een pv'tje en dan heb je er zelf ook nog hetzelfde werk mee. Iemand zal hem hier wel kennen en een bezoekje kan veel meer oplossen.
Echt lullig dat er van die kerels blijven rondlopen.

nut-case

Bericht door nut-case » zo sep 06, 2009 2:15 pm

ben het eens met bovenstaande
dat gaat waarschijnlijk een stuk sneller
ge ken de groeten uit brabant krijgen
zomer 2011....

\_/ team roekeloos \_/

redoutterider

Bericht door redoutterider » zo sep 06, 2009 2:17 pm

ik vind dat jij het lang hebt uitgehouden zo 2maandn ik had al veel langer iets gedaan,,
2maand is echt veel te lang en hij antwoordt zelfs nog niet of doet niets binnekort zet hij hier een reactie met een flauw excuus ofzo..
Member of Dirty Flow

nut-case

Bericht door nut-case » zo sep 06, 2009 6:59 pm

jup, ken je niet iemadn die bij hem in de buurt woont, ik meen me te herinneren (ik heb het topic er niet meer op na gelezen) dat er iemadn was die kem persoonljik kende
ge ken de groeten uit brabant krijgen
zomer 2011....

\_/ team roekeloos \_/

sherlock
Contacteer:

Bericht door sherlock » zo sep 06, 2009 7:14 pm

Volgens mij is er wettelijk nog altijd niets geregeld en kan dus ook de politie niks voor je doen.

Method

Bericht door Method » zo sep 06, 2009 7:31 pm

sherlock schreef:Volgens mij is er wettelijk nog altijd niets geregeld en kan dus ook de politie niks voor je doen.
Er is meer wettelijk dan je denkt. Mailconversatie kan als een geldige overeenkomst worden beschouwd.

Jean-Pierre

Bericht door Jean-Pierre » zo sep 06, 2009 7:49 pm

Wat heeft dat nou voor zin, zo'n topic? Jij had allang met je ouders in de auto moeten stappen en er naar toe gaan. Ruzie maken en je parts of geld terug krijgen.

Ik wist het wel... hoe ver het ook zou zijn.

Sneeck

Bericht door Sneeck » zo sep 06, 2009 7:51 pm

Iig maak je mensen hier duidelijk geen zaken meer te doen met desbetreffend persoon...

redoutterider

Bericht door redoutterider » zo sep 06, 2009 8:38 pm

Stillridingbmx schreef:Wat heeft dat nou voor zin, zo'n topic? Jij had allang met je ouders in de auto moeten stappen en er naar toe gaan. Ruzie maken en je parts of geld terug krijgen.

Ik wist het wel... hoe ver het ook zou zijn.
hij zoekt ook iemand die zijn adres kent anders was hij er alang naartoe gereden denk ik, zoals iedereen dat zou doen
Member of Dirty Flow

Jean-Pierre

Bericht door Jean-Pierre » zo sep 06, 2009 8:46 pm

Ik kan me herinneren dat ie die al had, ivm overmaken. En ook dat zn ouders niet wilde rijden?

But i dont care, hij had allang iets moeten ondernemen dan naar zn brievenbus zitten staren.

kenzo

Bericht door kenzo » zo sep 06, 2009 9:25 pm

Stillridingbmx schreef:Ik kan me herinneren dat ie die al had, ivm overmaken. En ook dat zn ouders niet wilde rijden?

But i dont care, hij had allang iets moeten ondernemen dan naar zn brievenbus zitten staren.
als je op vakantie bent, kan je moeilijk iets doen

Combee
Contacteer:

Bericht door Combee » zo sep 06, 2009 9:33 pm

kenzo schreef:
Stillridingbmx schreef:Ik kan me herinneren dat ie die al had, ivm overmaken. En ook dat zn ouders niet wilde rijden?

als je op vakantie bent, kan je moeilijk iets doen
Zozo, lekker hoor 2 maanden vakantie :o

scubafreak

Bericht door scubafreak » ma sep 07, 2009 8:36 am

ik ben laatst met zo'n zelfde geval naar politie geweest,
kunnen ze weinig aan doen,
je moet aangifte doen bij DP,
die zijn dan verplicht om verdere stappen te ondernemen,
suc6 met afloop.

Steelboy
Contacteer:

Bericht door Steelboy » ma sep 07, 2009 10:01 am

scubafreak schreef:ik ben laatst met zo'n zelfde geval naar politie geweest,
kunnen ze weinig aan doen,
je moet aangifte doen bij DP,
die zijn dan verplicht om verdere stappen te ondernemen,
suc6 met afloop.
Even voor de goede orde:

In onze policy en Verkoopregels doen we uitdrukkelijk afstand van aansprakelijkheid:
"Dirty Pages en/of haar (forum)beheerders zijn op geen enkele wijze aansprakelijk voor welke aangelegenheid dan ook bij de koop of verkoop van een object."

DP is ook geen orgaan wat kan/mag oordelen in dergelijke zaken, het enige wat we kunnen doen is bepaalde personen de toegang tot DP te belemmeren, indien daartoe aanleiding is. Een officiele aangifte doen kan alleen bij de politie.

Alle onderlinge verkopen zijn afspraken die tussen personen gemaakt worden, daar kunnen en willen wij niet tussen zitten.

Dat gezegd, willen we natuurlijk wel meewerken om dit soort geschillen op te lossen!!

scubafreak

Bericht door scubafreak » ma sep 07, 2009 11:59 am

ik heb het zo van oom agent gehoord, :roll:

Sneeck

Bericht door Sneeck » ma sep 07, 2009 4:39 pm

Ja die schuiven de schuld graag in andermans schoenen zodat ze zelf met een radar gun kunnen spelen, stelletje helden op sokken.

Het is jaren bekend dat geen enkel forum waar ook ter wereld zorg draagt voor te koop secties, alles is eigen risico. Je hebt wel een bindend contract met elkaar die je voor de rechter kan schuiven, maar dat gaat je hoogst waarschijnlijk meer centjes en tijd kosten dan het waard is. Daarom: roadtrip!! Niet zo moeilijk doen.

Mrtnrider

Bericht door Mrtnrider » ma sep 07, 2009 5:14 pm

Sneeck schreef:Ja die schuiven de schuld graag in andermans schoenen zodat ze zelf met een radar gun kunnen spelen, stelletje helden op sokken.

Het is jaren bekend dat geen enkel forum waar ook ter wereld zorg draagt voor te koop secties, alles is eigen risico. Je hebt wel een bindend contract met elkaar die je voor de rechter kan schuiven, maar dat gaat je hoogst waarschijnlijk meer centjes en tijd kosten dan het waard is. Daarom: roadtrip!! Niet zo moeilijk doen.
Jij bentpas een held! Woow! Dat durf jij zomaar op het internet te zetten? Woow man, je bent echt een leipe gast!

Giesbro

Bericht door Giesbro » ma sep 07, 2009 6:59 pm

Sneeck schreef:Ja die schuiven de schuld graag in andermans schoenen zodat ze zelf met een radar gun kunnen spelen, stelletje helden op sokken.

Ja, vind ik ook, dat is het meest logische om te doen.
En ik meende ergens te lezen dat ie nog thuis woont.
Als zn ouders redelijke mensen zijn moet dit snel opgelost zijn.

kenzo

Bericht door kenzo » ma sep 07, 2009 7:09 pm

ok, mijn vraag was gewoon of iemand zijn adres nog heeft, want ik heb hem niet meer jammer genoeg :/

streeter

Bericht door streeter » do sep 10, 2009 3:12 pm

echt zwaar klote. dat dit nog steeds gebeurt zeg...
heb het nu zelf ook meegemaakt met die #$% Islero.. niemand heeft zijn adres helaas anders kon die een feestje verwachten.
Ditch the bitch, let's go riding

Simple bmx

Caramba

Bericht door Caramba » do sep 10, 2009 3:46 pm

streeter schreef:heb het nu zelf ook meegemaakt met die flikker Islero..
Hmm, het frappante is nog wel dat Islero in het eerste topic van Kenzo (http://www.dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?t=43873) nog 2 reacties heeft staan, waaruit blijkt dat hij zelf niet gedient is van dit soort " oplichtings" zaakjes :angelnot:

streeter

Bericht door streeter » do sep 10, 2009 8:14 pm

ja inderdaad frapant, maarja, we moeten er maar mee leren leven dat deze mensen zo'n dinge flikken. ze komen de verkeerde nog wel tegen.

toch niet iemand toevallig het adres van islero?:P
Ditch the bitch, let's go riding

Simple bmx

Plaats reactie