Closed

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Quynten
Closed

Bericht door Quynten » do mei 28, 2009 8:39 am

Hallo rijders!

Zoals sommige van jullie misschien al weten ben ik bezig met een indoor bike park. Vandaag ben ik bezig met een brief voor de gemeente en daarin wil ik een aantal geintresseerden noemen. Daarom wil ik dat JIJ een mail stuurt als jij graag zou willen dat er een indoor bike park moet komen!

Ik wil beginnen met een skatepark voor alleen bikeriders! Als ik eenmaal toestemming heb wil ik graag uitbreiden met een fietswinkel, zowel verkoop als reperatie maar ook kleren enz. Ook hoop ik dan trails te kunnen realiseren.

Ik heb een voorbeeld mail opgesteld, kopieer deze en verstuur hem naar Warehouse055@live.nl !!

------------------------------------------------------------------------
Hallo Quynten,

Ik ben voor het plan om een indoor bikepark te openen.

Daarnaast zou ik ook graag willen helpen voor schoonmaak en/of bouwen en andere benodigheden om het park te realiseren.

Groeten van *naam* uit *woonplaats*
*emailadres*

--------------------------------------------------------------------------

De tweede zin in het middenstuk mag je weg laten als je denkt niet te kunnen/willen helpen, ook dit is belangrijk!!!
Op deze manier zou ik jullie ook meteen op de hoogte van alles kunnen houden. Licht al je mede-rijders in om een mail te sturen en dit plan te realiseren. Ik wil geen opa's en oma's maar echt alleen reacties van rijders!

Alvast bedankt!

Quynten

-edit-

Mocht je het andere topic nog niet gelezen, het gaat om de plaats Apeldoorn!
Laatst gewijzigd door Quynten op zo mei 31, 2009 10:12 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

smstrijker

Bericht door smstrijker » do mei 28, 2009 9:21 am

het is handig de plaats van je bikeparkje te vermelden!

Quynten

Bericht door Quynten » vr mei 29, 2009 10:29 am

Dit topic is 109 keer bekeken en niemand wilt dat er een indoor bikepark komt? Ik heb geen enkele mail van mensen hier... :(

Whouz

Bericht door Whouz » vr mei 29, 2009 10:48 am

you got mine

Becksnar

Bericht door Becksnar » vr mei 29, 2009 1:16 pm

Mijne ook.
Is het misschien een idee om het in ieder geval over het weekend te laten gaan, dan hebben de meeste mensen waarschijnlijk wel tijd om je ff een mailtje te sturen.

Hou ons op de hoogte!
Dit en dat.

AxelD

Bericht door AxelD » vr mei 29, 2009 6:06 pm

Heb 'm ook getekend.
Ben er zeker voor! Ligt ook lekker centraal inplaats van al die dirt trails die
allemaal bij elkaar in een uithoek van Nederland liggen :P

Quynten

Bericht door Quynten » zo mei 31, 2009 5:15 pm

Even post voor extra aandacht!!!

Faxmulder

Bericht door Faxmulder » zo mei 31, 2009 5:24 pm

Misschien ook eens in de Street/Dirt afdeling posten/aanbevelen.

Dat is je doelgroep en dat clubje kijkt misschien niet hier in het Cafe.

Succes

Quynten

Bericht door Quynten » zo mei 31, 2009 7:52 pm

Aangezien ik in de afgelopen 80 uur/4 dagen maar 27 handtekeningen heb ontvangen waarvan 7 van dirtypages is er blijkbaar geen behoefte aan een indoor bike park en zie ik geen reden om ermee door te gaan en stop ik ermee. De mensen die wel hebben getekend wil ik graag bedanken!

Helaas pindakaas.

Gène

Bericht door Gène » zo mei 31, 2009 10:23 pm

Hoe serieus was je dan wel als je al na 80 uur het bijltje erbij neer gooit? Op hoeveel forums heb je het geprobeerd, welke media heb je benaderd, had je al een locatie op het oog. Ik denk dat er wel mensen geïnteresseerd zijn in het initiatief. Verwacht zoals de meeste enquetes online, geen wonderen.

Als je echt serieus bent om zoiets te willen beginnen, dan moet je toch wel meer tijd erin steken en overal je verhaal vertellen (bikemotion bijvoorbeeld).

mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!

DESL

Bericht door DESL » ma jun 01, 2009 9:25 am

Quynten schreef:Aangezien ik in de afgelopen 80 uur/4 dagen maar 27 handtekeningen heb ontvangen waarvan 7 van dirtypages is er blijkbaar geen behoefte aan een indoor bike park en zie ik geen reden om ermee door te gaan en stop ik ermee. De mensen die wel hebben getekend wil ik graag bedanken!

Helaas pindakaas.
Dit zegt wel iets over je eigen inzet en toewijding :bandana:

Jean-Pierre

Bericht door Jean-Pierre » ma jun 01, 2009 10:06 am

Plukte dit van een bmx-forum

Als dit topic 270 keer bekeken is en op dat andere forum ook ruim 372 keer (+zelf op de bmx hyves een topic aangemaakt) en dan maar 27 handtekeningen? Had ik er toch wel iets meer van verwacht als ik eerlijk moet zijn. Daarnaast gaat het mij niet om het aantal handtekeningen van buurtbewoners en andere niet-rijders, straks heb ik 1000 handtekeningen en maar 27 van rijders, dan hou ik toch mezelf voor de gek? Ik wil eerst een minimum aantal handtekeningen van echte rijders, gewoon om zeker te weten of er wel genoeg belangstelling is. Een topic bijna 650 keer bekeken en maar 27 reacties. Als jullie in plaats van op mij nu te reageren gewoon een mail had gestuurd was ik er zeker definitief meer door gegaan. Ik had zeker goede kansen had geloof ik zelf, ik had al vrij snel een paar duizend euro bij elkaar kunnen krijgen, een niet nader te noemen fietsenwinkel was bereid geweest op misschien samen te werken en nog andere dingen maar zonder belangstelling heeft het geen nut.

Wat nou geen doorzetter en fail, hoepel op joh (als je eens wist hoeveel uurtjes ik heb gespandeerd aan het rondbellen van mensen en ik steeds doorverwezen werd, het aantal keer naar de gemeente fietsen ipv me examens, zo graag wou ik het, je moet me telefoonrekening eens zien...), ik heb me best ervoor gedaan en ik wil er nog zeker mee doorgaan maar 27 handtekeningen van echte rijders in 4 dagen? Ik durf te wedden dat veel meer mensen wel hebben gekeken maar niet gereageerd.

Echt waar Vladdie, hoe durf je het fail te noemen!

Dus als jullie zeggen van dat ik ermee door moet gaan wat ik zelf al helemaal graag wil ga ik het zeker nog een kans geven, maar ik hoop dat jullie wel begrijpen dat ik er een beetje hopeloos van word als er maar 27 handtekeningen zijn in 4 dagen!

4 dagen, dat is echt heel kort. Dus misschien is het niet eens zo gek. Niet iedereen zit continue op het internet. En je kan ook niet verwachten om 100+ handtekeningen te hebben in 4 dagen, heb geduld. Want het is best slap om het op te geven na 4 dagen... Ik denk dat je uberhaupt al een jaar verder bent met alles regelen etc.
Je wilt een droom verwezelijke, ga er dan ook voor!

AxelD

Bericht door AxelD » ma jun 01, 2009 10:42 am

Het is zeker dat er veel meer rijders belangstelling hebben voor een indoor park dan 27 dus als die mensen allemaal ook even tekenen binnen 2 weken dan zal het project veel serieuzer genomen worden en dan gaat dat park er gewoon komen.

Hoop dat er nog heel wat mails bijkomen en dat je toch nog doorgaat met dit project.

Whouz

Bericht door Whouz » ma jun 01, 2009 10:54 am

Faxmulder schreef:Misschien ook eens in de Street/Dirt afdeling posten/aanbevelen.

Dat is je doelgroep en dat clubje kijkt misschien niet hier in het Cafe.

Succes

zonoskar

Bericht door zonoskar » ma jun 01, 2009 10:56 am

Ik zou het de BMXers echt gunnen een indoor bikepark. Maar ik kom daar nooit, dus op een handtekening van mij (geen echte rijder) zat ie niet te wachten leek mij. Na 4 dagen opgeven is IMHO wel FAIL.

Quynten

Bericht door Quynten » ma jun 01, 2009 9:01 pm

Er zijn wat vernieuwingen, ik ga het anders aanpakken. Ik hou jullie nog op de hoogte!

Whouz

Bericht door Whouz » ma jun 01, 2009 10:04 pm

Quynten schreef:Er zijn wat vernieuwingen, ik ga het anders aanpakken. Ik hou jullie nog op de hoogte!
vertel :)

Quynten

Bericht door Quynten » di jun 02, 2009 10:09 pm

Kleine update valt tijdelijk even te lezen hier:

http://bmxigan.proboards.com/index.cgi? ... 803&page=3

Binnenkort ook hier een grote update!

Quynten

Bericht door Quynten » di jun 09, 2009 11:58 am

Rien!

Bericht door Rien! » do jun 11, 2009 3:34 pm

Ik heb ook dit mailtje gedaan, weet ik zeker dat je het goed doorkrijgt ;)

Plaats reactie