London
Moderator:Beheerders
Ik ga a.s vrijdag richting london en blijf daar een dag. Nu is mijn vraag is in hartje centrum nog een goede bike winkel te vinden of moet je daarvoor meer buitencentrum gaan.
Ben dus opzoek naar een bikewinkel(s) in hartje centrum london.
bvd
Ben dus opzoek naar een bikewinkel(s) in hartje centrum london.
bvd
ik ben er vorig jaar geweest.
in harrods (dat groot shopingcentrum ) is er een te vinden op de bovenste verdieping bij sport artiekels
daar stond een kona stinky en zo'n quad met een totem
maar het was precies maar een doorwandelgang
mss wel het checken waart ze waren er wel heel vriendelijk :p
greetz
in harrods (dat groot shopingcentrum ) is er een te vinden op de bovenste verdieping bij sport artiekels
greetz
ik stap op Hyde Park uit. en in een straal van 2.5 km zitten er 5 winkels van hun.Hotsnail schreef:Ik geloof dat Cycle Surgery wel redelijk in het centrum zit.
Dus dat ik er 1 van die 5 langs ga zit er dik in.
Tips zijn nog altijd welkom
Ik denk dat de topic starter een iets betere winkel zoekt dan een sportafdeling van de HarrodsBaelus schreef:ik ben er vorig jaar geweest.
greetz

wss wel , maar hij vroeg een winkel en ik zeg wat ik weetBLRacing schreef:Ik denk dat de topic starter een iets betere winkel zoekt dan een sportafdeling van de HarrodsBaelus schreef:ik ben er vorig jaar geweest.
greetz
daar dienen fora's toch voor ?

greetz
-
- Contacteer:
sjoske uit eindhoven is daar the real ex-messenger met een gloednieuwe shop. veel NOS spul en natuurlijk weet hij je ook verder te sturen voor info.
-
- Contacteer:
is een klein stukie lopen maar met nederlanders praten is wat makkelijker om tips te krijgen.haute courier schreef:sjoske uit eindhoven is daar the real ex-messenger met een gloednieuwe shop. veel NOS spul en natuurlijk weet hij je ook verder te sturen voor info.
bedankt!;)