Tom Boonen aan de coke
Moderator:Beheerders
En geen Coca Cola dit keer, maar dat andere spul:
http://www.bikeradar.com/news/article/b ... aine-16930
Verhaal is dat het blijkbaar niet onder de doping wet valt (waarom testen ze er dan op?) maar wel onder het Belgisch recht...
Ook Tom Vannoppen kwam zo al eens eerder in het nieuws
http://www.bikeradar.com/news/article/b ... aine-16930
Verhaal is dat het blijkbaar niet onder de doping wet valt (waarom testen ze er dan op?) maar wel onder het Belgisch recht...
Ook Tom Vannoppen kwam zo al eens eerder in het nieuws
Tommeke tommeke tommeke... wa doede nu man?!!
van mij mag em, alleen beetje jammer dat het zo gehyped wordt.
@ Steelboy: Tom Vannoppen werd door de vlaamse dopingcontroleurs op coke betrapt eind December.. tijdens zijn ondervraging wees hij Boonen aan als dealer van zijn coke. later trok hij die verklaring dan toch weer in...
huiszoekingen hebben alleszins niets opgeleverd..

van mij mag em, alleen beetje jammer dat het zo gehyped wordt.
@ Steelboy: Tom Vannoppen werd door de vlaamse dopingcontroleurs op coke betrapt eind December.. tijdens zijn ondervraging wees hij Boonen aan als dealer van zijn coke. later trok hij die verklaring dan toch weer in...

huiszoekingen hebben alleszins niets opgeleverd..
- didadunlop
who fuk king cares. Ik vraag me af waarom iedereen perse een mening moet hebben over de non-event van het jaar. Terwijl niemand hier een woord gepost heeft dat plons sinds kort ook skaamhaar heeft! gekregen van akkermans!
you don't stop playing because you get old, you get old because you stop playing
QUICK.STEP SPONSORS TEKENEN VOOR DE VOLGENDE 3 JAAR
Woensdag 11 JUNI 2008 | 16:45:38
Woensdag kondigde Frans de Cock, Directeur van Quick.Step, en Cedric de Witte, eigenaar van Le Coke Sportif, aan dat ze hun sponsorovereenkomst met Patrick Lefevre met drie jaar zullen verlengen (2009 – 2010 – 2011). Ook Specialized en Vermarc hebben hun contract met het team verlengd.

Woensdag kondigde Frans de Cock, Directeur van Quick.Step, en Cedric de Witte, eigenaar van Le Coke Sportif, aan dat ze hun sponsorovereenkomst met Patrick Lefevre met drie jaar zullen verlengen (2009 – 2010 – 2011). Ook Specialized en Vermarc hebben hun contract met het team verlengd.

Cedric de WitteBLRacing schreef:QUICK.STEP SPONSORS TEKENEN VOOR DE VOLGENDE 3 JAAR

Ik bedoel maar.BLRacing schreef:QUICK.STEP SPONSORS TEKENEN VOOR DE VOLGENDE 3 JAAR
Woensdag kondigde Frans de Cock, Directeur van Quick.Step, en Cedric de Witte , eigenaar van Le Coke Sportif, aan dat ze hun sponsorovereenkomst met Patrick Lefevre met drie jaar zullen verlengen (2009 – 2010 – 2011). Ook Specialized en Vermarc hebben hun contract met het team verlengd.
Heeft Boonen zijn contract ook al verlengd?
mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!
In Belgie kan je niet gestraft worden voor het gebruik van Hard-drugs.Urban schreef:Wat moet hem anders doen met zen geld.
Maar is er ook geen wet die hard-drugs gebruik verbied?
En moest hem verslaafd zijn, dan zit hij rechtstreeks bij de hulpbron![]()
cheers
Alleen het bezit en verhandelen is verboden.
Grtz
Tbx
Trailhunters.be