helemaal gek

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Timmos
helemaal gek

Bericht door Timmos » do mei 15, 2008 3:03 pm

Je ketting breekt wat doe je je gooit je fiets van een paar 1000 euro weg..
geef is hier.

(giro)

http://nl.youtube.com/watch?v=xqTKaDmUr1w

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » do mei 15, 2008 3:16 pm

wat moet je anders doen?

dusssssss©
DE site
MTB in Noordwest NL?->MTB Noordwest 9

Lacer

Bericht door Lacer » do mei 15, 2008 3:55 pm

kan ie m net zo goed aan mij geven...

scalpel 1

Bericht door scalpel 1 » do mei 15, 2008 4:50 pm

moet hij vooral doen met het fiets van de sponsor!!!!!
denk dat hij volgend jaar geen contract mee heeft.

is goede negative reclame.

gr scalpel 1 :cry:

Sneeck

Bericht door Sneeck » do mei 15, 2008 5:14 pm

Nee, zo'n positie vlak voor de finish hebben na al het zware werk en dan een ketting failure? Hoe zou jij reageren denk je, rustig en kalm?? Dat kan je op zo'n moment dus echt geen ene donder schelen.

kevinv10

Bericht door kevinv10 » do mei 15, 2008 6:17 pm

Heb mijn fiets welleens verder gegooid...
SlapHappy

alain

Bericht door alain » do mei 15, 2008 6:23 pm

en voor minder ook..

ott

Bericht door ott » do mei 15, 2008 6:37 pm

Dingen wegen niets en dan gooit ie hem zo`n klein eindje weg, wat een mietje :lol:
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst

didadunlop

Bericht door didadunlop » do mei 15, 2008 6:43 pm

Mooi over de rand van de afgrond...strakke actie...:D
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.

hubertje

Bericht door hubertje » do mei 15, 2008 6:53 pm

Klotefiets! daar hoortie!

Luc

Bericht door Luc » do mei 15, 2008 7:12 pm

Aan de reacties hier te zien, hebben jullie allemaal al aandachtig Weightweenies gelezen ... En net zoals bij WW, blijkt uit een aantal reacties een verregaande kortzichtigheid wat betreft de context waarin het gebeurd is.
Need some handbuilt wheels? Mail me: luc.vanrutten@telenet.be

Steelboy
Contacteer:

Bericht door Steelboy » do mei 15, 2008 7:29 pm

Dit is er weer een in de categorie 'het goede voorbeeld geven'...

ELVIS

Bericht door ELVIS » do mei 15, 2008 7:44 pm

Heheh in Winterberg rijdt een gozer op een Demo, bij zo`n beetje elke run van de downhill pleurt ie zijn fiets de bosjes vlak voor de lift.
zal wel typisch Duits zijn, die knaap gilt en tiert er ook nog eens bij.
Heb hem al een par keer met meerdere mensen mogen aanschouwen, ik blijf het cool vinden om te zien. :lol:
Laatst gewijzigd door ELVIS op vr mei 16, 2008 5:57 am, 2 keer totaal gewijzigd.

didadunlop

Bericht door didadunlop » do mei 15, 2008 8:31 pm

Aan de reacties hier te zien, hebben jullie allemaal al aandachtig Weightweenies gelezen ... En net zoals bij WW, blijkt uit een aantal reacties een verregaande kortzichtigheid wat betreft de context waarin het gebeurd is.
Leg het dan eens uit. Want I do not know fuck wie die gozert is en wat de context is. Hij heeft een mechanical en vanuit schijnbare boosheid gooit ie zijn fiets over de rand. En ik mag een beetje overdreven reageren wel, doet het altijd goed bij DWDD etc. Tot zover reikt mijn kennis. Enlighten me als er een verrekes mooi verhaal achter zit van eeuwige irritatie oid.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.

Luc

Bericht door Luc » vr mei 16, 2008 6:41 am

Sneeck schreef:Nee, zo'n positie vlak voor de finish hebben na al het zware werk en dan een ketting failure? Hoe zou jij reageren denk je, rustig en kalm?? Dat kan je op zo'n moment dus echt geen ene donder schelen.

cyberhawk
Contacteer:

Bericht door cyberhawk » vr mei 16, 2008 9:10 am

1 respect your bicycle !!!

ik gooi niet met mn fiets..hooguit laat ik m ligge na een crashje.. ;)

maar als het dan toch om een leesfiets gaat tja..

i really don;t care anymore :lol:

revis

Bericht door revis » vr mei 16, 2008 9:36 am

Niet op het podium.

Toch op tv ;)

Grtz revis

Sneeck

Bericht door Sneeck » vr mei 16, 2008 5:47 pm

Luc schreef:
Sneeck schreef:Nee, zo'n positie vlak voor de finish hebben na al het zware werk en dan een ketting failure? Hoe zou jij reageren denk je, rustig en kalm?? Dat kan je op zo'n moment dus echt geen ene donder schelen.
...En daarmee bedoel je te zeggen dat ik kortzichtig ben? Dus je wilt beweren dat jij op dat moment, helemaal zwetend op plaatsen waar je niet hoort te zweten terwijl je de finnish kunt ruiken stil komt te liggen door een gebroken ketting rustig kan afstappen en teruglopen naar de pit's?

Noem me kortzichtig maar daar geloof ik dus nik's van. Respect voor je fiets of niet doet er dan ff niet toe, je bent helemaal kapot voor nik's en dan moet je die woede toch ergens op kwijt.

Alfa

Bericht door Alfa » vr mei 16, 2008 6:13 pm

Hij wou gewoon snel de fiets aan de kant doen, omdat hij bang was dat het hele peleton (die zie je net niet) eraan komt en over zijn mooie fiets zou rijden, dat geeft een krassen................. :arms:

Gène

Bericht door Gène » vr mei 16, 2008 6:23 pm

Afgelopen maandag uitgevallen bij de Ardenne Trophy wegens het eten van een vlaai die niet meer goed was. Ik viel uit 20 km voor de streep, met twee lekke banden. De eerste had ik gefixt, de tweede had ik geen zin meer in. Dan houd het feestje op en kan je wel gaan gooien met dingen, maar dat schiet toch niet op.

De frustratie van zo'n renner kan ik me wel voorstellen, maar wat schiet je ermee op? Moet je weer helemaal over dat hek klimmen...

mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!

N I E L S

Bericht door N I E L S » vr mei 16, 2008 8:26 pm

Een afgrond wil ik het ook niet noemen. Als je het doet, doe het dan goed.
Those alien bastards are gonna pay for shooting up my ride!

Roel@dTb
Contacteer:

Bericht door Roel@dTb » vr mei 16, 2008 8:32 pm

Gène schreef:Afgelopen maandag uitgevallen bij de Ardenne Trophy wegens het eten van een vlaai die niet meer goed was. Ik viel uit 20 km voor de streep, met twee lekke banden. De eerste had ik gefixt, de tweede had ik geen zin meer in. Dan houd het feestje op en kan je wel gaan gooien met dingen, maar dat schiet toch niet op.

De frustratie van zo'n renner kan ik me wel voorstellen, maar wat schiet je ermee op? Moet je weer helemaal over dat hek klimmen...

mzzl
Gène
Hoezo vloeken mensen als ze vallen, of iets niet wil lukken, ofja, net wat hier gebeurt. Ik kan me wel voorstellen dat hij z'n fiets naar beneje flikkert :arms:

Luc

Bericht door Luc » zo mei 18, 2008 1:30 pm

Sneeck schreef:
Luc schreef:
...En daarmee bedoel je te zeggen dat ik kortzichtig ben? Dus je wilt beweren dat jij op dat moment, helemaal zwetend op plaatsen waar je niet hoort te zweten terwijl je de finnish kunt ruiken stil komt te liggen door een gebroken ketting rustig kan afstappen en teruglopen naar de pit's?

Noem me kortzichtig maar daar geloof ik dus nik's van. Respect voor je fiets of niet doet er dan ff niet toe, je bent helemaal kapot voor nik's en dan moet je die woede toch ergens op kwijt.
Sneeck, dit was niet aan jou gericht, maar als antwoord op de vraag van didadunlop. Als hij de thread wat aandachtiger had gelezen, zou hij dus uit jouw uitleg de context begrepen hebben waarin de ractie van Millar past.

N I E L S

Bericht door N I E L S » zo mei 18, 2008 3:51 pm

Dat moest je nou net niet zeggen Luc! Zijn reactie is juist te grappig.

Trouwens, voor nik's? Ik dacht niet dat ie gesponsord werd door nik's.
Those alien bastards are gonna pay for shooting up my ride!

Jurriaan

Bericht door Jurriaan » zo mei 18, 2008 7:30 pm

hij is boos en dus reageert ie zich af. tja je kan iemand proberen te leren niet met spullen te gooien. (ik denk even aan mijn zoontje van 2,5)

Dan denkt ie de volgende keer " oja ik mag niet met m'n fiets smijten' dus dan timmer ik die toeschouwer effe in elkaar 8)

Toch wel een coole actie los van het feit of het goed of fout is. (nee als m'n zoontje met blokjes gooit vind ik het gene toffe actie dus ja hypocriet :D )

Plaats reactie