helemaal gek
Moderator:Beheerders
Je ketting breekt wat doe je je gooit je fiets van een paar 1000 euro weg..
geef is hier.
(giro)
http://nl.youtube.com/watch?v=xqTKaDmUr1w
geef is hier.
(giro)
http://nl.youtube.com/watch?v=xqTKaDmUr1w
- didadunlop
Aan de reacties hier te zien, hebben jullie allemaal al aandachtig Weightweenies gelezen ... En net zoals bij WW, blijkt uit een aantal reacties een verregaande kortzichtigheid wat betreft de context waarin het gebeurd is.
Need some handbuilt wheels? Mail me: luc.vanrutten@telenet.be
Heheh in Winterberg rijdt een gozer op een Demo, bij zo`n beetje elke run van de downhill pleurt ie zijn fiets de bosjes vlak voor de lift.
zal wel typisch Duits zijn, die knaap gilt en tiert er ook nog eens bij.
Heb hem al een par keer met meerdere mensen mogen aanschouwen, ik blijf het cool vinden om te zien.
zal wel typisch Duits zijn, die knaap gilt en tiert er ook nog eens bij.
Heb hem al een par keer met meerdere mensen mogen aanschouwen, ik blijf het cool vinden om te zien.

Laatst gewijzigd door ELVIS op vr mei 16, 2008 5:57 am, 2 keer totaal gewijzigd.
- didadunlop
Leg het dan eens uit. Want I do not know fuck wie die gozert is en wat de context is. Hij heeft een mechanical en vanuit schijnbare boosheid gooit ie zijn fiets over de rand. En ik mag een beetje overdreven reageren wel, doet het altijd goed bij DWDD etc. Tot zover reikt mijn kennis. Enlighten me als er een verrekes mooi verhaal achter zit van eeuwige irritatie oid.Aan de reacties hier te zien, hebben jullie allemaal al aandachtig Weightweenies gelezen ... En net zoals bij WW, blijkt uit een aantal reacties een verregaande kortzichtigheid wat betreft de context waarin het gebeurd is.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
Sneeck schreef:Nee, zo'n positie vlak voor de finish hebben na al het zware werk en dan een ketting failure? Hoe zou jij reageren denk je, rustig en kalm?? Dat kan je op zo'n moment dus echt geen ene donder schelen.
...En daarmee bedoel je te zeggen dat ik kortzichtig ben? Dus je wilt beweren dat jij op dat moment, helemaal zwetend op plaatsen waar je niet hoort te zweten terwijl je de finnish kunt ruiken stil komt te liggen door een gebroken ketting rustig kan afstappen en teruglopen naar de pit's?Luc schreef:Sneeck schreef:Nee, zo'n positie vlak voor de finish hebben na al het zware werk en dan een ketting failure? Hoe zou jij reageren denk je, rustig en kalm?? Dat kan je op zo'n moment dus echt geen ene donder schelen.
Noem me kortzichtig maar daar geloof ik dus nik's van. Respect voor je fiets of niet doet er dan ff niet toe, je bent helemaal kapot voor nik's en dan moet je die woede toch ergens op kwijt.
Afgelopen maandag uitgevallen bij de Ardenne Trophy wegens het eten van een vlaai die niet meer goed was. Ik viel uit 20 km voor de streep, met twee lekke banden. De eerste had ik gefixt, de tweede had ik geen zin meer in. Dan houd het feestje op en kan je wel gaan gooien met dingen, maar dat schiet toch niet op.
De frustratie van zo'n renner kan ik me wel voorstellen, maar wat schiet je ermee op? Moet je weer helemaal over dat hek klimmen...
mzzl
Gène
De frustratie van zo'n renner kan ik me wel voorstellen, maar wat schiet je ermee op? Moet je weer helemaal over dat hek klimmen...
mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!
Hoezo vloeken mensen als ze vallen, of iets niet wil lukken, ofja, net wat hier gebeurt. Ik kan me wel voorstellen dat hij z'n fiets naar beneje flikkertGène schreef:Afgelopen maandag uitgevallen bij de Ardenne Trophy wegens het eten van een vlaai die niet meer goed was. Ik viel uit 20 km voor de streep, met twee lekke banden. De eerste had ik gefixt, de tweede had ik geen zin meer in. Dan houd het feestje op en kan je wel gaan gooien met dingen, maar dat schiet toch niet op.
mzzl
Gène

Sneeck, dit was niet aan jou gericht, maar als antwoord op de vraag van didadunlop. Als hij de thread wat aandachtiger had gelezen, zou hij dus uit jouw uitleg de context begrepen hebben waarin de ractie van Millar past.Sneeck schreef:...En daarmee bedoel je te zeggen dat ik kortzichtig ben? Dus je wilt beweren dat jij op dat moment, helemaal zwetend op plaatsen waar je niet hoort te zweten terwijl je de finnish kunt ruiken stil komt te liggen door een gebroken ketting rustig kan afstappen en teruglopen naar de pit's?Luc schreef:Sneeck schreef:Nee, zo'n positie vlak voor de finish hebben na al het zware werk en dan een ketting failure? Hoe zou jij reageren denk je, rustig en kalm?? Dat kan je op zo'n moment dus echt geen ene donder schelen.
Noem me kortzichtig maar daar geloof ik dus nik's van. Respect voor je fiets of niet doet er dan ff niet toe, je bent helemaal kapot voor nik's en dan moet je die woede toch ergens op kwijt.
hij is boos en dus reageert ie zich af. tja je kan iemand proberen te leren niet met spullen te gooien. (ik denk even aan mijn zoontje van 2,5)
Dan denkt ie de volgende keer " oja ik mag niet met m'n fiets smijten' dus dan timmer ik die toeschouwer effe in elkaar
Toch wel een coole actie los van het feit of het goed of fout is. (nee als m'n zoontje met blokjes gooit vind ik het gene toffe actie dus ja hypocriet
)
Dan denkt ie de volgende keer " oja ik mag niet met m'n fiets smijten' dus dan timmer ik die toeschouwer effe in elkaar

Toch wel een coole actie los van het feit of het goed of fout is. (nee als m'n zoontje met blokjes gooit vind ik het gene toffe actie dus ja hypocriet