Wat doen jullie mede bikers met slecht weer?
Moderator:Beheerders
Wat doen jullie in het winter seizoen of als het de heele dag regent??
laat maar horen..
laat maar horen..
- Grote Haas
-
- Contacteer:
Hmm, beetje hangen achter de computer, tv kijke, filmpje tjeke, werken, naar vrienden, uitslapen.
Ik haat regen, ik heb er een gloeiende hekel aan. Liever koud en guur, dat boeit me niet, maar regen bleh. Ik denk ook dat het kom ik vrij veel tijd besteed aan het onderhoud van m'n bike en dan wil ik daar lang van genieten.
Tegenwoordig doe ik ook nog aan hardlopen, lekker ff een blokje om, ff zweten. Dan maakt het me niet veel uit, of ik wel of niet nat word.
mzzl
Gène
Ik haat regen, ik heb er een gloeiende hekel aan. Liever koud en guur, dat boeit me niet, maar regen bleh. Ik denk ook dat het kom ik vrij veel tijd besteed aan het onderhoud van m'n bike en dan wil ik daar lang van genieten.
Tegenwoordig doe ik ook nog aan hardlopen, lekker ff een blokje om, ff zweten. Dan maakt het me niet veel uit, of ik wel of niet nat word.
mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!
-
Vorige jaar veel naar België gereden en daar de downhill uitgelaten. Beetje modder maakt het alleen maar spannender. Daarnaast ook veel toertochtjes op de XC bike. Door de weeks door weer en wind op de racefiets. Alleen de dirtbike staat in de winter stof te happen. De abflughalle staan op de verlang lijst maar blijft een onderneming vanuit Utrecht.
Met andere woorden weinig verschil met een zomer. Nu alleen tijdelijk op de racefiets ivm. een blessure.
Met andere woorden weinig verschil met een zomer. Nu alleen tijdelijk op de racefiets ivm. een blessure.
-
- Contacteer:
Indoor skateparks zijn er niet bepaald veel, en wat moet je met een xc fiets in de abflug?jw@helmtrails schreef:als ik alles zo lees fietse jullie in de winter bijna niet of helemaal niet.
heeft er niemand van jullie een bmx of mtb dan kan je tog zat fietse in de winter.
in de abflughalle kan je lekker binnen fietse in de winter.
en in skateparks trouwens ook.![]()
ltr

- degoe
- Contacteer:
moet zeggen dat mijn geluk is dat als de winter begint ik ipv biken ga skien of boarden. ben skiguide(geen leraar) in St Anton am Arlberg en daar kan je zeer goed offpiste skien/boarden.
dan zijn er hier vaak ook nog een paar sneeuw wedstrijden en die rij ik ook mee.
dus genoeg te doen voor mij.
helaas bestaat er ook voor mij een tussen seizoen en daar ga ik dan of op vakantie of lekker niks doen (compu kijken).
mzzl.
dan zijn er hier vaak ook nog een paar sneeuw wedstrijden en die rij ik ook mee.
helaas bestaat er ook voor mij een tussen seizoen en daar ga ik dan of op vakantie of lekker niks doen (compu kijken).
mzzl.
Wat hebben sommige mensen toch een rot leven. Ruilen?degoe schreef:moet zeggen dat mijn geluk is dat als de winter begint ik ipv biken ga skien of boarden. ben skiguide(geen leraar) in St Anton am Arlberg en daar kan je zeer goed offpiste skien/boarden.
mzzl.