Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.
Moderator:Beheerders
-
jericho2k
Fietshandelaar sticker verwijderen
Bericht
door jericho2k » wo aug 29, 2007 6:15 pm
Net een vette fiets aangeschaft, wat denk je??? Zit er weer zo'n

sticker op van de handelaar! En bedankt. Op de een of andere manier krijgen ze het vaak voor elkaar om een sticker te ontwerpen dat totaal niet bij de rest van de fiets past. En om het geheel nog wat erger te maken: het zit muurvast! Ben nu al een half uur mijn nagels aan het vernaaien om die sticker eraf te pulken. Maar de slimme medemens onder jullie weet hier vast wel een beter alternatief voor. (niet dat ik zo op mijn nagels gesteld ben, maar ik fiets liever dan dat ik pulk)
Alvast bedankt!!
-
Fry
Bericht
door Fry » wo aug 29, 2007 6:49 pm
haardroger helpt echt, die sticker zat op mijn fiets ook muurvast, met de haardroger was die er na een half uurtje prutsen helemaal af, wel warme lucht blazen natuurlijk, warmer is beter. Daarna nog met wasbenzine of dergelijke de plakresten verwijderen en klaar.
-
BLRacing - Berichten:2754
Bericht
door BLRacing » wo aug 29, 2007 8:23 pm
Ik begrijp ook niet echt waarom ze dat doen. Ik wil mijn fiets hebben zoals die van de fabriek komt, geen extra franje. Buiten eventuele kleding met sponsoring er op wil ik geen rijdende reclamezuil zijn

en vervolgens half uur van mijn leven kwijt zijn om een lelijke sticker van mijn frame te halen. Overigens zijn fietsen niet de enige rijtuigen waar verkapte reclame op staat. Wat dacht je van kentekenplaathouders op auto's en zelfs chroomkleurige embleempjes van de dealer op de kont van de auto

. Doe maar dit dan, maar ik dwaal al af.

-
JJ
- Forumbeheerder
-
Contacteer:
Bericht
door JJ » wo aug 29, 2007 8:46 pm
Hete fohn..
Maar niet te heet..
Voor LBS is een stikker vaak wel een referentie als het gaat om het verlenen van service.
Stikker van een ander of geen stikker? Betalen voor iets kleins als een slagje in wiel o.i.d.
JJ
-
Wicked DJ - Berichten:181
Bericht
door Wicked DJ » wo aug 29, 2007 9:07 pm
Als ie er dan toch af moet: Met een hard en scherp kunststof voorwerp (wij gebruikten een achterlichtglas van een fiets) rustig haaks op het frame heen en weer bewegen tegen de sticker aan.
Dan gaat hij er stukje bij beetje en zonder krassen (als je het beheerst doet) van af.
Voor de rest kan ik me bij JJ aansluiten voor wat betreft het verlenen van service n.a.v. stickerherkenning.
-
BLRacing - Berichten:2754
Bericht
door BLRacing » wo aug 29, 2007 9:08 pm
JJ schreef:Voor LBS is een stikker vaak wel een referentie als het gaat om het verlenen van service.
JJ
Dat heeft helemaal niets met service te maken want tegenwoordig plakt bijna elke lbs wel zo'n sticker op je frame. Om nou te zeggen dat de service altijd goed is, nee. Het is gewoon puur reclame en dus buisvervuiling.
Voor Dirty-Pages maak ik graag reklame

-
Het TUIG
-
Contacteer:
Bericht
door Het TUIG » wo aug 29, 2007 9:49 pm
Ik ken zat zaken waar je net een stukje meer betaald zonder sticker.
De dealer van mijn Niner frame had de kans niet ze erop te plakken,
dat heb ik dus zelf maar voor hem gedaan!

Love singlespeed? Hate singlespeed? Who cares, just ride it!
-
Sven
Bericht
door Sven » wo aug 29, 2007 10:23 pm
BLRacing schreef:

BLRacing schreef: Het is gewoon puur reclame en dus buisvervuiling.
Voor Dirty-Pages maak ik graag reklame

Wooow... BL!
Ongelofelijk veel kweautpunten!!
Ik persoonlijk heb 'n kleine sticker van Akkermans op de schuine liggende buis, bij het balhoofd, wat niet storend is.
Ieder zijn meug, het is net ook hoe je er bij voelt!
-
Rob G - Berichten:491
Bericht
door Rob G » do aug 30, 2007 8:39 am
Die sticker wordt inderdaad als herkenning gebruikt voor zaken als verlenen van service. Als er in een beetje serieuse fietsenzaak veel fietsen worden verkocht is het onmogelijk om precies te onthouden welke fietsen je zelf verkocht hebt. Wat dat betreft hebben ze groot gelijk en ik zal er ook niet over klagen.
Ben het wel met jullie eens dat er nogal wat verschil is in de stickers die erop geplakt worden. De een heeft een subtiel stickertje terwijl de sticker van de ander nog groter is dan de gemiddelde logo's standaard op een fiets.
-
Tinus - Berichten:39
Bericht
door Tinus » vr aug 31, 2007 8:06 am
Zet er even een goede warme Fohn op en de lijm laat bijna vanzelf los...
-
revis - Berichten:258
Bericht
door revis » vr aug 31, 2007 9:04 am
BLRacing schreef:JJ schreef:Voor LBS is een stikker vaak wel een referentie als het gaat om het verlenen van service.
JJ
Dat heeft helemaal niets met service te maken want tegenwoordig plakt bijna elke lbs wel zo'n sticker op je frame. Om nou te zeggen dat de service altijd goed is, nee. Het is gewoon puur reclame en dus buisvervuiling.
Helemaal mee eens.
Ik wil graag zelf bepalen waar ik eventueel reclame voor wil maken.
Grtz revis.