Alhoewel de 8 van Oost-Brabant niet gelukt is (gisteren tot 2:30 Axis and Allies gespeeld)... Toch vanmiddag nog 50/60 km gereden in een heerlijk weertje. Zon, mooie vrouwen in het bos... Kon niet beter. Alleen teveel golden retrievers..
Moderator:Beheerders
En........ korte broek aan en darnaa terrasje pikkenme schreef:Het is niet alleen het weer maar ook dat het langer kicht blijft dus kan ik nu ook na het school nog een paar uurtjes biken
als je je niet zo strikt aan de 'XC-regel' houdt wat betreft kleding bij verschillende temperaturen (je mag zogenaamd niet in een korte broek rijden onder de 15 gradenalain schreef:ik heb 2 weken geleden al een paar dagen in korte broek kunnen rondlopen,
o man was dat genieten![]()
ik zat wel in de buurt van Murcia, bij een temperatuur van ca 25 graden.
Copy that, kon het zelf niet beter verwoordendidadunlop schreef:Ik ben helemaal voor... meer filerijden dan is het over een paar jaar Breda aan zee en voortdurend 20 graden...![]()
Ik ben gewoon geen wintermens. Wintersport boeit me ook helemaal niks.
Maar als het winter is ga ik gewoon in winterslaap en als het mooi weer is ben ik gelijk buiten te te vinden. Het is dat de kooltjes opwaren anders had ik de BBQ al aangezet. Maar dat gaat volgend weekend volgens mij wel gebeuren..
Na het school gaan biken is gwn zaligmenno916 schreef:Juist!!! Zit al te wachten op de zomertijd, niet meer wachten tot het weekend maar gewoon 's avonds ff een paar rondjes knallen!me schreef:Het is niet alleen het weer maar ook dat het langer kicht blijft dus kan ik nu ook na het school nog een paar uurtjes biken