Wat ben ik blij dat de zomer zijn gezicht weer laat zien!!

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
didadunlop
Wat ben ik blij dat de zomer zijn gezicht weer laat zien!!

Bericht door didadunlop » zo mar 11, 2007 5:26 pm

Afbeelding

Afbeelding

Alhoewel de 8 van Oost-Brabant niet gelukt is (gisteren tot 2:30 Axis and Allies gespeeld)... Toch vanmiddag nog 50/60 km gereden in een heerlijk weertje. Zon, mooie vrouwen in het bos... Kon niet beter. Alleen teveel golden retrievers..
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.

Gène

Bericht door Gène » zo mar 11, 2007 6:54 pm

De zomer is leuk jah, zeker als die vrouwen onder een discutabele leeftijd zich weer in een leuke outfit hijsen.

Het brengt ook nadelen met zich mee: denk aan mensen, liefst zo rond de 70 die het nodig vinden om in een auto aan het verkeer deel te nemen. Op zich niets mis mee, alleen het verkeersbeeld is niet meer dat van 50 jaar geleden. Gevolg, ge-irriteerde oudjes die denken dat ze de kapitein van de weg zijn, maar stiekem niet meer zijn dan een gevaarlijke botsauto.

Dan liever zo'n chick in een leuke outfit ;)

Van mij mag die weer hoor, die zomer. Liefst langer dan drie dagen achter elkaar, dan doen de "nu kan het weer" mensen ook weer wat rustiger. Al pleit ik voor een autoloos zuid-Limburg. Geen auto's en motoren, maar fietsers en wandelaars, die zijn op de openbare weg toch wat makkelijker te omzeilen.

Tot zo ver mijn zomer gevoel.... :)

mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!

zonoskar

Bericht door zonoskar » zo mar 11, 2007 7:07 pm

Ik wil je over 50 jaar nog wel eens horen over dit onderwerp.

me

Bericht door me » zo mar 11, 2007 7:12 pm

Het is niet alleen het weer maar ook dat het langer kicht blijft dus kan ik nu ook na het school nog een paar uurtjes biken 8)

tist

Bericht door tist » zo mar 11, 2007 7:54 pm

zonoskar schreef:Ik wil je over 50 jaar nog wel eens horen over dit onderwerp.
idd! Helemaal mee eens! Ik wou zelfs dat het echt minder goed weer was...

ott

Bericht door ott » zo mar 11, 2007 8:17 pm

me schreef:Het is niet alleen het weer maar ook dat het langer kicht blijft dus kan ik nu ook na het school nog een paar uurtjes biken 8)
En........ korte broek aan en darnaa terrasje pikken :punk: :drunk:

@ dida: rare valpartij op de 2e foto ;)
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst

alain

Bericht door alain » zo mar 11, 2007 9:09 pm

ik heb 2 weken geleden al een paar dagen in korte broek kunnen rondlopen,
o man was dat genieten :angelnot:

ik zat wel in de buurt van Murcia, bij een temperatuur van ca 25 graden.

didadunlop

Bericht door didadunlop » zo mar 11, 2007 9:16 pm

Ik ben helemaal voor... meer filerijden dan is het over een paar jaar Breda aan zee en voortdurend 20 graden...:D

Ik ben gewoon geen wintermens. Wintersport boeit me ook helemaal niks.

Maar als het winter is ga ik gewoon in winterslaap en als het mooi weer is ben ik gelijk buiten te te vinden. Het is dat de kooltjes opwaren anders had ik de BBQ al aangezet. Maar dat gaat volgend weekend volgens mij wel gebeuren..:D
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.

Loeky

Bericht door Loeky » ma mar 12, 2007 7:57 pm

alain schreef:ik heb 2 weken geleden al een paar dagen in korte broek kunnen rondlopen,
o man was dat genieten :angelnot:

ik zat wel in de buurt van Murcia, bij een temperatuur van ca 25 graden.
als je je niet zo strikt aan de 'XC-regel' houdt wat betreft kleding bij verschillende temperaturen (je mag zogenaamd niet in een korte broek rijden onder de 15 graden :o ), dan kun je al zo'n 1,5 maand gewoon in een korte broek biken...

didadunlop

Bericht door didadunlop » ma mar 12, 2007 8:00 pm

onder de 15 graden geen korte broek?

hahahaha die regel heb ik echt tevaak gebroken onder veel vermaak van "XC-ers" bij toertochten. Tevens heb ik nog nooit met overschoenen gereden.

tank24

Bericht door tank24 » ma mar 12, 2007 8:05 pm

was vandaag anders te lekker weer. jammer dat er dan gewerkt moet worden. beter ga ik naar 4 dagen in de week:)

menno916

Bericht door menno916 » di mar 13, 2007 11:49 am

me schreef:Het is niet alleen het weer maar ook dat het langer kicht blijft dus kan ik nu ook na het school nog een paar uurtjes biken 8)
Juist!!! Zit al te wachten op de zomertijd, niet meer wachten tot het weekend maar gewoon 's avonds ff een paar rondjes knallen!

dobbel our zero

Bericht door dobbel our zero » di mar 13, 2007 6:12 pm

didadunlop schreef:Ik ben helemaal voor... meer filerijden dan is het over een paar jaar Breda aan zee en voortdurend 20 graden...:D

Ik ben gewoon geen wintermens. Wintersport boeit me ook helemaal niks.

Maar als het winter is ga ik gewoon in winterslaap en als het mooi weer is ben ik gelijk buiten te te vinden. Het is dat de kooltjes opwaren anders had ik de BBQ al aangezet. Maar dat gaat volgend weekend volgens mij wel gebeuren..:D
Copy that, kon het zelf niet beter verwoorden :D

me

Bericht door me » di mar 13, 2007 6:47 pm

menno916 schreef:
Juist!!! Zit al te wachten op de zomertijd, niet meer wachten tot het weekend maar gewoon 's avonds ff een paar rondjes knallen!
Na het school gaan biken is gwn zalig :evil:

Plaats reactie