morgen gaan we verder werken eraan.
Team SoliD

// EDITED //
De shore is af!!
check de pics:
Landing is helemaal rechts bij Jop.
http://www.teamsolid.nl/teamsolid/index.php?section=26
Goofy
Moderator:Beheerders
Aaaha, dat is een mooie deal!Goofy @ Team SoliD schreef:nou nee.. we hebben een afspraak met stichting limburgs landschap, als we maar geen bomen beschadigen mogen we alles doen wat we willen, als het maar natuur spul is..Mathijs schreef:Zozo, ziet er wel SoliDe uit!![]()
Niet bang dat de boswachter/gemeente of wie dan ook de boel neer haalt??
Goofy
Najah.. nu met de sneeuw is natuurlijk de halfpipe niet echt te doen..JunkE. schreef:Gheghe, mooi man. Hoe ligt stammender d'r verder bij eigelijk? nog beetje relaxte dirts daar?
Damn zielig! Ga er naartoe, en jump dat dingentje! Dan zie je hoe ver en hoe diep je kunt droppen. Ipv van hier beetje dingen na te meten terwijl je dat ding nog niet eens in het echt heb gezien!Remix schreef:Ok hier mijn mental voorbereiding, ik heb de tekening beetje aangepastÂ…
Zoals ik vernomen heb is de afzet op 3.20 meter hoog, en ga er dus vanuit dat bij de schuin getrokken streep...
die de bodem is + - 3 m 6 m 9 meter is.
Nu hangt er natuurlijk vanaf hoe hard je gaat en of je de bike omhoog trekt Â…
Ik heb verschillende lijnen getrokken die mogelijk zijnÂ…
En theoretische gezien klopt dit ook welÂ…
Nu nog een beetje de landing aan passen, en dan is die ook perfect voor een hardtailÂ… Natuurlijk ook beter voor een fully, en je spaart je achter demperÂ…
En namaten je de landing dichterbij legt of verder , is afhankelijk van de moeilijkheids graad die je hem wilt gevenÂ…
Voor een beginner natuurlijk korter, en voor een pro verderÂ…
Ik geef het te doen wie van ons als eerste die + - 9 meter drop / jump gaat nemen...
Nu maar wachtenÂ…
Probs Team solid ...