De weg naar S-tec

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Sven
De weg naar S-tec

Bericht door Sven » wo jul 20, 2005 4:58 pm

Aangezien ik er binnenkort naartoe moet 8), wil ik toch wel weten of ik niet verkeerd rij. Zou natuurlijk zuur zijn als ik in Berlijn uitkom.

Als eerste het adres van S-Tec.
46514 Schermbeck, Beckmanns Stege 10 Klopt dit?

Als ik op map 24 dan de route laat uitrekenen, kom ik uit (vanaf Sittard) op 1 uur en 49 minuten, en 146 kilometer rijden.
Klopt dit?

Als ik kijk op het kaartje (interactief, rechterzijde venster) zou Schermbeck boven Duisburg, rechts van Wesel moeten liggen. Klopt dit?

Alvast bedankt luitjes, kan ik daar binnenkort ff boodschapjes doen. ;D

R@coon

Re:De weg naar S-tec

Bericht door R@coon » wo jul 20, 2005 6:17 pm

Bij Arnhem de grens over richting Oberhausen (grote rotonde rechts, dacht ik)
Dan afslag Schermbeck. Onderaan de afslag rechts richting Schermbeck, alsmaar rechtdoor, door een dorp en dan volgens mij de tweede afslag nadat je het dorp uit bent gereden links af. Semi-Zandpad op. Dan rechtdoor (tussen de weilanden) bij de Y-splitsing rechts af, doorrijden, bocht mee naar links. Kom je door een soort woonwagen kamp. Daarna eerste afslag links en dat is de Beckmanns Stege.

Jurriaan

Bericht door Jurriaan » wo jul 20, 2005 6:26 pm

neem extra geld mee! Is goed voor de Duitse economie(de Nederlandse draait nog slechter) en ze hebben er zoveel moois... 8)

Sven

Bericht door Sven » wo jul 20, 2005 11:15 pm

@ Jurriaan, ik ben student en heb alleen mijn pinrekening en het geld van een geannuleerde vakantie.

@ Racoon, jouw verhaal beaamt dus alle drie de "Klopt dit?"

Faxmulder

Bericht door Faxmulder » do jul 21, 2005 9:36 am

hou er wel rekening mee dat je niet zoveel kunt pinnen in 1 keer. Max is €500?

Ik moest ook meerdere pasjes en contact gebruiken bij aanschaf van mijn nieuwe fiets ;D

Richting schermbeck idd en dan is het links de weilanden in. Er staat een bordje op de bomen maar die zie je dus niet. ALS je de afslag gevonden hebt is het gewoon rechtdoor rijden en dan zie je wel gewoon een groot bord staan en dan rijd je er zo tegen aan. Je hoeft niet perse lands dat woonwagen kamp, kan dus ook via de andere kant komen (iets betere weg)

Kan je helaas niet meer herkenningspunten geven voor de weg linksaf. Gewoon GOED op de kaart kijken en de wegen tellen! Weet ook niet meer of er wel een straatnaambordje te zien was vanaf de weg.

Iig veel plezier

revis

Bericht door revis » do jul 21, 2005 5:03 pm

Ook bedankt namens mijzelf.
Ben daar ook eens zoekende geweest en niets gevonden.

R@coon

Bericht door R@coon » za jul 23, 2005 5:09 pm

[quote="D"n Helle"]
@ Jurriaan, ik ben student en heb alleen mijn pinrekening en het geld van een geannuleerde vakantie.

@ Racoon, jouw verhaal beaamt dus alle drie de "Klopt dit?"
[/quote]

Ja

Sven

Bericht door Sven » za jul 23, 2005 7:20 pm

Thnx. Als ik vanaf dinsdag niet meer hier verschijn weten jullie genoeg!

Sven

Bericht door Sven » do jul 28, 2005 12:39 pm

Het is gelukt.

"s Ochtends vertrokken om 9 uur. Na veel omwegen, files en omleidingen komen we aan in Schermbeck. Leuk oud plaatsje, geen ene drol te beleven. Nu S-tec zoeken.
Dat was ook een heel karwei maar we hebben het gevonden.

Ik had een setje wieltjes besteld en was eigenlijk ook wel nieuwsgierig hoe het daar was. Heb genoeg gekwijld en moet toch zeggen dat dit voor een volgend bezoek op nummero 1 staat.

Sjieke zaak, vraag me alleen af hoe ze in godsnaam daar een winkel kunnen vestigen.

Voor de terugweg hebben we gewoon maar de B58 aangehouden richting Venlo en dat scheelde dus dik 100 km in vergelijking met de heenweg... :D

Foto"s komen als de snelspanners binnen zijn...

Jurriaan

Bericht door Jurriaan » do jul 28, 2005 6:58 pm

een winkel op die plek kost natuurlijk geen drol.

Brum.

Bericht door Brum. » do jul 28, 2005 8:15 pm

Ben je er ooit geweest Jur?

Xircuit
Contacteer:

Bericht door Xircuit » do jul 28, 2005 8:21 pm

[quote="D"n Helle"]

Sjieke zaak, vraag me alleen af hoe ze in godsnaam daar een winkel kunnen vestigen.

[/quote]

Maakt niks uit, maar als er zelfs Nederlanders zijn die er 200+kilometers voor rijden dan kom je vast wel rond. Er is immers altijd wel iets te doen in die winkel.

R@coon

Bericht door R@coon » za jul 30, 2005 5:40 pm

Jurriaan schreef:
een winkel op die plek kost natuurlijk geen drol.

.....nee maar die voorraad wel

revis

Bericht door revis » za jul 30, 2005 7:04 pm

Vandaag ook "n bezoek gebracht aan S-tec. Makkelijk te vinden dankzij bovenstaande routebeschrijving en bordje aan doorgaande weg Wesel - Schermbeck. Was zeker onder de indruk van het ten toon gestelde en de nette prijzen. Kwijl, kwijl, ga zeker eens terug.

Loeky

Bericht door Loeky » di aug 02, 2005 9:45 am

Is er bij S-Tec de mogelijkheid dat als je een nieuwe bike koopt en daar een andere vork bij wilt (voor bijvoorbeeld dezelfde prijs als de "standaard" vork die erin zit) dat zij dat dan doen voor je zonder meerprijs. Zeg maar een custom bike samenstellen... Daar ben ik wel benieuwd naar...alvast bedankt ;D

w3lab

Bericht door w3lab » di aug 02, 2005 1:23 pm

dn"helle fiets jij dan weer? Ik kreeg berichten door dat je je fiets aan de wilgen hebt moeten hangen vanwege wat problemen met je scheenvlies?

Jumping Hansje

Bericht door Jumping Hansje » di aug 02, 2005 1:27 pm

@ Loeky, eigenlijk bijna alles is daar custom built.
En ja wat je vraag betreft dat kan daar ook, maar verwacht niet dat als er een vork inzit van b.v. 200,= Euro je deze kan laten vervangen door een vork van 300,= Euro zonder meerprijs. (is ook logisch)
Je zult dan wel het verschil moeten bijbetalen.
En als de andere vork hetzelfde kost zullen ze bij aanschaf van een bike deze ongetwijfeld op jouw wens kostenloos vervangen door een ander exemplaar van dezelde prijs.

Faxmulder

Bericht door Faxmulder » di aug 02, 2005 3:20 pm

Toen ik mijn fiets daar ging kopen (Tomac Revolver) had ik de add gezien op de site. Maar die fiets stond niet in de showroom. Alleen 1 die anders opgebouwd was. Ze meette toen ff mijn benen op en gingen kijken of er een frame lag in de maat L. Die kwam op de toonbank te liggen.

Daarna werd er een lijstje gemaakt van welke onderdelen er op moesten komen. Enkele onderdelen (zadelpen en voorvork) werden anders als de fiets van de add.

Toen gingen ze aan de slag met opbouwen.

En 2 uurtjes later kon ik hem ff testen, zadel afstellen etc.. en zo meenemen.

Had dus maar 1 persoon aan mijn fiets gezeten.. en dat was de monteur die hem in elkaar had gezet... en hij en ik hebben er alleen op gereden :D

PRIMA zaak dus!! Alles werd prima verzorgd en werd goed geholpen. Zeker als t niet al te druk is doen ze alles voor je.

Had alleen bij thuiskomst een lekke band...Sturen wel gewoon nieuw binnenbandje op. Toppie toch??

Sven

Bericht door Sven » wo aug 03, 2005 12:14 am

w3lab schreef:
dn"helle fiets jij dan weer? Ik kreeg berichten door dat je je fiets aan de wilgen hebt moeten hangen vanwege wat problemen met je scheenvlies?

Jep. Binnenkort foto"s.
Was sprake van een stop maar met een goede behandeling van de fysio toch geluk gehad!

Loeky

Bericht door Loeky » wo aug 03, 2005 12:39 pm

@ faxmulder en jumping hansje: bedankt voor jullie reacties, ben ERG blij met het antwoord ;D Ik had sowieso al goede dingen over S-tec gelezen hier op DP maar ik wist dus nog niet of ze ook aan custommade doen, wel dus ;D Bedankt :-*

Plaats reactie