momenteel rij ik op mijn oude specialized rockhopper

ik heb een paar jaar geleden een vrij heftig ongeluk gehad bij het biken en (ondanks dat ik voldoende bescherming droeg) mijn linkerknie volledig gesloopt... toen heb ik bijna al mijn spul verkocht, alleen de rockhopper gehouden, omdat dat toch de meest "functionele" fiets was voor dagelijks gebruik...
Nu na ongeveer 5 jaar wil ik toch maar weer eens gaan kijken of ik mijn skills en conditie weer een beetje op kan trekken... en zoals misschien wel gelezen in mijn post in de gezocht afdeling, wil me meissie "t nu ook eens gaan proberen en ben ik voor haar ook een fietsje aan het opbouwen... Maar goed, wat ik op dit moment rij is:
Specialized Rockhoppert 1999 niet echt speciaal, maar wel lekker stijf freem
Marzocchi vork (model weet ik zo ff niet uit me hoofd, zit nu op me werk in de nachtdienst dus hersenen staan uit, "t is in iedergeval zo"n pussy XC ding :P)
Magura HS24 remmen (de ongelofelijk speciale Move! uitvoering, waarvan de benaming natuurlijk volslagen debiel is omdat ze er juist voor moeten zorgen dat je stopt met moven)
en verder allemaal vrij standaard Shimano spul, LX enzo...
Maar ben wel een beetje aan het kijken voor wat anders... maar ja, de financien he, net verhuisd, dus moet eerst weer ff sparen