Omzetting DP naar nieuwe webhost
Moderator:Beheerders
Zeer binnenkort gaan Dirty Pages verhuizen naar een nieuwe webhost zodat we meer mogelijkheden en ruimte hebben. De domeinen www.dirty-pages.nl en www.dirty-pages.net zullen in een eerder stadium al overgezet worden naar de nieuwe provider. Hierdoor is het mogelijk dat de site even niet bereikbaar is maar het zal waarschijnlijk meevallen. Werkt .nl niet probeer dan .net en andersom.
Ruben
Ruben
Re:Omzetting DP naar nieuwe webhost
Misschien ook iets om op de frontpage te vermelden?
als het even niet meer gaat werken hier....dan gaan er wel wat mensen zich helemaal dood vervelen...
Maar wel goed...want de site is inmiddels niet echt maagdelijk meer...
Maar wel goed...want de site is inmiddels niet echt maagdelijk meer...
GTLTS schreef:
als het even niet meer gaat werken hier....dan gaan er wel wat mensen zich helemaal dood vervelen....
Goeie reden om meer te gaan fietsen ;D
Gaat de bike-sectie dan ook terug gebruikt kunnen worden?¿
Of zal ie hetzelfde blijven , namelijk ; "niet operationeel" :P
;D
Greetz,
-camou-
Of zal ie hetzelfde blijven , namelijk ; "niet operationeel" :P

Greetz,
-camou-
jazeker, maar dat is afhankelijk van de forum conversie, alleen dat is behoorlijk lastig om dat goed voor elkaar te krijgen zonder gegevens te verliezen
Back ups maken? ::)
Uhu, nieuwe forum software betekend compleet andere databasestructuur, dat kun je niet even met een druk op de knop gedaan krijgen en er moeten soms consessies gedaan worden.
Nu kan iedereen tenminste lekker gaan biken!!!
Niet dat je dat eerst niet kon
Maar toch het gaat toch om het biken, liever de site fftjes niet kunne berijken dan mij bike
Vinny
Niet dat je dat eerst niet kon

Maar toch het gaat toch om het biken, liever de site fftjes niet kunne berijken dan mij bike

Vinny
Het zal waarschijnlijk aan het eind van deze avond omgegooit worden. Dus dat wordt nachtbiken

- dobbel our zero
Succes ermee Ruben
Vanaf ongeveer 22:30 zal vanavond het forum niet meer bereikbaar zijn. Hoe lang dit gaat duren is nog onbekend. Probeer het dan later weer.
Done, tot dusver probleemloos verlopen.
He Ruben, gewoon uit interesse, op wat voor hard- en software loopt DP eigenlijk? Heb je ook wat statistieken van het dataverkeer? Altijd leuk om te weten

Caramba schreef:
He Ruben, gewoon uit interesse, op wat voor hard- en software loopt DP eigenlijk? Heb je ook wat statistieken van het dataverkeer? Altijd leuk om te weten![]()
Het draait op een P4 server welke in de serverruimte van xs4all staat naast de Rai in Amsterdam. Het besturingssysteem is Linux met Apache webserver en een MySQL database.
Het dataverkeer ligt om na bij de 25 Gb/mnd
hhehe dan weten waar we heen moeten als we de server willen kraken. :-X ..
..hehe ik dacht er hele andere software opkwam met meer functies . Dus ik vroeg me af wat de changelog was.
Maar er is blijkbaar niet veel veranderd.

Maar er is blijkbaar niet veel veranderd.
-
- Contacteer:
misschien gaat er wel veel verranderen? weet jij veel, Ruben zei toch ook, tgaat niet met 1 druk op de knop!
@ ruben, zijn er verrandering op komst op korte termijn of is daar niks zinnigs over te zeggen nu?
@ ruben, zijn er verrandering op komst op korte termijn of is daar niks zinnigs over te zeggen nu?

Allereerst nieuwe forum software en daarna nog veel meer! De verhuizing is achter de rug en als JJ terug is van vakantie gaan we even flink met het forum aan de slag.
Ik ben heel benieuwd, welke software ga je gebruiken?
PHPbb gaat het worden
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ruben schreef:
Allereerst nieuwe forum software en daarna nog veel meer! De verhuizing is achter de rug en als JJ terug is van vakantie gaan we even flink met het forum aan de slag.
ja, don"t blame Ruben, blame me

JJ
Ben blij dat de site een andere webhost heeft.
De Universiteit van twente had de vorig op de zwarte lijst gezet.
Mvg Simon
Mvg Simon
Ik ook het heeft (heel erg) lang geduurd, maar nu kan ik ook weer op deze site komen, ... eindelijk ...Simon schreef:
Ben blij dat de site een andere webhost heeft.
DP wordt toch niet geblocked door de uni vanwege de naam mag ik hopen ???
Misschien vanwege de oude provider? (welke nog wel eens in het nieuws is geweest wegens vermeende spam practijken)