Amsterdamse bos Jumps
Moderator:Beheerders
-
Ik was al een tijdje op zoek naar mijn eerste freeride bike, maar was nog aan het twijfelen ivm met tijd.
Ik een paar weken geleden me honden uitlaten in het amsterdamse bos en toen zag ik daar een aantal mooie jumps op de grote heuvel(voor bekenden) en nog eentje daarnaast. Dit heeft me overgehaald om een supermooie woodbumble te kopen.
Ik dus naar het amsterdamse bos om me woodbumble uit te proberen........zijn de jumps op de heuvel weggehaald(nog wel de leukste)!!! >:( :"(
Zijn het mensen van DP geweest die deze hebben gebouwd!? En zo ja, zijn jullie van plan om weer wat op te zetten, op mij hulp kunnen jullie dan rekenen!
Nu maar andere leuke dingen zoeken om me woodbumble aan de tand te voelen!
Ik een paar weken geleden me honden uitlaten in het amsterdamse bos en toen zag ik daar een aantal mooie jumps op de grote heuvel(voor bekenden) en nog eentje daarnaast. Dit heeft me overgehaald om een supermooie woodbumble te kopen.
Ik dus naar het amsterdamse bos om me woodbumble uit te proberen........zijn de jumps op de heuvel weggehaald(nog wel de leukste)!!! >:( :"(
Zijn het mensen van DP geweest die deze hebben gebouwd!? En zo ja, zijn jullie van plan om weer wat op te zetten, op mij hulp kunnen jullie dan rekenen!
Nu maar andere leuke dingen zoeken om me woodbumble aan de tand te voelen!
Re:Amsterdamse bos Jumps
Damn altijd gefuk dat ze zoiets weg halen ken het probleem.
mensen die er tijd in steken om dingen te slopen en ons dwars te zitten zijn ziekelijk bezig.
weekje geleden hebben wij ook een boete gehad van 30euro per man omdat we northshore hadden gemaakt >:(
volgende keer gaat die bosw8er naar huis met een gazza profiel in zun gezicht
mensen die er tijd in steken om dingen te slopen en ons dwars te zitten zijn ziekelijk bezig.
weekje geleden hebben wij ook een boete gehad van 30euro per man omdat we northshore hadden gemaakt >:(
volgende keer gaat die bosw8er naar huis met een gazza profiel in zun gezicht

Dit is dweilen met de kraan open............echt jammer...
Weet je wat de boswachter zegt ? Het is een gevaar voor kinderen.......
Misschien moeten we er rubberen tegels onder leggen......
Weet je wat de boswachter zegt ? Het is een gevaar voor kinderen.......
Misschien moeten we er rubberen tegels onder leggen......
ik wil niet heeel lulig doen maar eigenlijk hebben die boswachters wel gelijk.
je mag nergens "bouwen" op een bebost stuk grond.
en aangezien het een bos is mag dat dus niet volgens de wet
en je kan er wel op lopen zeiken maar die gaste doen ook alleen maar hun werk
en tuurlijk is het kut.
dat had ik ook met Svenneman we hadden een vette shore gemaakt en die moest ook gesloopt worden en dat heeft de gemeente vervolgens ook gedaan.
tis kut maar je kan er nix tegen doen....
je mag nergens "bouwen" op een bebost stuk grond.
en aangezien het een bos is mag dat dus niet volgens de wet
en je kan er wel op lopen zeiken maar die gaste doen ook alleen maar hun werk
en tuurlijk is het kut.
dat had ik ook met Svenneman we hadden een vette shore gemaakt en die moest ook gesloopt worden en dat heeft de gemeente vervolgens ook gedaan.
tis kut maar je kan er nix tegen doen....
ze moeten nie zeiken 10 meter verder spitten kinderen de duinen om en bouwen hutten en laten een berg afval achter >:(
zelf rijden ze op een dag 4 keer langs mee en jeep nee da vervuilt en molt nx en dan als ze ons moeten hebben laten ze de woute komen die met loeiend sirene in dur station wagen aan komen rijden in de bossen
ckr weten dat ik gwoon verder ga met jumpen en da zal nie via papieren werk gaan ofzo. :P
en tja een keer een boete heb ik er misschien wel voor over.
zelf rijden ze op een dag 4 keer langs mee en jeep nee da vervuilt en molt nx en dan als ze ons moeten hebben laten ze de woute komen die met loeiend sirene in dur station wagen aan komen rijden in de bossen

ckr weten dat ik gwoon verder ga met jumpen en da zal nie via papieren werk gaan ofzo. :P
en tja een keer een boete heb ik er misschien wel voor over.
- Pieter en zijn V10
that"s the spirit

opzich wel ;D
maar tis wel zonde van je geld....
maar tis wel zonde van je geld....
Pak de trein naar bergschenhoek en spank the bumble!
That"s the spirit Crash, gewoon door gaan.
"Live 2 ride Ride 2 live"
Ik ken de bullshit van boswachters maar al te goed,
heb zelf m"n rug zowat gesloopt met mooie planken
en balken stroopen s"avonds op industrie terreinen.
Interieur van m"n arme golf zowat getrashed met het
vervoer van dit al.
Omgevallen woud reuzen ( ja dood ) geveld en op
maat gezaagd, plannen al op pappier staan en al.
Komt er ineens op een zonnige zomer dag een waus
die meteen begint te flippen over brand gevaar dit
vervuiling dat. Vervuiling niets, want we gebruiken
alleen natuurlijk materiaal (op de spijkers na) en
houden de omgeving zelf schoon (zover dat nodig
is). Brand gevaar ?? we staan hier midden in een
bos man, een houten plank meer of minder BOIEN.
Om een lang verhaal kort te maken een hoop moeite
voor nop dus. maar de aanhouder wint, locatie shift,
een dozis frisse moed en het volgende project ligt er
weer klaar voor.
Yo Crash, "Keep it going strong".
Greets, GhOsT RiDeR (jou know who) from Uden.
"Live 2 ride Ride 2 live"
Ik ken de bullshit van boswachters maar al te goed,
heb zelf m"n rug zowat gesloopt met mooie planken
en balken stroopen s"avonds op industrie terreinen.
Interieur van m"n arme golf zowat getrashed met het
vervoer van dit al.
Omgevallen woud reuzen ( ja dood ) geveld en op
maat gezaagd, plannen al op pappier staan en al.
Komt er ineens op een zonnige zomer dag een waus
die meteen begint te flippen over brand gevaar dit
vervuiling dat. Vervuiling niets, want we gebruiken
alleen natuurlijk materiaal (op de spijkers na) en
houden de omgeving zelf schoon (zover dat nodig
is). Brand gevaar ?? we staan hier midden in een
bos man, een houten plank meer of minder BOIEN.
Om een lang verhaal kort te maken een hoop moeite
voor nop dus. maar de aanhouder wint, locatie shift,
een dozis frisse moed en het volgende project ligt er
weer klaar voor.
Yo Crash, "Keep it going strong".

Greets, GhOsT RiDeR (jou know who) from Uden.
-
inderdaat je moet gewoon door gaan, fuck die boswachten en hun vrienden in blauw!

-
Op zich doen ze wel hun werk, alleen iets te fanatiek! Echt niet dat de bossen verloren gaan door fietsen!
En wat is er precies in bergschenhoek!?
In de zomer maar misschien eens naar een bikepark!
woodbumble schreef:
Op zich doen ze wel hun werk, alleen iets te fanatiek! Echt niet dat de bossen verloren gaan door fietsen!
Bergschenhoek !!,
check "Stichting bike festival Bergschenhoek"
in je zoek machine, en zie daar all you want to
know.

Ride on, Ghost rider.
GhOsT RiDeR schreef:
[woodbumble schreef:
Bergschenhoek !!,
check "Stichting bike festival Bergschenhoek"
in je zoek machine, en zie daar all you want to
know.![]()
Ride on, Ghost rider.
www.bikefestival.nl om precies te zijn.
Aight!
10 april gaan we weer knallend open!
damn toch nog een beetje geharde bikers hier
ik heb ze een brief gestuurd :
Beste natuurmonumenten
Twee weken geleden hebben we een boete gehad in de duinen waar ik het niet zo mee eens ben ik zal t schrijven.
Ik ben al een lange tijd intensief bezig met mijn hobby freeride dat is hier en daar wat jumpen vliegen en snelle afdalingen op de bike
De meeste mensen zien het als een gevaarlijke sport ik niet voor mij is dat doodgewoon en ik voel me er lekker bij geeft een kick.
Mja ik woon dus in Drunen vlak bij de Loonse Drunense duinen ideaal gebied om te biken daar in de bossen.
Er ligt daar een mooie mountainbike route zou zeggen dat je je daar flink kan uit leven dat is voor mij niet echt het geval.
Want in t weekend ben ik vrij en ga ik biken alleen als ik dan op de route rijd tja dat is allemaal niet zo spectaculair weinig jumps en heftige afdalingen en bovendien stikt het van de wandelaars op de route wat nogal voor gevaar zorgt als je dan in een afdaling zit en je komt ff een hond of kind tegen dus dat gaat niet zo lekker.
Dus ik ben een andere plek gaan zoeken waar ik wel rustig kon biken en jumpen en afdalen.
Ik had daar een hele mooi berg voor gevonden in Giersbergen.
Ben daar met wat rot hout en wat zand jumps gaan bouwen en dat ging lekker op mijn gemak nergens last van totdat de jumps elke week werden gesloopt.
Dus ben ze van een houten constructie gaan maken alleen toen kwamen de boswachter op een dag aan.
En die zeiden dat het niet kon en dat ik de grond vernielde en alles sloopte en dat de jumps onverantwoord waren(dat kan ik zelf wel bepalen ben geen mallood die zonder na te denken een jump neemt)maar ik ging er dus tegen in zo ie zo op het feit dat ik niks verkeerd doe in de bossen en dat ik niks moetwillig verniel , ik maak de jumps tenslotte van rot hout en zanden en wat pallets.
Mja ook vanwege het feit dat 15 meter verder kinderen wel heel de duinen mogen omspitten en hutten mogen bouwen en een partij vuil achterlaten waar de natuur niet beter op word.
En jullie werknemers de boswachters rijden op een dag 4 keer langs met een jeep !
Hallo sloopt dat niks die dikke banden sporen en die smerige uitlaat gassen en dat geluid van de jeep jaagt ook dieren weg.
Maar tja de boswachters waren het niet met mee eens en belde ook maar eens de politie omdat ze zich schijnbaar bedreigt voelde terwijl ik gewoon vriendelijk mijn hand aanbood aan een van die boswachters die dat het eerste moment negeerde.
Dus 15 minuten later horen we sirene en komt er een politie wagen met redelijke hoge snelheid voorbij gereden waar de boswachter vervolgens met zijn jeep achterna ging om de politie naar de juiste plaats te leiden.
Halee politie is aanwezig om een boete uit te kunnen schrijven want de boswachters hadden hun bonnenboekjes niet bij zich.
Terwijl het uitschrijven van de boete begint een van de boswachters een peuk te draaien waarop ik vraag dat mag hier toch niet in dit natuurgebied ?
Jawel hoor en hij stak op zijn gemak de peuk op.
Mja boswachters blij die hadden weer iemand te pakken en ik kon naar huis met wat overtollige energie in me die ik die dag niet kwijt kon in mijn hobby.
Misschien moet ik die energie ergens anders in kwijt als de jeugd van tegenwoordig op straat hangen en dingen slopen mensen aanvallen en in elkaar slaan is dat wat Nederland wil ?
Wil maar zeggen ik vind het nergens op slaan dat ik niet op die 100 vierkante meter mijn hobby mag beoefenen omdat het zogenaamd onverantwoord is en de natuur eraan gaat terwijl de boswachters lekker elke dag met een jeep aan t racen zijn en hun handen nog niet uitsteken om wat vuil op te ruimen of wandelaars van de mtb route te waarschuwen voor mtbers , nee ze gaan freeriders pakken en de politie bellen omdat ze het zelf niet kunnen oplossen !
Ik heb respect voor de natuur ben graag aanwezig in de natuur en neem mijn zooi altijd netjes mee zelfs dat van andere wel eens
En tja beetje grond verplaatsen is dat dan een wereldramp ?
zie volgende bericht

ik heb ze een brief gestuurd :
Beste natuurmonumenten
Twee weken geleden hebben we een boete gehad in de duinen waar ik het niet zo mee eens ben ik zal t schrijven.
Ik ben al een lange tijd intensief bezig met mijn hobby freeride dat is hier en daar wat jumpen vliegen en snelle afdalingen op de bike
De meeste mensen zien het als een gevaarlijke sport ik niet voor mij is dat doodgewoon en ik voel me er lekker bij geeft een kick.
Mja ik woon dus in Drunen vlak bij de Loonse Drunense duinen ideaal gebied om te biken daar in de bossen.
Er ligt daar een mooie mountainbike route zou zeggen dat je je daar flink kan uit leven dat is voor mij niet echt het geval.
Want in t weekend ben ik vrij en ga ik biken alleen als ik dan op de route rijd tja dat is allemaal niet zo spectaculair weinig jumps en heftige afdalingen en bovendien stikt het van de wandelaars op de route wat nogal voor gevaar zorgt als je dan in een afdaling zit en je komt ff een hond of kind tegen dus dat gaat niet zo lekker.
Dus ik ben een andere plek gaan zoeken waar ik wel rustig kon biken en jumpen en afdalen.
Ik had daar een hele mooi berg voor gevonden in Giersbergen.
Ben daar met wat rot hout en wat zand jumps gaan bouwen en dat ging lekker op mijn gemak nergens last van totdat de jumps elke week werden gesloopt.
Dus ben ze van een houten constructie gaan maken alleen toen kwamen de boswachter op een dag aan.
En die zeiden dat het niet kon en dat ik de grond vernielde en alles sloopte en dat de jumps onverantwoord waren(dat kan ik zelf wel bepalen ben geen mallood die zonder na te denken een jump neemt)maar ik ging er dus tegen in zo ie zo op het feit dat ik niks verkeerd doe in de bossen en dat ik niks moetwillig verniel , ik maak de jumps tenslotte van rot hout en zanden en wat pallets.
Mja ook vanwege het feit dat 15 meter verder kinderen wel heel de duinen mogen omspitten en hutten mogen bouwen en een partij vuil achterlaten waar de natuur niet beter op word.
En jullie werknemers de boswachters rijden op een dag 4 keer langs met een jeep !
Hallo sloopt dat niks die dikke banden sporen en die smerige uitlaat gassen en dat geluid van de jeep jaagt ook dieren weg.
Maar tja de boswachters waren het niet met mee eens en belde ook maar eens de politie omdat ze zich schijnbaar bedreigt voelde terwijl ik gewoon vriendelijk mijn hand aanbood aan een van die boswachters die dat het eerste moment negeerde.
Dus 15 minuten later horen we sirene en komt er een politie wagen met redelijke hoge snelheid voorbij gereden waar de boswachter vervolgens met zijn jeep achterna ging om de politie naar de juiste plaats te leiden.
Halee politie is aanwezig om een boete uit te kunnen schrijven want de boswachters hadden hun bonnenboekjes niet bij zich.
Terwijl het uitschrijven van de boete begint een van de boswachters een peuk te draaien waarop ik vraag dat mag hier toch niet in dit natuurgebied ?
Jawel hoor en hij stak op zijn gemak de peuk op.
Mja boswachters blij die hadden weer iemand te pakken en ik kon naar huis met wat overtollige energie in me die ik die dag niet kwijt kon in mijn hobby.
Misschien moet ik die energie ergens anders in kwijt als de jeugd van tegenwoordig op straat hangen en dingen slopen mensen aanvallen en in elkaar slaan is dat wat Nederland wil ?
Wil maar zeggen ik vind het nergens op slaan dat ik niet op die 100 vierkante meter mijn hobby mag beoefenen omdat het zogenaamd onverantwoord is en de natuur eraan gaat terwijl de boswachters lekker elke dag met een jeep aan t racen zijn en hun handen nog niet uitsteken om wat vuil op te ruimen of wandelaars van de mtb route te waarschuwen voor mtbers , nee ze gaan freeriders pakken en de politie bellen omdat ze het zelf niet kunnen oplossen !
Ik heb respect voor de natuur ben graag aanwezig in de natuur en neem mijn zooi altijd netjes mee zelfs dat van andere wel eens
En tja beetje grond verplaatsen is dat dan een wereldramp ?
zie volgende bericht
Over 50 jaar ligt die berg toch 25 meter verder want het is immers een stuifwal.
En probeer de natuur niet te regelen dat kan de natuur zelf ook wel jullie hoeven geen bomen te kappen of zand aan te vullen.
Wat jullie doen is parken maken en mensen aantrekken daar sloop je het meeste mee wandelaars die vuil achterlaten wat jullie vertikken om op te ruimen.
Dus bij deze vraag ik aan of ik op dat stukje berg een freeride stuk mag maken met eventueel houten constructies zodat ik minder met mijn bike de grond aanraak en dat ik geen mensen in gevaar hoef te brengen op de mtb route en de verantwoording is voor mezelf vallen hoort er ook wel eens bij mijn bike naam is niet voor nx crash.
En dan kan ik rondom de berg ook nog wel zorgen dat het netjes blijft kwa vuil wat kinderen en mensen achterlaten.
En ik zal niet stoppen met freeride omdat jullie wat dwars liggen want daar leef ik voor en misschien is het wel mijn toekomst voor werk.
Bedankt voor de tijd want het is een flink verhaal maar het is dan ook een groot probleem in jullie ogen.
Take care
Crash
(Ruud van Bijnen)
En probeer de natuur niet te regelen dat kan de natuur zelf ook wel jullie hoeven geen bomen te kappen of zand aan te vullen.
Wat jullie doen is parken maken en mensen aantrekken daar sloop je het meeste mee wandelaars die vuil achterlaten wat jullie vertikken om op te ruimen.
Dus bij deze vraag ik aan of ik op dat stukje berg een freeride stuk mag maken met eventueel houten constructies zodat ik minder met mijn bike de grond aanraak en dat ik geen mensen in gevaar hoef te brengen op de mtb route en de verantwoording is voor mezelf vallen hoort er ook wel eens bij mijn bike naam is niet voor nx crash.
En dan kan ik rondom de berg ook nog wel zorgen dat het netjes blijft kwa vuil wat kinderen en mensen achterlaten.
En ik zal niet stoppen met freeride omdat jullie wat dwars liggen want daar leef ik voor en misschien is het wel mijn toekomst voor werk.
Bedankt voor de tijd want het is een flink verhaal maar het is dan ook een groot probleem in jullie ogen.
Take care
Crash
(Ruud van Bijnen)
In de echte brief heb je natuurlijk wel wat komma"s enzo gezet?
de boodschap komt inderdaad goed over (bij mij iig wel), maar om te zorgen dat je een beetje serieus wordt genomen zou ik wel eventjes een brief schrijven die enigszins conform de nederlandse spellingsregels is.
niet om nou je brief af te zeiken, maar mogelijk helpt dat en bevordert dat het doel wat je voor ogen hebt.
niet om nou je brief af te zeiken, maar mogelijk helpt dat en bevordert dat het doel wat je voor ogen hebt.
-
nou ik ben het in iedergeval helenmaal met je eens!
Woodbumble. We gaan zeker weer wat nieuws maken maar waarschijnlijk niet meer in het bos. We zoeken nog een goeie locatie dus als je nog een stuk braakliggend terein weet laat het weten. Als we wat hebben neem ik wel contact met je op om te helpen.
-
Dacht al dat het DP members moesten zijn die het hadden gebouwd, zag jullie een keer fietsen terwijl ik me honden aan het uit laten was en het zag er allemaal goed uit(onder andere bighit gezien, als ik tenminste niet heel gek ben!?)!
Echt jammer dat het weg is want die jumps op de heuvel zagen er heeel leuk uit! Ik zal voor de rest echt niet weten waar je iets anders leuks kan bouwen! Maar als je iets hebt gevonden, neem inderdaad contact op en ik kom even een handjenhelpen!
Groeten
Echt jammer dat het weg is want die jumps op de heuvel zagen er heeel leuk uit! Ik zal voor de rest echt niet weten waar je iets anders leuks kan bouwen! Maar als je iets hebt gevonden, neem inderdaad contact op en ik kom even een handjenhelpen!
Groeten
Opgelet...............Antrax is weer online......Cool... ik dacht, die is weg naar spanje ;DFiets schreef: Woodbumble. We gaan zeker weer wat nieuws maken maar waarschijnlijk niet meer in het bos. We zoeken nog een goeie locatie dus als je nog een stuk braakliggend terein weet laat het weten. Als we wat hebben neem ik wel contact met je op om te helpen.
Mij mag je ook wel bellen hoor....... BIJ PLUS 20 GRADEN ;D
Spanje......?? Nee hoor, donderdag pas weer. :P
En idd. weer lekker thuis aan het internet.
En idd. weer lekker thuis aan het internet.
-
dat is ook de reden dat ik nu in rotterdam woon en niet meer in amsterdam.... nee geintje.
Laat me het wel effe weten als jullie wat nieuws gaan bouwen !!!
trouwens als je iets gaat bouwen denk dan eens aan de Bijlmer.
het is niet geheel safe natuurlijk maar je word wel met rust gelaten !!! ken daar van alles doen.
ik kan het weten heb daar 30 jaar gewoond.
woon nu drei minuten von bergsehoek !!!
mzl en succes
Laat me het wel effe weten als jullie wat nieuws gaan bouwen !!!
trouwens als je iets gaat bouwen denk dan eens aan de Bijlmer.
het is niet geheel safe natuurlijk maar je word wel met rust gelaten !!! ken daar van alles doen.
ik kan het weten heb daar 30 jaar gewoond.
woon nu drei minuten von bergsehoek !!!
mzl en succes
Hee werkeloosje, had je een speciaal plekkie in de Bijlmer in gedachten? Liefst niet te dicht bij fietsendieven. Als het braakliggend is kunnen we nog toestemming krijgen ook.
Fiets schreef:
Hee werkeloosje, had je een speciaal plekkie in de Bijlmer in gedachten? Liefst niet te dicht bij fietsendieven. Als het braakliggend is kunnen we nog toestemming krijgen ook.
Hahahaha jij bent goed...........succes........de laatste blanke is nu eindelijk weggepest uit een flat..... En laat daar nou net het enige stukje grond liggen waar iets te bouwen valt......