Re:Het Grote Nickname Topic
Moderator:Beheerders
-
Hallo allemaal,
Hier kom om hier op DP af en toe de mooiste nicknames tegen. Mijn vraag: Hoe zijn jullie nicknames onstaan? Ik zeg Posten maar!
... Maar voor die tijd zal ik zelf het spits afbijten:
Een tandem-kameraad van me noemde mij vroeger De Lars Cuevas, als variant op de Franse wielrenner Armand de las Cuevas.
Dit was overigens puur bedoelt als woordspeling op de naam, het feit dat Armand de Las Cuevas qua " chemie" een nogal dubieuze naam had heeft, slaat niet op mijn persoontje ;D ;D ;D
Groeten, Lars
Hier kom om hier op DP af en toe de mooiste nicknames tegen. Mijn vraag: Hoe zijn jullie nicknames onstaan? Ik zeg Posten maar!
... Maar voor die tijd zal ik zelf het spits afbijten:
Een tandem-kameraad van me noemde mij vroeger De Lars Cuevas, als variant op de Franse wielrenner Armand de las Cuevas.
Dit was overigens puur bedoelt als woordspeling op de naam, het feit dat Armand de Las Cuevas qua " chemie" een nogal dubieuze naam had heeft, slaat niet op mijn persoontje ;D ;D ;D
Groeten, Lars
Strak plan, iedereen vroeg mij wat mijn Nickname inhield.
D"n Helle is een limburgse vertaling voor de doorzetter. Dit kreeg ik iedere keer te horen toen ik in den beginne af moest stappen omdat ik niet meer door kon...
Nu draag ik mijn nickname met trots, omdat deze situatie nu wel is veranderd... :-*
D"n Helle is een limburgse vertaling voor de doorzetter. Dit kreeg ik iedere keer te horen toen ik in den beginne af moest stappen omdat ik niet meer door kon...

Nu draag ik mijn nickname met trots, omdat deze situatie nu wel is veranderd... :-*
BOSS stamt af van mijn achternaam Boschman, die bijnaam heb ik al sinds het begin van de middelbare school.
dusssss©
dusssss©
-
Mijn voornaam is Hans, tja en aangezien ik nogal wilde capriolen uithaal op mijn bike en (redelijk) snel afdaal er maar jumping aan toegevoegd.
Mathijs, lijkt me logisch eigenlijk. Want ik heet ook Mathijs :P
nou een inkoppertje
Mister P2 omdat ik op een P2 rijdt en omdat ik toen ik me bike kocht
niet iedereen me naam wist in de lbs hebben ze er maar mister aan toe gevoegt
dus vandaag
Mister P2
Mister P2 omdat ik op een P2 rijdt en omdat ik toen ik me bike kocht
niet iedereen me naam wist in de lbs hebben ze er maar mister aan toe gevoegt
dus vandaag
Mister P2
ik rij vrij veel op me ligfiets...
- Ghostdog - X
- Contacteer:
Ghostdog: http://www.imdb.com/title/tt0165798/
X: http://www.interactionfigure.nl/planetXrechts.jpg
wordt samen Ghostdog - X
X: http://www.interactionfigure.nl/planetXrechts.jpg
wordt samen Ghostdog - X
-
ik heb een half jaartje in Engeland gewoond en daar wordt Freek toch echt Freak................................................en dat klopt eigenlijk aardig qua karakter ;D
Dus vandaar
Dus vandaar
Aantal jaren geleden op vakantie in Frankrijk, aangezien de fransen met wie ik omging beetje moeite hadden met mij naam (joost) werd het jojo (engels uitgesproken, dus niet het o zo bekende speelgoedje)
- Arnetteman
Tja, Arnetteman.....
Ik ben een groot liefhebber van het brillenmerk Arnette. Bezit er inmiddels een stuk of 8, daarnaast een jack, petten en een ware Arnette singlespeed.
Je mag mij dus met recht Mr. Arnetteman noemen.
Lijkt me duidelijk
punt
Arnetteman
Ik ben een groot liefhebber van het brillenmerk Arnette. Bezit er inmiddels een stuk of 8, daarnaast een jack, petten en een ware Arnette singlespeed.
Je mag mij dus met recht Mr. Arnetteman noemen.
Lijkt me duidelijk
punt
Arnetteman

- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Ik heet Rinse van voren, werd her en der wel is met appelstroop gecombineerd, (bijv. in de supermark naäpers
)
Dus vandaar:
Rinse Appelstroop

Dus vandaar:
Rinse Appelstroop
- vette ranger
- Contacteer:
mijn naam vette ranger is ontstaan omdat de eerste beste leek
mijn super v op een bouwmarkt fiets vind lijken want die hebben ook zo"n frame met 2 veren
dus vandaar vette ranger
mijn super v op een bouwmarkt fiets vind lijken want die hebben ook zo"n frame met 2 veren
dus vandaar vette ranger

in me oude basketbal team noemde ze me de tank, omdat ik nogal hard en lomp te keer ging onder het bord:) ( u can"t stop the unstopable) me leeftijd was 24. en zo was tank24 geboren
o, ja de genbruiker heidi, die is door zijn mooie blonde lokken aan zijn naam gekomen, hij leek namelijk net een alpenroosje, en ze vriend het peter dus zodoende de naam HEIDI
-
- Contacteer:
lang verhaal...
Het kon me niet meer zoveel schelen en/of het kon me wel schelen.
Hete eerst Funrider of te wel ik reed voor de lol ( niet in de Funklasse ) , maar dat al gauw "misbruikt" tot Funnie. Daarom mijn naam maar verandert in whocares ( of ook who cares )
Ook tijdelijk deze gehad : Funrider on the storm en nog een andere , maar dat was meer voor de grap.
Hete eerst Funrider of te wel ik reed voor de lol ( niet in de Funklasse ) , maar dat al gauw "misbruikt" tot Funnie. Daarom mijn naam maar verandert in whocares ( of ook who cares )
Ook tijdelijk deze gehad : Funrider on the storm en nog een andere , maar dat was meer voor de grap.
- Drooze @ DirtE19
- Contacteer:
roodkapje: kweenie, zomaar
dirk de schurk: ff mee aan"t lachen geweest op school, vond het wel schattig.
flup the bear: kleurboeken figuurtje, getekend door mijn oom, uitgegeven door mijn vader .
dirk de schurk: ff mee aan"t lachen geweest op school, vond het wel schattig.
flup the bear: kleurboeken figuurtje, getekend door mijn oom, uitgegeven door mijn vader .
- Pieter en zijn V10
simpel ik heet pieter en rijd op een toy3
Simpel lag vaker naast me fiets dan dat ik er op bleef zitten.......(nou ja lag ;D ;D)
luisterde toen nog veel nirvana... kurt COBAIN <-> NIABOC
- Arnetteman
Even ter aanvulling:
ik heette eerst Arnettehead. Dit naar aanleiding van een soort van mascotte die Arnette gebruikt(e).
Hoofd van een grote man met een kale kop waar dan de A van Arnette op gezet was.
Dus Arnettehead. Maar ja, veranderd door......lees zelf maar mijn vorige post
Arnetteman
ik heette eerst Arnettehead. Dit naar aanleiding van een soort van mascotte die Arnette gebruikt(e).
Hoofd van een grote man met een kale kop waar dan de A van Arnette op gezet was.
Dus Arnettehead. Maar ja, veranderd door......lees zelf maar mijn vorige post
Arnetteman

Mijn ouders waren hippies ???
Gène = Gène
volledige naam is Eugène, maar Gène is mijn roepnaam.
Dat vond mijn moeder zo"n leuke naam, aan aangezien je het niet zelf voor het kiezen hebt, is en blijft ut Gène.
mzzl
Gène
volledige naam is Eugène, maar Gène is mijn roepnaam.
Dat vond mijn moeder zo"n leuke naam, aan aangezien je het niet zelf voor het kiezen hebt, is en blijft ut Gène.
mzzl
Gène