Re:Bike Motion, hoe was het
Moderator:Beheerders
fabrikanten hal proffesioneel opgezet.
2de halletje wat minder.
volgens Giant en Rose medewerkers was het vandaag erg druk= positief
s" avonds toen ik er was was het er relaxed rustig, weinig rukkertjes.
Merlin racefiets was de mooiste fiets, daarna de stalen on one en de RM blizzard.
Leuk dat Nicolai en Rotwild ook min of meer vertegenwoordigt waren.
(10euro blijf ik te duur vinden om een paar fietsjes te zien)
O ja jammer dat ik de leeftijd niet meer heb voor een Triker, die zijn wel erg cool
2de halletje wat minder.
volgens Giant en Rose medewerkers was het vandaag erg druk= positief
s" avonds toen ik er was was het er relaxed rustig, weinig rukkertjes.
Merlin racefiets was de mooiste fiets, daarna de stalen on one en de RM blizzard.
Leuk dat Nicolai en Rotwild ook min of meer vertegenwoordigt waren.
O ja jammer dat ik de leeftijd niet meer heb voor een Triker, die zijn wel erg cool
Leuk voor die koters idd, uitkijken dat je daar niet werd aangereden door zo"n racemonster met een te goedkope opticien...
Leuk om een keer alles te zien waarover je al maanden in alle bladen leest, lekker overal vette vingers op maken om te kijken of de Opera frames nou echt dezelfde vorm hebben als de Colnago C50 frames (bovenbuis).
Leuk om een keer alles te zien waarover je al maanden in alle bladen leest, lekker overal vette vingers op maken om te kijken of de Opera frames nou echt dezelfde vorm hebben als de Colnago C50 frames (bovenbuis).
-
The Pyreneeën King schreef:
weinig rukkertjes....
De grootste rukker ben jezelf toch Jurr....?
En met Mave aan je zijde had je er ook 1 bij je. 3 x raden wat ie bij mij aanstaande zondag komt doen.....! (Rukken op een stel Tune remmen....)
TBB
nee wij zijn rukkertje af, te oud voor inmiddels
(gaat ie echt fietsen? goed)
(gaat ie echt fietsen? goed)
heb 2 jaar geleden de racefiets van het jaar gewonnen ;D ;D ;D
dus dat kan er wel af

Geen nieuws en veel dingen schitterden door afwezigheid, al met al was een tientje dik betaald en ik miste vooral het testparcours. Volgende keer nemen we fietsen mee en gaan we daarna nog ffkes streeten in de buurt want voor alleen de beurs hoef je het eigenlijk niet te doen.
Treinreis terug maakte natuurlijk wel wat goed...
Treinreis terug maakte natuurlijk wel wat goed...
god was is het toch lekker om met mensen te praten die verstand van zaken hebben..............
Ik heb er vandaag 3 gesproken en mijn dag is weer goed ;D ;D ;D
This must be my lucky day!!!!!!!
dusssss©
dusssss©
Nou, dat beloofd wat voor morgen dan
. Nu ja, ik neem mn vriendin mee en hoop dat ze het virus te pakken krijgt. Maar zo te horen niet dus.

ik vond het vrijdag wel vet, zondag weer ;D
het viel me tegen dat kona geen stand had
en de northshore bij de funbox stand was vet

en de northshore bij de funbox stand was vet

- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Bij de dames stands langs dan, een aantal merken zijn qua kleding goed vertegenwoordigdPimiento schreef: Nou, dat beloofd wat voor morgen dan. Nu ja, ik neem mn vriendin mee en hoop dat ze het virus te pakken krijgt. Maar zo te horen niet dus.
![]()

Over de BMP:
Zaai, vond er weinig aan, had na 1,5u alles wel gezien. Belachelijk dat Specialized geen één P. model had staan, verder vond ik het kleine halletje leuker dan de grote. Was meer te zien. Het poolen (ja én de treinreis natuurlijk) die avond was interresanter dan de bmp
Rinse
Rinse Appelstroop schreef:
[Pimiento schreef:
Nou, dat beloofd wat voor morgen dan. Nu ja, ik neem mn vriendin mee en hoop dat ze het virus te pakken krijgt. Maar zo te horen niet dus.
![]()
Bij de dames stands langs dan, een aantal merken zijn qua kleding goed vertegenwoordigd![]()
Over de BMP:
Zaai, vond er weinig aan, had na 1,5u alles wel gezien. Belachelijk dat Specialized geen één P. model had staan, verder vond ik het kleine halletje leuker dan de grote. Was meer te zien. Het poolen (ja én de treinreis natuurlijk) die avond was interresanter dan de bmp
Rinse
er stond een p2

Belachelijk dat Specialized geen één P. model had staan
de P2 stond er. hong boven een 24" cruiser van als ik me niet vergis
BOSS schreef:
god was is het toch lekker om met mensen te praten die verstand van zaken hebben..............
dusssss©
Heb je ook nog bij vertex lopen zeuren?

Rinse Appelstroop schreef:
Belachelijk dat Specialized geen één P. model had staan,
Nou dan had je niet goed gekeken want er stond een P.2. en een P. street
maar het was idd wel vet vooral die shore en die cargap was ook vet
woeps das niet helemaal goed gegaan
maar jullie begrijpen het vast wel :P

maar jullie begrijpen het vast wel :P
[quote="D"n Helle"]
[
[/quote]
Alsof dat zin heeft bij die uilskuikens
Nee, ik ben even langs hun zielige standje gelopen, 2 minachtende blikken naar binnen geworpen en ben toen snel bij Elan naar binnen gelopen en heb een zeer leuk/waardevol gesprek miet iemand gehad over een Rohloff naaf, daarna bij Sabma geweest en met Mario staan praten.
Het tik-probleem van mijn float is nu achterhaald en gaat opgelost worden.
dusssss©
[
BOSS schreef:
dusssss©

[/quote]
Alsof dat zin heeft bij die uilskuikens

Nee, ik ben even langs hun zielige standje gelopen, 2 minachtende blikken naar binnen geworpen en ben toen snel bij Elan naar binnen gelopen en heb een zeer leuk/waardevol gesprek miet iemand gehad over een Rohloff naaf, daarna bij Sabma geweest en met Mario staan praten.
Het tik-probleem van mijn float is nu achterhaald en gaat opgelost worden.
dusssss©
-
gaan er nog mensen naar de dealerdag op maandag?
Goed; als van ouds niet je-van-het.. maar precies dát wat gemiddeld in nederland verkocht en gevraagd wordt.
Ook hier weer duidelijk te merken dat 2005 het jaar van carton wordt...
Immers het oog wil ook wat....
Afijn; blij te zien dat de eerste proto stalen Santos op tijd klaar was voor de beurs. Het resultaat mag er zeker zijn, al zal proto 2 wel wat anders worden. Ben benieuwd hoe die er uit komt te zien; dit is in elk geval veel belovend én gebouwd door mensen met een zeer respectabele naam in de bizz (Toyo Japan).
Goed bezig dus
Ook hier weer duidelijk te merken dat 2005 het jaar van carton wordt...

Afijn; blij te zien dat de eerste proto stalen Santos op tijd klaar was voor de beurs. Het resultaat mag er zeker zijn, al zal proto 2 wel wat anders worden. Ben benieuwd hoe die er uit komt te zien; dit is in elk geval veel belovend én gebouwd door mensen met een zeer respectabele naam in de bizz (Toyo Japan).
Goed bezig dus

opvallend dat Santos met staal komt in het cartonni tijdperk(als we de bladen en fabrikanten mogen geloven), wel goed!
opvallend dat Santos met staal komt in het cartonni tijdperk(als we de bladen en fabrikanten mogen geloven), wel goed!
Santos heeft ook wát carbon.. maar Robbert heeft nu goed door wát wel werkt...

Trust me; het meeste carbon wat er nu is; gaat de naam van carbon absoluut geen goede naam geven. Dit is een enorme hype... velen denken dat ze ook met carbon een goed frame kunnen bouwen. Feit is echter dat die paar groten die er zijn, er al erg lang mee bezig zijn en allemaal het zelfde zeggen; onderschat het niet.
Carbon is wat mensen willen zien... maar men vergeet totaal waar het werkelijk over gaat; werkt het.. of werkt het niet....
bikemotion was wel nice.
er waren maar een paar stands die mij interesseerde zoals funbox, 2xdbikez en santacruz( ff dude zijn V10 tjekke).
Was wel de moeite waard , helemaal als je into XC bent want daar hadden ze genoeg van.
En ik heb eindelijk gezien wat echt rijden was. props naar de gasten die de North Shore van ollie reden!!
alleen het 6 uur reizen in totaal was minder, en die gast die mij coke wilde verkopen was nogal storend.
Other than that: een geslaagde dag
Cheers,
Hugo
er waren maar een paar stands die mij interesseerde zoals funbox, 2xdbikez en santacruz( ff dude zijn V10 tjekke).
Was wel de moeite waard , helemaal als je into XC bent want daar hadden ze genoeg van.
En ik heb eindelijk gezien wat echt rijden was. props naar de gasten die de North Shore van ollie reden!!
alleen het 6 uur reizen in totaal was minder, en die gast die mij coke wilde verkopen was nogal storend.
Other than that: een geslaagde dag
Cheers,
Hugo
foto"s voor diegene die t moeten missen???
-
Santos met staal... ::) ::) de vraag is alleen wie gaat het kopen?? ik vind het mooi om te zien hoor maar als ik mijn knip moet trekken dan toch echt gewoon alu en geen staal..
ergens ook wel logisch dat ie in staal gaat omdat de santos atb niet voor de zelfde prijs kan als de cubes en dergelijke... wil je je onderscheiden dan moet je toch wat...
Ik denk dat veel mensen het mooi vinden maar dat je de kopers op een hand kan tellen.
ergens ook wel logisch dat ie in staal gaat omdat de santos atb niet voor de zelfde prijs kan als de cubes en dergelijke... wil je je onderscheiden dan moet je toch wat...
Ik denk dat veel mensen het mooi vinden maar dat je de kopers op een hand kan tellen.
Ik ga morgen op kosten van de zaak!Ga cker die Santos chekken!