Chain Reaction V op t.v.?
Moderator:Beheerders
Gisteravond kwam ik tijdens het zappen ChainReaction V tegen. KOEL! Ik krijg bijna zin om weer te fietsen!
Re:Chain Reaction V op t.v.?
Ja en ? Op welke zender was dat dan ?Mave schreef: Gisteravond kwam ik tijdens het zappen ChainReaction V tegen. KOEL! Ik krijg bijna zin om weer te fietsen!
-
Mave schreef:
Gisteravond kwam ik tijdens het zappen ChainReaction V tegen. KOEL! Ik krijg bijna zin om weer te fietsen!
bijna??
Mave schreef:
Ja, waar dan? ???
Volgens mij was het het infokanaal van UPC. Er scrollde regelmatig "aangeboden door UPC digital" bovenin het scherm.
"bijna": de intimi weten wel wat ik bedoel. Ik hoop dat "bijna" omslaat in "ontzettend veel".
"bijna": de intimi weten wel wat ik bedoel. Ik hoop dat "bijna" omslaat in "ontzettend veel".
Zal wel extreme sports channel zijn ofnie. Die laten wel vaker dit soort films zien op tv.
ik heb een tijdje ook extrem channel gehad, via zo"n etalage kanaal vet tof, maar na een maand ken je alle filmpies wel, maar dan nog blijft het tof, ik ken niemand van mijn maten die er nier regelmatig naar keek, snap niet waarom dat niet in het tsnadaard pakket komt inplaats van zo"n ali babba allah hassam kanaal, opzouten met die troep
tank24 schreef:
snap niet waarom dat niet in het tsnadaard pakket komt inplaats van zo"n ali babba allah hassam kanaal, opzouten met die troep
kijk jij snapt het

Hoef je niet te snappen hoor ;D. Maar inderdaad, van vorig jaar december tot april ofzo was het bij ons op het etalagekanaal. Werd op een gegeven moment saai want de herhalingen waren niet van de lucht. Nu nog even wachten op Red Bull Television ;D ;D. Re:Evolution lijkt er al aardig op.

-
Jongens leer het nou eens koop een sat. ontvanger
en een goede decoder wordt lid van canal digital ( eenmalig 19.95 )
en je bent voor max 400 euro klaar voor de rest van je leven
Leuk, maar daarmee kan je geen extreme sports mee ontvangen. Wel gratis te ontvangen als je een draaibare schotel hebt.
[
[
Bakero schreef:
Jongens leer het nou eens koop een sat. ontvanger
numba 5 also available on ftp now
)
Garoeten
D2D

Garoeten
D2D
ik laat het maat bij internet downloaden en dvd chekken